2011-03-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Yepp och recensionstråden likaså LOL Hade inget annat för mig än att fantisera ihop ett antal massagebesök..

Jo, hela "Thaimassage" handlar ju mest om hormonstinna tonårskillars våta drömmar. Blir bara trött...
Citera
2011-03-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirra
Ringde thaistället i min lilla stad igår och frågade lite vad dom erbjöd och om det fans chans till extra erbjudande och det fans de om man va snäll.
Så sagt å gjort så tog jag mej dit och beställde oljemassage!
Massagen började vi prata om ditten å datten frågade då om hon kom ihåg att jag ringde i går och de gjorde hon.
Hon masserade rygg sen lår och rumpa med pung snudd.
Efter det blev det vändning och efter bara ett par minuter kom frågan om extra.
Så man kan få he även i en liten stad.

Najs.. trodde aldrig dom svarade på sådana frågor över telefon lite riskabelt ju ifall det är någon murvel som ringer. Finns ett ställe i min lilla stad där jag flera gånger fått intrycket att jag får det om jag ber om det.. men jag vill inte behöva be om det, vill få erbjudandet.
Citera
2011-03-25, 21:08
Medlem
Ja frågan är ju fri så svarar dom så gör dom annars säger dom väl nej eller något liknande
så behöver man inte stå där och se fånig ut heller.
Citera
2011-03-26, 00:14
Medlem
Har gått många gånger (15+) på olika salonger i ett par halvstora svenska städer, sådana där som ligger någonstans gissningsvis runt plats 6-9 i storlek. De flesta salongerna har jag gått på flera gånger, och har aldrig blivit erbjuden något annat än vanlig massage. Jag har haft kalsongerna på mig alla gångerna. En gång har jag varit på ett ställe i en av våra största städer där jag inte heller blev erbjuden något, men det hade jag inte väntat mig heller... för det var designerinrett och dyrt som fan.

Nyligen var jag dock till salong lite mer i utkanten av en av våra större städer.

Satt fullt med tjejer där när jag kom in genom dörren, alla jätteglad och trevliga... men den ena fulare än den andra... med ett undantag. Tack o lov var det den snygga tjejen som såg ut att vara 23-24 men sa sig vara 30 som masserade mig.

Inte bås. Riktigt rum. Dörren hade låshasp på insidan.

Den här gången la jag mig där utan kalsonger, och utan handduk. Massagen var helt okej, inte någon av de bättre jag haft men inte heller någon av de sämre. Hon masserade upp i ljumskarna och jag visade att jag tyckte om det. Efter en stund på rygg när hon masserat benen, med kuken styv och framme vid sidan av handduken så tog hon tag i kuken och undrade om jag ville ha hjälp med den. Jag svarade ja.

"-How much for me?" log hon. Jag tänkte att det är ingen idé att snåla, så jag drog till med 500:- Hon la sig ner på sidan brevid mig och började runka mig långsamt med olja samtidigt som hon började pussa mig intensivt på munnen. Det var jag inte riktigt beredd på. Klämde henne på rumpan. Kom skönt. Hon torkade upp och fortsatte massagen... blandat med pussar. Som fortfarande kändes mysko.

När hon skulle tvätta av mig efteråt så hade jag naturligtvis jättestånd igen så jag frågade om hon ville göra samma sak igen. Hon tittade storögt på mig "-You can do that?" och jag svarade med ett ärligt skratt att givetvis kan jag det. Det var säkert bara smicker från hennes sida, men det fungerade.

Den här gången tog hon av sig på överkroppen utan att jag bad om det, och bad mig smeka och suga på hennes bröst. Ett par riktigt fina A-kupor. Nu är jag mer för att titta på bröst än att suga på dom, men det var trevligt. Hon satt gränse på min mage och kramade/pussade och körde brösten i ansiktet på mig samtidigt som hon runkade mig bakom ryggen. Jag smekte hennes rumpa, och utan att det egentligen var meningen så kom jag på mig med att smeka henne mellan benen den vägen. Hon stönade och lät faktiskt kåt på riktigt, på ett sätt som hon inte alls hade sysslat med vid första avrunkningen. Stönande kanske också bara var smicker, men även den här gången fungerade smickret.

Riktigt, riktigt skönt. 1000:- till tjejen plus en hundring i dricks. Det var hon absolut värd. Däremot kändes det märkligt med en snygg thaitjej som pussar en hårt och intensivt när man kommer. Kan kanske ha varit ett sätt att få mig att inte orgasmskrika så mycket, också?

Sedan tack, tack. Hej, hej. Munpuss, munpuss. Kram, kram. Ha en bra helg.

Mycket tillfredställande. Tyvärr, men också tack och lov, så bor jag många tiotals mil bort från det här stället och tjejen skulle åka hem igen i april.

