Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Priserna verkar ha gått upp. Var på ett ställe idag (norrort), fast jag sagt till mig själv att jag inte ska gå på massage på ett tag.
Men kunde inte låta bli. Massagen var bra, hård thaimassage blandat med oljemassage. Och på det var det en attraktiv nätt liten tjej som masserade.
Det störde mig att hon pratade med sin kompis som masserade i rummet intill och hon svarade i telefon 5ggr.
Och det kostade mig 450:- för bara massage. Det tycker jag var väl dyrt.
Fick iofs erbjudande om HJ men hon erbjöd inget annat och jag har tröttnat på vanliga HJs. Hade det varit mer hade jag kanske gått med på det.
Konstigt. Tittar man i thaimassageguiden så verkar de flesta salonger i Stockholmsområdet ta omkring 400 kr för en timmes oljemassage. Dessutom tillkommer det ju hela tiden nya salonger, även om vissa andra förstås samtidigt stänger igen av olika skäl, men mitt intryck är i alla fall att det totala antalet salonger stadigt ökar, och det borde ju rent marknadsekonomiskt påverka priset nedåt.
Om det verkligen är så att priserna rent allmänt är på väg uppåt så bör det ju i så fall bero på att skattemyndigheterna börjat hårdgranska den här branschen (där det säkert förekommer en hel del skattefusk - inte minst extratjänsterna tas nog knappast upp till beskattning), eller att det blivit svårare att rekrytera arbetskraft pga sexköpslagen eller kanske pga ändrade förhållanden i Thailand, vad vet jag.