Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-11, 11:24
  #4117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synkro
http://www.dn.se/insidan/insidan-hem...dystra-baksida

Läs och skäms

Ser ingen koppling till thaibrudar som runkar kuk för shoppingslant.
Show me the negatives, where are all the negatives,,, mattafakka mattafakka
Citera
2011-08-11, 11:38
  #4118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Ser ingen koppling till thaibrudar som runkar kuk för shoppingslant.
Show me the negatives, where are all the negatives,,, mattafakka mattafakka

Om vi ska vara seriösa så är det väl oftast inte shoppingslant de runkar kuk för. Snackar man med dem så inser man oftast att de dels har en unge kvar hemma i Thailand, fadern finns inte längre kvar i bilden, som bor hos mormor. Pengarna går oftast till att försörja just ungen och mormor.
Men sannolikt har de ett betydligt bättre upplägg i att jobba på massagesalong här i Sverige och avsluta massagen med en handtralla för 3-500 extra jämfört med att jobba på en blowjob-bar i Thailand.
Citera
2011-08-11, 11:48
  #4119
Medlem
Remembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Om vi ska vara seriösa så är det väl oftast inte shoppingslant de runkar kuk för. Snackar man med dem så inser man oftast att de dels har en unge kvar hemma i Thailand, fadern finns inte längre kvar i bilden, som bor hos mormor. Pengarna går oftast till att försörja just ungen och mormor.
Men sannolikt har de ett betydligt bättre upplägg i att jobba på massagesalong här i Sverige och avsluta massagen med en handtralla för 3-500 extra jämfört med att jobba på en blowjob-bar i Thailand.

Ja, en tjej jag känner i Thailand tjänar 7000THB/månad på 7Eleven, det är ca. 1600 SEK. Hade hon jobbat som mjölkbonde på en svensk massagesalong kunde hon skicka hem en månadslön varannan dag minst.
Citera
2011-08-11, 13:15
  #4120
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperL
Jag begärde inte om några PM, inte heller frågade jag efter salonger som erbjuder sexuella tjänster. När jag skrev "som erbjuder någonting extra" menade jag inte sexuella tjänster, din kåte fan, jag har en thaitjej hemma som erbjuder mig dessa tjänster "gratis"(dock är hon sämre på massagebiten). Jag menade salonger som erbjuder EXTRA bra massage, något utöver det vanliga. Dock så kanske jag formulerade mig lite dåligt.

........
Ja det gjorde du nog eller så har du inte följt tråden så noga och sett vad "extra" betyder i det här sammanhanget. Kolla Thaimassageguiden istället. Och sluta med de där epiteten..
Citera
2011-08-11, 13:20
  #4121
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
I Stockholm är det nog omkring 70% av alla salonger. I mindre städer betydligt färre.

Har varit på 40 ställen i Stockholm...av dessa har alla utom 2 erbjudit extra tjänster...blir väl typ 95 % som erbjuder....Och flera har varit i City...
Citera
2011-08-11, 13:23
  #4122
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av synkro
http://www.dn.se/insidan/insidan-hem...dystra-baksida

Läs och skäms

Har inget med Thaimassage i Sverige at göra. Skäms själv!
Citera
2011-08-11, 17:36
  #4123
Medlem
Ja "Limitless",, Är helt klart en amatör som inte ved vad han håller på med,
Är nog bättre han åker hem till mamma o får saft o bulle o en klapp på kinden,
För på Thaimassage hör han ju inte hemma!

Sen kan jag bara hålla med om tidigare inlägg,, det börja bli allt sämre kvalite på massage ställena
O mer tjat om pengar, hadde en runda om 4 ställen i går i storstan o massagen var inte mycket o hurra för, utan nästan direkt tjat om extra, o hutlösa priser dess utom fick som "bästa" erbjudande en B2B för 2000;- fick mig ett regält gapskratt o tackade nej,,,,,,,,,,
Citera
2011-08-11, 17:48
  #4124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Ja "Limitless",, Är helt klart en amatör som inte ved vad han håller på med,
Är nog bättre han åker hem till mamma o får saft o bulle o en klapp på kinden,
För på Thaimassage hör han ju inte hemma!

