2012-12-26, 02:12
Medlem
Dissolutions avatar
Någon som kan tipsa hur hemsidor bör se ut för att det ska vara så hög chans som möjligt för BJ/knull? HE kan jag lösa själv. Antar att thaimassörer som tar/säljer presentkort är uteslutet? Bör hemsidan vara så dålig som möjlig? Bör de helst ha dörrar till rummen? Tittade igenom 5-10 st i mitt område och då hade ingen dörr, det känns ju som ett tydligt tecken på att man försöker gömma något.
Citera
2012-12-26, 03:10
Medlem
Fooulzs avatar
Är det någon som har tips på bra thaimassage inom stockholmsområdet?
Citera
2012-12-26, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dissolution
Antar att thaimassörer som tar/säljer presentkort är uteslutet?
Det finns, vad jag vet, ingen koppling mellan "seriösa" hemsidor och vad som verkligen sker under massagen. Jag har varit på ett flertal ställen med snygga hemsidor och som säljer presentkort där det erbjudits både det ena och det andra.
Citera
2012-12-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Är det någon som har tips på bra thaimassage inom stockholmsområdet?
Vad definierar du som bra thaimassage? Inom stockholmsområdet finns alla typer av massage att tillgå. Utbudet är enormt.
Citera
2012-12-26, 12:48
Medlem
kpcs avatar
Citat:
Någon som kan tipsa hur hemsidor bör se ut för att det ska vara så hög chans som möjligt för BJ/knull?

Tja, Salonger med mamasan och många tjejer som inte har svensk man. Där massöserna byts ut ofta (åker hem till Thailand, nya kommer och vill tjäna pengar).
På dom salongerna har du störst chans att scora oavsett salongens policy
Citera
2012-12-26, 17:10
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Någon som kan tipsa hur hemsidor bör se ut för att det ska vara så hög chans som möjligt för BJ/knull? HE kan jag lösa själv. Antar att thaimassörer som tar/säljer presentkort är uteslutet? Bör hemsidan vara så dålig som möjlig? Bör de helst ha dörrar till rummen? Tittade igenom 5-10 st i mitt område och då hade ingen dörr, det känns ju som ett tydligt tecken på att man försöker gömma något.

Det finns knappast nån koppling mellan hemsidans utformning och vad för extra som erbjuds. Det är tjejerna själva, möjligen med mamasans godkännande, som avgör vad de kan tänka sig ställa upp på. Dörrar eller inte beror på salongens utformning och viljan/förmågan att kosta på om det saknas dörrar och väggar.
Citera
2012-12-26, 19:41
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det finns knappast nån koppling mellan hemsidans utformning och vad för extra som erbjuds. Det är tjejerna själva, möjligen med mamasans godkännande, som avgör vad de kan tänka sig ställa upp på. Dörrar eller inte beror på salongens utformning och viljan/förmågan att kosta på om det saknas dörrar och väggar.
Samt vad hyresvärden tillåter. Är inte alla som tillåter ombyggnader så att det blir flera rum. Därav att många försöker kringå det genom att ha väggar som inte går ända upp till taket. Men i en del lokaler är inte ens det tillåtet, så då blir det skynken även om man skulle vilja sätta in dörrar och väggar. Sen är det såklart en säkerhetsfråga också eftersom det finns mycket drägg därute.
Citera
2012-12-26, 19:47
Medlem
Jag har tänkt på en sak. Jämfört med vanliga horor tyckaer jag att thaitjejerna är väldigt ofta hårdhänta med kuken nära kukmisshandel.
Citera
2012-12-26, 20:12
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Samt vad hyresvärden tillåter. Är inte alla som tillåter ombyggnader så att det blir flera rum. Därav att många försöker kringå det genom att ha väggar som inte går ända upp till taket. Men i en del lokaler är inte ens det tillåtet, så då blir det skynken även om man skulle vilja sätta in dörrar och väggar. Sen är det såklart en säkerhetsfråga också eftersom det finns mycket drägg därute.

Ja det stämmer. När jag tänker efter har nog de lokaler jag besökt inte varit sådär jättemycket ombyggda enligt min bedömning. De har anpassats så gott det går efter den nya verksamheten.
Citera
2012-12-26, 20:19
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmare
Jag har tänkt på en sak. Jämfört med vanliga horor tyckaer jag att thaitjejerna är väldigt ofta hårdhänta med kuken nära kukmisshandel.

Det varierar otroligt mycket. Bästa behandlingen har jag fått från en thaitjej som gett mig det klart bästa hj jag någonsin fått alla kategorier. Generellt tycker jag de är otroligt skickliga. Jag brukar vara bra på att hålla ut men är oftast chanslös i salongerna.
Sen finns det förstås oengagerade sura kukmisshandlare, men de brukar försvinna efter ett tag. Inget man går tillbaks till.
Du får testa några till och hoppas på bättre lycka.
Citera
2012-12-29, 12:54
Medlem
Har noterat att på thaisalongernas hemsidor är det sällan bilder på hyfsat snygga tjejer utan oftast äldre inte fullt så snygga. Fler än jag som gjort samma reflektion? Dom kanske är rädda för farbror blå och vill därför inte visa upp sig lite lättklädda och snygga?
Citera
2012-12-29, 13:14
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har noterat att på thaisalongernas hemsidor är det sällan bilder på hyfsat snygga tjejer utan oftast äldre inte fullt så snygga. Fler än jag som gjort samma reflektion? Dom kanske är rädda för farbror blå och vill därför inte visa upp sig lite lättklädda och snygga?
Det har funnits åtminstone två sidor med lite mer skönhet, en hade typ lite festbilder från någon kväll på stan (säkert Thai-tigern) och en annan utmanande blickar och en känsla som typ skrek bordell rakt i ansiktet på en (även om det var fullt påklätt och ordnat). Båda har städats upp avsevärt. Så det stämmer nog det som du säger att de inte vill locka dit farbror blå i onödan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in