2011-02-21, 12:04
Medlem
Då var det dags för en resa till Sthlm igen, skall försöka hinna med ett besök på någon trevlig salong i närheten av en tunnelbana. Förra gången blev det inte så jättelyckat, hoppas på bättre resultat denna gång
Citera
2011-02-21, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hestpajken
Tack! Men om man kollar på ställen på thaimassageguiden så står det på vissa "endast seriös massage" någon som har erfarenheter från just ett sådant ställe?

Jodå, det går att få HE även på såna ställen. Inte alla förstås men vissa.
Citera
2011-02-21, 15:08
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestpajken
Tack! Men om man kollar på ställen på thaimassageguiden så står det på vissa "endast seriös massage" någon som har erfarenheter från just ett sådant ställe?

Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Som tidigare nämnts i denna tråd är ett av dom säkraste ställena för HE där dom har skyltar uppe i entrén som myndigt förkunnar att "Inga som helst tjänster av sexuell natur förekommer!"

Nu är jag iofs mer intresserad av själva massagen än HE, så mina erfarenheter inom området är troligen något begränsade, ändå så är min erfarenhet att förekomsten av sådana skyltar egentligen inte säger nånting.

Och faktum är väl att av de salonger jag besökt, så var nog den absolut mest 'dekadenta', tydligt skyltad med att inga sexuella tjänster förekommer...
Men jag har inte varit där någon mer gång (nåt år sedan), så det är möjligt att saker förändrats.
Citera
2011-02-23, 19:20
Medlem
Vintern är verkligen härlig med dess unga thaitjejer som gnider sig emot ens lite kyliga kropp iklädd varma nylonstrumpor
Senast redigerad av Mackan09 2011-02-23 kl. 19:27.
Citera
2011-02-23, 20:14
Medlem
Sant men det blir ännu bättre till sommaren med korta shorts och mjuk hud.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Vintern är verkligen härlig med dess unga thaitjejer som gnider sig emot ens lite kyliga kropp iklädd varma nylonstrumpor
Citera
2011-02-23, 23:43
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Ska man räkna sig själv till de otrognas skara om man låter sig bli avrunkad på en salong och dricksar lite???

Jag vet ju att flera av er massagetorskar därute har förhållande. Men hur ser ni på detta? Var går gränsen? Utbyte av kroppsvätskor? BJ med gummi? HJ?

Jag är gift, skulle väl inte springa benen av mig för ett HJ av en Thai utifall förhållandet var bra sexuellt, (=obefintligt)

Thaitjejerna har i vart fall aldrig kommenterat att jag bär vigselring, "Your wife no take care of you? Dick get big very fast yes"
Citera
2011-02-24, 01:54
Medlem
EnNyGrejs avatar
Är det någon som frågat efter nummret till tjejen som givit HE eller BTB nångång och vilket resultat har det gett?
Citera
2011-02-24, 06:13
Medlem
Tycker inte det ska kallas otrogen med HJ, det är bara massage. Däremot om man går vidare kan jag tycka att det är det.
Citera
2011-02-24, 08:38
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Är det någon som frågat efter nummret till tjejen som givit HE eller BTB nångång och vilket resultat har det gett?
Jag har. Det har resulterat i flera kontakter utanför salongen så at säga. Jag har blivit erbjuden både det ena och det andra, även giftemål. Har än så länge tackat nej.
Citera
2011-02-24, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Jag har. Det har resulterat i flera kontakter utanför salongen så at säga. Jag har blivit erbjuden både det ena och det andra, även giftemål. Har än så länge tackat nej.

Det går snabbt att bli erbjuden både samboskap och giftermål i thaisvängen.
Citera
2011-02-24, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w64
Tycker inte det ska kallas otrogen med HJ, det är bara massage. Däremot om man går vidare kan jag tycka att det är det.

Fast den som ska svara på det borde väl vara frun eller sambon?
Citera
2011-02-24, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Fast den som ska svara på det borde väl vara frun eller sambon?

Nej för fan blanda inte in henne. Det blir bara tjafs. Jag låter min fru få massage ett par ggr om året o då kan jag få detsamma tycker jag.

S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in