Sen kan jag bara hålla med om tidigare inlägg,, det börja bli allt sämre kvalite på massage ställena
O mer tjat om pengar, hadde en runda om 4 ställen i går i storstan o massagen var inte mycket o hurra för, utan nästan direkt tjat om extra, o hutlösa priser dess utom fick som "bästa" erbjudande en B2B för 2000;- fick mig ett regält gapskratt o tackade nej,,,,,,,,,,

Nja, jag vet inte, men jag tror inte att standarden har blivit sämre, kanske den har blivit lite mer desperat på grund av ökande konkurrens I grunden tror jag man måste ha lite tur, man ska komma till rätt ställe rätt dag och rätt tid på dygnet. Ungefär som gå på badhus i Pattaya, det är som att spela roulett -- man vet aldrig innan.
Men visst, oddsen är bättre på vissa ställen, det gäller bara att hitta dem.
Citera
2011-08-11, 21:06
  #4125
Medlem
Mmm, så hände då det som man befarade skulle hända eftersom folk har ett sådant makalöst behov av att snacka ut sina ställen.

Ett av Skånes säkraste ställen om man vill ha lite extra har nu dragit in på extratjänsterna.
Springet av gamla gubbar som vill ha kuken runkad har inneburit att de satt upp en provisorisk massageplats mitt ute i första rummet där folk vanligtvis sitter och väntar. En plats som är helt otänkbar att få något extra på då man både kan höra och se rakt in.

Varningssignalerna har funnits där ett tag. Tjejerna har blivit äldre och lite skabbigare, de unga har slutat. Senaste gången jag besökte stället stod det tre gubbar i kö efter att jag fått min massage. Slutade då att gå dit men gav det en sista chans på hemvägen från jobb idag.

Två tjejer, båda lite äldre och både totalt osexiga. Halvdan massage där man i princip bara smetar ut oljan. Trots att den ena givit mig HE innan och känner mig väl så blev det inget extraerbjudande idag.

Vad lär ni er av detta? Jo, SKIT i att snacka ut era ställen och svara alla töntar som PM:ar er om HE. Låt dem testa sig fram själv och hitta sina favoriter. I detta fallet finns bara förlorare. Tjejerna blir av med en lätt extraslant och stamkunderna har nu mist det lilla extra.
Citera
2011-08-12, 03:21
  #4126
Medlem
b.marleys avatar
Ganska ironiskt inlägg,Men roligt.
citat- Springet av gamla gubbar som vill ha kuken runkad
Det är lite som att kasta sten i ett glashus, Men jag håller med. Det är alltför mycke outning av ställen och dom flesta som frågar har mellan 2 och 10 tidigare postningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Keith
Mmm, så hände då det som man befarade skulle hända eftersom folk har ett sådant makalöst behov av att snacka ut sina ställen.

Ett av Skånes säkraste ställen om man vill ha lite extra har nu dragit in på extratjänsterna.
Springet av gamla gubbar som vill ha kuken runkad har inneburit att de satt upp en provisorisk massageplats mitt ute i första rummet där folk vanligtvis sitter och väntar. En plats som är helt otänkbar att få något extra på då man både kan höra och se rakt in.

Varningssignalerna har funnits där ett tag. Tjejerna har blivit äldre och lite skabbigare, de unga har slutat. Senaste gången jag besökte stället stod det tre gubbar i kö efter att jag fått min massage. Slutade då att gå dit men gav det en sista chans på hemvägen från jobb idag.

Två tjejer, båda lite äldre och både totalt osexiga. Halvdan massage där man i princip bara smetar ut oljan. Trots att den ena givit mig HE innan och känner mig väl så blev det inget extraerbjudande idag.

Vad lär ni er av detta? Jo, SKIT i att snacka ut era ställen och svara alla töntar som PM:ar er om HE. Låt dem testa sig fram själv och hitta sina favoriter. I detta fallet finns bara förlorare. Tjejerna blir av med en lätt extraslant och stamkunderna har nu mist det lilla extra.
Citera
2011-08-12, 10:41
  #4127
Medlem
Ny på tråden
Letar efter bra thaimassage i Nyköping, Trosa trakten. Nån som har tips? gärna med nåt extra.
Citera
2011-08-12, 17:19
  #4128
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b.marley
Men jag håller med. Det är alltför mycke outning av ställen och dom flesta som frågar har mellan 2 och 10 tidigare postningar.

folk som är nyreggade som har få inlägg skall man aldrig svara på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback