2012-12-29, 23:55
Medlem
Det är väl oftast ägarinnan som är på bilderna och hon är oftast lite äldre.
Dom anställda tjejerna är det ju snabb omsättning på så att fota dom till en hemsida
är ju ingen ide.
Citera
2012-12-30, 00:46
Medlem
thunders62s avatar
Sen är det ju också så att det i grunden, tro det eller ej, handlar om massage och försök till seriös sådan och hur massösen ser ut spelar inte så stor roll :-) Men det är ju lätt att glömma bort det...
Citera
2012-12-30, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Samt vad hyresvärden tillåter. Är inte alla som tillåter ombyggnader så att det blir flera rum. Därav att många försöker kringå det genom att ha väggar som inte går ända upp till taket. Men i en del lokaler är inte ens det tillåtet, så då blir det skynken även om man skulle vilja sätta in dörrar och väggar. Sen är det såklart en säkerhetsfråga också eftersom det finns mycket drägg därute.

Ah, där löste du en gäckande gåta för mig. Fungerar det verkligen, så att man lurar hyresvärdar med att inte bygga väggar ända upp? Jag har frågat ett flertal ägare och de vet inte varför, men det är ju copy-paste som gäller i den här världen.
Citera
2012-12-30, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dissolution
Någon som kan tipsa hur hemsidor bör se ut för att det ska vara så hög chans som möjligt för BJ/knull? HE kan jag lösa själv. Antar att thaimassörer som tar/säljer presentkort är uteslutet? Bör hemsidan vara så dålig som möjlig? Bör de helst ha dörrar till rummen? Tittade igenom 5-10 st i mitt område och då hade ingen dörr, det känns ju som ett tydligt tecken på att man försöker gömma något.

I de flesta fall har de som jobbar i salongen ingen aning om att de finns en hemsida kopplad till salongen.
Citera
2012-12-30, 13:09
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ah, där löste du en gäckande gåta för mig. Fungerar det verkligen, så att man lurar hyresvärdar med att inte bygga väggar ända upp? Jag har frågat ett flertal ägare och de vet inte varför, men det är ju copy-paste som gäller i den här världen.

Man kan hävda att det är en temporär justering om man inte bygger väggar hela vägen upp.

Handlar det om "riktiga" butikslokaler brukar det vara lättare att få bygga om, men många salonger finns något utanför shoppingstråken.
Citera
2012-12-30, 23:04
Bannlyst
Nu har jag skaffat lite mer erfarenhet av vad vår kunglig huvudstad har att erbjuda inom Thaimassage. Man kna minst sagt konstatera att standarden och servicen skiljer sig enormt mycket åt. Prisbilden är rätt nästan kartellartat lika. Väldigt intressant att testa runt och se var man trivs bäst. Gott nytt på Er
Citera
2012-12-31, 16:12
Medlem
Finns bara en sak att säga en dag som denna

HAPPY ENDING!
Citera
2012-12-31, 16:23
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

HAPPY ENDING!

Happy Endings runklovers!

Ska gå till mitt senaste salongsval på onsdag och kolla om "min" massös är bakis fortfarande, thaitjejer festar satans hårt de flesta.

Kanske får ge henne massage istället för tvärtom....eller så kommer jag vara jobbig kund och tvärvägra extra och tjata hål i öronen på henne under hela timmen när hon bara sitter och önskar att jag höll käften och ville ha kuken runkad som en vanlig farang.
Citera
2013-01-01, 10:45
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

HAPPY ENDING!
HAPPY ENDING TILL ER ALLA UNDER 2013!

Nu är man sliten och bakis, vore perfekt med massage. Vet ni om ställena generellt är stängda i dag (kikade lite i guiden och det verkade så) eller finns det hopp?

Med tanke på alla bakfyllekåta jävlar där ute borde den här dagen kunna vara minst lina inkomstbringande för massagesalonger som för pizzeriorna...
Citera
2013-01-01, 10:51
Medlem
dokoalseleds avatar
Jag skulle aldrig dejta en tjej som jobbar på en thaimassagesalong. Jag chattade med en asiatisk tjej som gjorde det en gång. Men det gör jag aldrig mer. Får jag veta att hon jobbar på en thaimassagesalong bryter jag direkt.
Citera
2013-01-01, 18:47
Medlem
Om man umgås med dom måste man väll alltid har i bakhuvudet att det kan förkomma.
Citera
2013-01-01, 18:50
Medlem
Jag är fortfarande på sökande efter den lilla guldkornen som man få båda en bra massage och lite glf känsla , få väll söka lite till finns ja tillräcklig ställen i Stockholm som man inte hunnit att testa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in