2011-04-02, 13:25
Medlem
Hej!

Jag är oskuld och har aldrig varit på en massage, men jag funderar på att dra till diverse och försöka hitta någon men det lär inte stå stort, så vilka signaler ges som betyder att de kan ge HE?
Citera
2011-04-02, 14:02
Medlem
dallks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
ok, tror jag vet vilken det är. Den är väl relativt nyöppnad?
Jag vet viilket =)
Citera
2011-04-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Hej alla whoremongers!!

Mitt sökande efter den ultimata thaimasseupplevelsen fortsätter. Då väldigt få delar med sig av sina guldkorn har jag i princip lämnat denna tråd.. Men, jag gör ett undantag då jag hittat ett intressant lite nytt koncept på sthlms thaimassescen. Kanske kan tilltala någon, vad vet jag.

Efter att ha fått ett tips så är jag på väg,, norr om stan ska jag. Vi snackar tunnelbana, grön linje. Har fått nys om ställe som erbjuder dropin avrunkningar men även the full package.( skriver en del ord på engelska för att klargöra för er hur jävla dum i huvudet jag verkligen är)
Hoppar av tunnelbanan, handlar en tidning på kiosken som ligger i anslutning av tunnelbanestationen.
Mannen i kiosken är ej svensk.
Tar mig till adressen och ringer ett nr jag fått. Får portkod och går in i ett helt vanligt hyreshus, inga thaiflaggor eller liknade signs på Thaimasse. Denna verksamhet drivs tydligen mkt diskret. Det tycker vi om då man lever ett ganska tragiskt dubbelliv.
Ringer på kl och Mamasan öppnar, jag visas omedelbart in i rummet och ser 4 st jättefina thaitjejer.
Jag är nu eld och lågor och min kuk är redan stenhård. I like this.
Jag väljer en tjej runt 20, och nu snackar vi hög jävla kvalite. Thaight kropp. små äppelformade bröst, uppskattar vikten till ca 45 kilo. Klädsel tshirt och små shorts.
Vi går in i ett helt vanligt sovrum, rent och fräscht. Hon frågar vad jag vill ha och jag tar en avrunkning, samt att hon skall slicka och suga på mina pungkulor. Pris 500 kr.
Jag river av mig byxorna och visar upp min stenhårda kuk. Hon stirrar på den och ser helt klart kåt ut.
Hon ber mig byta ställning , jag lägger mi tvärs över sängen så hon kan sitta på golvet.
Nu börjar hon sakta slicka och suga på mina pungkulor, rör ej kuken ännu. Efter att ha gjort detta i ca 5 min, ingen stress what så ever börjar hon även att massera kuken. Jag är riktigt kåt nu och ger henne komlimanger. Hon säger att jag gör henne kåt. Jag frågar nu om det är ok om jag kan få smeka henne lite, jag vill inte komma så snabbt säger ja. Groggy av upphetsning.
Nu händer något skumt, hon tar av sig tshirt och shorts och kommer upp till mig i sängen. Hon har en liten tofs ovanför fittan, jävligt sexigt. Vi kramas lite och sen provar jag att kyssa henne, gensvaret är hundraprocentigt och vi kysser varann ett tag samtidigt runkar hon mig.
Jag märker nu att hon verkligen är kåt på riktigt och bestämmer mig för att jag skall slicka hennes fitta. Jag böjar slicka hennes lår och hon stönar till ibland, jag hetsar henne flera min innan jag börjar slicka fittan som nu är plaskvåt. Jag suger hårt på hennes clitta samtidigt som jag fingerknullar henne.
Efter ca 2 min stoppar hon mig och säger att hon vill komma när jag knullar henne.
Jag hasar mig upp på henne, viker upp hennes ben mot hennes axlar och trycker in min kuk i henne.
Hon är så sjukt kåt nu, jag börjar knulla henne stenhårt och hon masserar sin clitta samtidigt. Hon kommer i princip omedelbart, hon föröker hålla igen sina stön så mkt det går.
Efter att ha sett henne komma , så kan jag inte hålla mig längre, jag drar ut kuken och sprutar över hennes fitta och mage.
Hon frågar ej efter mer pengar men jag dricksar en femhundring.

Bjuds på kaffe och frukt efteråt och alla är mkt glada och trevliga.
Jag kan inte annat än påstå att detta är min bästa thaimasseupplevelse någonsin.
Grön linje rules.

// C
Skriver du noveller i porrtidningarna också??? :-)
Citera
2011-04-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baht-El-Bombo
Någon som har koll på vad Gävles thaimassagemarknad erbjuder?

Litas verkar iaf vara seriösa.
Wannoi likaså.

99ans ser iaf till det yttre ut att vara ett alldeles för fint ställe men aldrig provat..
What about Söder Thaimassage? Där kanske det kan finnas potential, någon som varit där?