(Inga PM kommer besvaras.)
Citera
2011-03-26, 22:36
Medlem
Jahopp..Då var det dags för en recension från södra sverige igen.
Lagom kåt efter en grymt skön HE i förrgår bestämde jag mig för att ta ett annat ställe idag. Väl där öppnar en snygg thailänska i tight kort kort leopard dress. En annan tjej kommer fram i kort svart dress som slutar strax nedanför rumpan. Mamma-san ler och frågar om jag vill ha båda för 1000:- Frågar om jag får ta med mig dom hem för det priset..Vi skrattar lite och jag väljer den ena vilket senare ska visa sig vara lite utav ett misstag.
Jag hoppar in i duschen och kommer ut med halvstånd..
Hon ger en sensuell massage, jag ger dom vanliga tecknen och hon smeker pung, kuk och ollon..
Efter ett tag vänder jag mig om och börjar smeka henne mellan benen. Jag reser mig upp och ger henne en puss men märker att hon inte är intresserad.
Efter ett tag tar hon tag i kuken och frågar om jag vill ge henne dricks..
Jag säger att jag vill knulla för 500:- hon skrattar och säger att jag har för stor. Hon säger även att puddingen i leoparddress gillar att knulla men hon tar 1000:- jag hade bara 500:- så efter en del prat och smek så suger hon av mig och runkar samtidigt som jag pullar hennes fitta. Leopard tjejen kommer in vid ett tillfälle och ler..
Totalt kostade det 1000:-
Nästa gång ska jag be att få leoparden..
Citera
2011-03-27, 14:43
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekivok
TEXT

Jag har också fått upplevelsen att tjejerna år kåta på riktigt. Dom ger ifrån sig ljud som inte
låter fakade utan riktiga. Men det kan kanske vara inövat bara för att dom ska kunna mjölka oss på pengar
Citera
2011-03-27, 15:00
Medlem
Jag har varit på ett litet thaimassageställe ett par gånger den senaste tiden. Bra massage. Ganska mycket kontakt med pungen under massagen. Givetvis en naturlig reaktion på detta. Någon HE var det dock inte tal om. Förvirrande och frustrerande.

/C5
Citera
2011-03-27, 15:06
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Jag har varit på ett litet thaimassageställe ett par gånger den senaste tiden. Bra massage. Ganska mycket kontakt med pungen under massagen. Givetvis en naturlig reaktion på detta. Någon HE var det dock inte tal om. Förvirrande och frustrerande.

/C5

kontakt med pungen = HE inga undantag. Jag tror du måste fråga rätt bara.
Citera
2011-03-27, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5

/C5

Samma upplevelse för mig på ett ställe jag varit på 2 gånger, man får känslan att HE är pågång, men inget erbjudande. Däremot så tror jag att man får det om man frågar.
Citera
2011-03-29, 00:59
Medlem
Nu har det ovanliga hänt. Jag var på ett thaimassageställ ute i söderförort och blev inte erbjuden HE. Hon var inte ens nära att nudda ädlare delar. Jag hörde kunden på andra sidan skynket fråga efter "något extra" och massörens absoluta nej.

Men fan vilken bra massage jag fick.
Citera
2011-03-29, 13:34
Medlem
TrasanApanssons avatar
var på massage i aik-land igår. KOmmer in vid sjusnåret och blir visad till ett rum. Mkt fräsch salong med minst tre separata rum. Madrass på golvet, flera handdukar ligger framme och en blomma på kudden ger ett seriöst intryck.

Kvinna i 35 årsåldern kommer in och börjar massera väldigt skönt. Hårda nypor, mycket olja och värme. Börjar småprata lite. Hon pratar knagglig engelska och tycker jag ser ut som "American Navy"

Mycket massage på insida lår och rumpa. Plötsligt så ger hon mig två smiskar på ena skinkan och frågar något som jag inte riktigt uppfattar.. Mumlar bara till svar något som inte betyder något.

Vänder mig om och hon rycker undan handduken och lägger på en annan handduk. Lägger den precis över kuken och ena låret. Masserar sedan lår, insida lår och ljumske noga och länge som om hon bara väntar på givakt, men icke. Torkar sedan av den sidan och byter sida. Lyfter över handuken och sammalnlagt ser hon nog min kuk minskt tio gånger under längre perioder, helt ogenerat.

Får 1 timme o 15 minuters massage och fick en känsla av att hon försökte väcka den sovande mamban flera gånger utan framgång och då fokuserade hon istället på massagen som var riktigt bra.

Om jag bara skulle visat lite vilja så tror jag att extraerbjudandet inte skulle vänta på sig, men varför smiskade hon mig på rumpan?????? Vad menas med det?
Citera
2011-03-29, 14:22
Medlem
Mullrets avatar
En smäll på baken betyder du skall vända dig. I de seriösa salongerna alltså...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in