2011-02-24, 17:48
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Jag har. Det har resulterat i flera kontakter utanför salongen så at säga. Jag har blivit erbjuden både det ena och det andra, även giftemål. Har än så länge tackat nej.

Det låter trevligt. Skulle också vilja träffas utanför salongen. Den enda nackdelen är ju att dom kan dålig svenska och man skämmer ut sej när man visar sej med en thai
Citera
2011-02-24, 17:55
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Det låter trevligt. Skulle också vilja träffas utanför salongen. Den enda nackdelen är ju att dom kan dålig svenska och man skämmer ut sej när man visar sej med en thai
Vilket nys, hur gammal är du? 15? Man skämmer väl inte ut sig om man går tillsammans med en Thaibrud, och dålig svenska? Va fan har det för betydelse? Dom kan ju hyfsad engelska, kan du det?
Citera
2011-02-24, 23:12
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Ska man räkna sig själv till de otrognas skara om man låter sig bli avrunkad på en salong och dricksar lite???

Jag vet ju att flera av er massagetorskar därute har förhållande. Men hur ser ni på detta? Var går gränsen? Utbyte av kroppsvätskor? BJ med gummi? HJ?

Jag är gift, skulle väl inte springa benen av mig för ett HJ av en Thai utifall förhållandet var bra sexuellt, (=obefintligt)

Thaitjejerna har i vart fall aldrig kommenterat att jag bär vigselring, "Your wife no take care of you? Dick get big very fast yes"

Citat:
Ursprungligen postat av w64
Tycker inte det ska kallas otrogen med HJ, det är bara massage. Däremot om man går vidare kan jag tycka att det är det.

Gissar att de flesta delar din uppfattning här w64, hoppades på att några fler av massagetorskarna skulle posta nåt ang detta. Själv har jag än så länge inte blivit erbjuden mer än HJ. Vi får se vad som händer den dagen ifall erbjudandet dyker upp...
Citera
2011-02-25, 06:32
Medlem
BlueStars avatar
I den här tråden diskuterar vi thaimassage och inget annat. Relationer mellan svenska män och thailändska kvinnor diskuteras i Relationer och samlevnad, t.ex. här eller här. För den som inte hörsammar detta väntar tillsägelser.

/Mod
Citera
2011-02-25, 18:11
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
I den här tråden diskuterar vi thaimassage och inget annat. Relationer mellan svenska män och thailändska kvinnor diskuteras i Relationer och samlevnad, t.ex. här eller här. För den som inte hörsammar detta väntar tillsägelser.

/Mod

Synpunkter på ovanstående tas via PM, INTE i tråden. IaveAfstrCARthenU och EnNyGrej får varsin tillsägelse för 0.06.

/Mod
Citera
2011-02-25, 21:09
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w64
Tycker inte det ska kallas otrogen med HJ, det är bara massage. Däremot om man går vidare kan jag tycka att det är det.

Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Gissar att de flesta delar din uppfattning här w64, hoppades på att några fler av massagetorskarna skulle posta nåt ang detta. Själv har jag än så länge inte blivit erbjuden mer än HJ. Vi får se vad som händer den dagen ifall erbjudandet dyker upp...

Bill Clinton skandalen kanske kan vara en vägledning...

Kommer inte ihåg exakt, om det var att det enligt någon skum kristen kyrka i USA var helt ok med oralsex utom äktenskapet, eller om det var för att han var helt passiv, dvs endast tog emot, som han faktiskt inte i lagens mening utövat sex...

Alltså, även om jag själv någonstans tycker att det är att vara otrogen, så är det ju ändå väldigt harmlöst med en HJ. Det är väl så riskfritt det kan bli sett ur smittosynpunkt också.

Sett till massagens syfte, så är väl också på nåt sätt en HJ en naturlig förlängning av den. Får man inget annars så är ju ett uppdämt sexualbehov också en sorts spänning/stress som behöver behandlas. (Vilket iofs jag nog tycker att jag fixar bra mycket bättre på egen hand...)

Men börjar man gå längre, med hångel, petting, BJ eller t.o.m. samlag, så tycker iaf jag att man passerat gränsen för vad som är ok mot en flickvän/fru och ev. barn. (Ja, jag vill nog påstå att om man är otrogen och har barn, så är man även otrogen mot barnen.)

Jag är personligen extremt förtjust i massage, för det mesta för att det är skönt när en kunnig massös ger alla knutar man har vad de tål, men ibland så är det skönt bara med beröringen från en annan människa.

Det är ju en lite knepig fråga, och jag har väl egentligen inte riktigt bestämt mig för var exakt jag ställer mig i den.
Citera
2011-02-26, 15:23
Medlem
Detta med att en avslutande ejakulation efter massagen skulle vara något som hör ihop med god massage, jo det tycker jag faktiskt, finns väl inget bättre bot mot spänningar en en bra utförd HE. Nu tycker jag ju att en He kan vara direkt avtändande också, mekaniskt runkande tänder i alla fall inte mig .
Kan väl även helt riktigt betecknas som safe sex
Men inte skulle jag betala för det i alla fall, nä det får ingå i den normala dricksen av en hundring var gång , annars kan jag vara utan. Har för övrigt aldrig köpt sex, visst jag är gift med Thai men ser inte ett mångårigt äktenskap som ett sexköp . om nu någon lustigkurre skulle få för sig att antyda detta
Citera
2011-02-26, 15:42
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Detta med att en avslutande ejakulation efter massagen skulle vara något som hör ihop med god massage, jo det tycker jag faktiskt, finns väl inget bättre bot mot spänningar en en bra utförd HE. Nu tycker jag ju att en He kan vara direkt avtändande också, mekaniskt runkande tänder i alla fall inte mig .
Kan väl även helt riktigt betecknas som safe sex
Men inte skulle jag betala för det i alla fall, nä det får ingå i den normala dricksen av en hundring var gång , annars kan jag vara utan. Har för övrigt aldrig köpt sex, visst jag är gift med Thai men ser inte ett mångårigt äktenskap som ett sexköp . om nu någon lustigkurre skulle få för sig att antyda detta
Men sex på salong är ju ganska avslappande, eller har jag fel.
Citera
2011-02-27, 13:22
Medlem
undrar om någon av salongerna är anslutna till friskvårdschecken.se så att jobbet kan sponsra!?
Citera
2011-02-27, 16:49
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa666
undrar om någon av salongerna är anslutna till friskvårdschecken.se så att jobbet kan sponsra!?

Jag har faktiskt sett det på några Stockholmssalonger hemsidor. Dessvärre rörde det sig om rätt så seriösa salonger om jag inte minns fel...
Citera
2011-02-27, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Jag har faktiskt sett det på några Stockholmssalonger hemsidor. Dessvärre rörde det sig om rätt så seriösa salonger om jag inte minns fel...

nej inte alla... som är seriösa så att säga

Förresten här är något att ha på sig vid nästa massage

http://www.cafepress.co.uk/+i_love_thai_girls_boxer_shorts,223612666
Senast redigerad av Mackan09 2011-02-27 kl. 18:09.
Citera
2011-02-28, 16:10
Medlem
EnNyGrejs avatar
hur vet man när tjejen ger GFE och när hon gillar en påriktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in