Har gått många gånger (15+) på olika salonger i ett par halvstora svenska städer, sådana där som ligger någonstans gissningsvis runt plats 6-9 i storlek. De flesta salongerna har jag gått på flera gånger, och har aldrig blivit erbjuden något annat än vanlig massage. Jag har haft kalsongerna på mig alla gångerna. En gång har jag varit på ett ställe i en av våra största städer där jag inte heller blev erbjuden något, men det hade jag inte väntat mig heller... för det var designerinrett och dyrt som fan.
Nyligen var jag dock till salong lite mer i utkanten av en av våra större städer.
Satt fullt med tjejer där när jag kom in genom dörren, alla jätteglad och trevliga... men den ena fulare än den andra... med ett undantag. Tack o lov var det den snygga tjejen som såg ut att vara 23-24 men sa sig vara 30 som masserade mig.
Inte bås. Riktigt rum. Dörren hade låshasp på insidan.
Den här gången la jag mig där utan kalsonger, och utan handduk. Massagen var helt okej, inte någon av de bättre jag haft men inte heller någon av de sämre. Hon masserade upp i ljumskarna och jag visade att jag tyckte om det. Efter en stund på rygg när hon masserat benen, med kuken styv och framme vid sidan av handduken så tog hon tag i kuken och undrade om jag ville ha hjälp med den. Jag svarade ja.
"-How much for me?" log hon. Jag tänkte att det är ingen idé att snåla, så jag drog till med 500:- Hon la sig ner på sidan brevid mig och började runka mig långsamt med olja samtidigt som hon började pussa mig intensivt på munnen. Det var jag inte riktigt beredd på. Klämde henne på rumpan. Kom skönt. Hon torkade upp och fortsatte massagen... blandat med pussar. Som fortfarande kändes mysko.
När hon skulle tvätta av mig efteråt så hade jag naturligtvis jättestånd igen så jag frågade om hon ville göra samma sak igen. Hon tittade storögt på mig "-You can do that?" och jag svarade med ett ärligt skratt att givetvis kan jag det. Det var säkert bara smicker från hennes sida, men det fungerade.
Den här gången tog hon av sig på överkroppen utan att jag bad om det, och bad mig smeka och suga på hennes bröst. Ett par riktigt fina A-kupor. Nu är jag mer för att titta på bröst än att suga på dom, men det var trevligt. Hon satt gränse på min mage och kramade/pussade och körde brösten i ansiktet på mig samtidigt som hon runkade mig bakom ryggen. Jag smekte hennes rumpa, och utan att det egentligen var meningen så kom jag på mig med att smeka henne mellan benen den vägen. Hon stönade och lät faktiskt kåt på riktigt, på ett sätt som hon inte alls hade sysslat med vid första avrunkningen. Stönande kanske också bara var smicker, men även den här gången fungerade smickret.
Riktigt, riktigt skönt. 1000:- till tjejen plus en hundring i dricks. Det var hon absolut värd. Däremot kändes det märkligt med en snygg thaitjej som pussar en hårt och intensivt när man kommer. Kan kanske ha varit ett sätt att få mig att inte orgasmskrika så mycket, också?
Sedan tack, tack. Hej, hej. Munpuss, munpuss. Kram, kram. Ha en bra helg.
Mycket tillfredställande. Tyvärr, men också tack och lov, så bor jag många tiotals mil bort från det här stället och tjejen skulle åka hem igen i april.
(Inga PM kommer besvaras.)