2010-11-10, 06:52
Medlem
Finns det någon sida på nätet där man faktiskt kan hitta namn på svenska thaimassagesalonger där HE eller fullservice erbjuds? Eftersom sådana uppgifter inte får nämnas i tråden, men det är ok att länka till en sådan samlingssida, menar jag.
Citera
2010-11-10, 12:46
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Precis. Att skriva ut namn och andra kontaktuppgifter kan dessutom bryta mot både 1.01 och eventuellt kopplerilagen:

https://www.flashback.org/sp20250882
https://www.flashback.org/t985874

Flera goda skäl att vara diskret, med andra ord.
För att det inte ska råda någon tvekan här i tråden så kan jag informera att det varje vecka är en eller två användare som åker på varningar efter att ha bett om PM med tips om var de hittar en salong med HE. Rubriken är tydlig nog för att ni inte ska ha några ursäkter, och ifall ni inte på egen hand kan hitta det ni söker så är det ert problem.

// Mod
Citera
2010-11-10, 21:20
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Finns det någon sida på nätet där man faktiskt kan hitta namn på svenska thaimassagesalonger där HE eller fullservice erbjuds? Eftersom sådana uppgifter inte får nämnas i tråden, men det är ok att länka till en sådan samlingssida, menar jag.
Nej det finns det nog inte, o den soppskallen som sätter upp en sån hemsida har nog inte fattat vad han kan ställa till med.
Citera
2010-11-11, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman

Att inte folk begriper att så fort namnen på ställen som erbjuder "extra massage" kommer ut på nätet kommer dom att få stänga. Om du karlwikman bor i Stockholm verkar det ju inte vara några större problem att hitta HE, det verkar ju bara vara att prova ett par ställen på söder.
Ett annat faktum är att det jobbar ofta ett antal massörer på varje ställe, det innebär ju att det beror på vilken massör man får om det erbjuds HE eller inte. Därmed (rätta mig om jag har fel) kan man inte säga vad ett ställe erbjuder utan att ha provat alla massörer som jobbar där.
Själv bor jag i en mindre stad där vi får klara oss utan HE, riktigt bra massage finns dock.
Citera
2010-11-13, 16:02
Medlem
Tja.

Någon som fått bra massage på sistone?
Besökte ett nytt ställe förra veckan.
Mycket snygga tjejer runt 25+.
Snyggt ställe och skön massage.

Spejsig dusch och tycker synd om nästa gäst som får ligga på min madrass.
Eller ja, synd om mig med som fick ligga på... Säkerligen.

Borde dom inte snart öppna jacuzzi med massage bland bubblorna?

/SB
Citera
2010-11-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Tja.

Någon som fått bra massage på sistone?
Besökte ett nytt ställe förra veckan.
Mycket snygga tjejer runt 25+.
Snyggt ställe och skön massage.

Spejsig dusch och tycker synd om nästa gäst som får ligga på min madrass.
Eller ja, synd om mig med som fick ligga på... Säkerligen.

Borde dom inte snart öppna jacuzzi med massage bland bubblorna?

/SB

Vadå??? Det finns ju redan på mer än ett ställe.......................
Citera
2010-11-13, 23:32
Medlem
I know. Men där man får sällskap och massage i plurret? Dvs kvinnan är i bubblet med, inte endast vid utsidan och massar axlar och hjässa?
Citera
2010-11-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
I know. Men där man får sällskap och massage i plurret? Dvs kvinnan är i bubblet med, inte endast vid utsidan och massar axlar och hjässa?

Har sett ett ställe som kunde göra detta. Men gjorde det ej själv. Men skulle gärna ta tillfället i akt att se fler ställen om det var möjligt...
Citera
2010-11-14, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky10
Har sett ett ställe som kunde göra detta. Men gjorde det ej själv. Men skulle gärna ta tillfället i akt att se fler ställen om det var möjligt...

Men hallå där .... det finns ju mer än ett ställe i vår huvudstad som ger tvålmassage eller bad med massage , där även Thaitjejen är i badet ...............
Citera
2010-11-14, 17:00
Medlem
HALLOO där eller här..

Är det nån som har besökt Dahla thai massage? Är de bra??
Citera
2010-11-14, 17:43
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiki76
HALLOO där eller här..

Är det nån som har besökt Dahla thai massage? Är de bra??
Överlägset, så snyggt ställe tror jag inte man kan hitta i Europa, hög klass rakt igenom
Citera
2010-11-14, 18:13
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Men hallå där .... det finns ju mer än ett ställe i vår huvudstad som ger tvålmassage eller bad med massage , där även Thaitjejen är i badet ...............

det hade varit nice och veta vilka ställen i våran stad dom finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in