Varit på 99ans och det verkar vara seriöst, inget erbjudande eller hint om erbjudande. Detsamma gäller Litas och Angels.
Citera
2011-04-02, 16:21
Medlem
Smaskig historia av Kallur. Påminner om Svenska folkets sexvanor i FibAktuellt på den tiden det begav sig. Lite för kåt tjej och lite för bra pris för att vara trovärdigt. Men om det var sant så har det i alla fall inget med thaimassage att göra. Det du beskriver är en bordell. Men bra historia. Hundralapp har jag för mig att man kunde få från FibAktuellt .
Dessutom som Välvillig påpekar går Gröna linjen inte norrut, mer västerut. Jag skulle åka åt andra hållet på samma linje .
Citera
2011-04-02, 16:24
Medlem
Hoppar in i tråden nu. Testade för första gången att få he på mitt stammishak i Malmö men det funkade inte, jag tjatade lite och hon skrattade bara och virade på huvudet men jag ger mig inte Har varit hos henne många många gånger så nu känns det mer som en utmaning att lyckas få ett he.

Jag ska klara det, jag ska.....

Får väl dra utanför stan igen så man får he.
Citera
2011-04-02, 17:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Smaskig historia av Kallur. Påminner om Svenska folkets sexvanor i FibAktuellt på den tiden det begav sig. Lite för kåt tjej och lite för bra pris för att vara trovärdigt. Men om det var sant så har det i alla fall inget med thaimassage att göra. Det du beskriver är en bordell. Men bra historia. Hundralapp har jag för mig att man kunde få från FibAktuellt .
Dessutom som Välvillig påpekar går Gröna linjen inte norrut, mer västerut. Jag skulle åka åt andra hållet på samma linje .

Varför då? Jag har upplevt detta på minst 10ställen
Citera
2011-04-02, 18:54
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrymmeKalle
Hoppar in i tråden nu. Testade för första gången att få he på mitt stammishak i Malmö men det funkade inte, jag tjatade lite och hon skrattade bara och virade på huvudet men jag ger mig inte Har varit hos henne många många gånger så nu känns det mer som en utmaning att lyckas få ett he.

Jag ska klara det, jag ska.....

Får väl dra utanför stan igen så man får he.

thats´s the spirit!
Citera
2011-04-02, 18:57
Medlem
skulle vilja prova lite massage menar thai...de små gulingarna e så trevliga...
Citera
2011-04-02, 19:31
Medlem
Apocryphas avatar
Hur är thaimassage om det inte är prostitution? Hur masserar de?
Såg att det fanns ett ställe nära där jag bor.
Några tips om man vill ha massage och inte ett handjobb? Alltså hur vet man vad det är för ställe?
Citera
2011-04-02, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Hur är thaimassage om det inte är prostitution? Hur masserar de?
Såg att det fanns ett ställe nära där jag bor.
Några tips om man vill ha massage och inte ett handjobb? Alltså hur vet man vad det är för ställe?

Det går ju alltid att tacka nej om dom erbjuder det.
Själva massagen varierar nog från ställe till ställe och från tjej till tjej. Är det oljemassage du syftar på så ser det ut ungefär som på detta YouTube klipp: http://www.youtube.com/watch?v=6yuwzcfn-Bs
Senast redigerad av Zacii 2011-04-02 kl. 20:46.
Citera
2011-04-03, 12:13
Medlem
Kartläggning Thaimassage i Sverige. Kom med ideer!!

Hej alla Whoremongers!

Jag har nu varit runt på ca 100 st thaimassagesalonger runt om i sverige, mestadels Sthlm och Göteborg.
Precis som många andra besitter jag stora kunskaper om vart det erbjuds He Bj osv.

Jag har nu en ide för oss flashbackare, jag vill ha synpunkter på denna innan jag ev sparkar igång.
Jag vill betona att om thaimassagesalongen missgynas allt för mkt av detta ur exempelvis polisiär synpunkt kommer jag avstå. Jag vill inte att dessa fria härliga företagare skall drabbas.
Då vi inte heller är tillåtna att pma varann i dessa ärenden kan min ide kanske vara intressant.

Ide. Vi flashbackare skall enas om en små stickers, typ smiley , kalle anka eller liknande. Efter att ha varit på thaimassagesalongen sätter vi en stickers , antigen i direkt anslutning till salongen, tex längst ner på fönsterrutan eller dylikt, en mer diskret variant är att vi till ex sätter en stickers i porten två ingångar från thaimassagen. Min tanke är då att vi har tex 3 st varianter. 1 stickers för helt seriösa salonger
1. Stickers där man får HE. 1 stickers för Bj och Bom Bom. Jag vet att många går igång på spänningen om des ges eller inte, men dessa kan ju helt sonika låta bli att titta i efter stickers.
Om vi ytterligare kan utveckla detta kan det bli bra.

Synpunkter?

//C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in