Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-26, 21:54
  #9373
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Fattar inte thai-sättet att sätta priser. Ser idag ett ställe, som tar 200 kronor för 30 minuter, 300 för 60 och 550 för 90 minuter. Ska nog gå dit och be om en 60+30 bara för att.


Sen det där att få kunder gör att de vill ta mer betalt.

Ja, det sista är vanligt i Thailand. Förstår det dock inte.
Citera
2017-02-27, 09:26
  #9374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Ja, det sista är vanligt i Thailand. Förstår det dock inte.

Kanske för att kvinnorna egentligen inte vill dra i gamla gubbkukar över huvud taget.
Citera
2017-02-27, 16:19
  #9375
Medlem
Har provat några ställen i Malmö och som bäst fått några dyra handtrallor av 20 år äldre damer. Är det "as good as it gets", eller har jag otur?

Hur är det med Danmark? Garanterat HE överallt, eller bara på ställen som är öppna med det?
Citera
2017-02-27, 17:34
  #9376
Medlem
Du har en jäkla otur ......eller !
Citera
2017-02-27, 17:54
  #9377
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerJarl
Kanske för att kvinnorna egentligen inte vill dra i gamla gubbkukar över huvud taget.

Har man varit i Thailand så vet man att det där är vanligt inom alla områden.
Citera
2017-02-27, 18:54
  #9378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerJarl
Kanske för att kvinnorna egentligen inte vill dra i gamla gubbkukar över huvud taget.

Nä det vill de nog inte...men de märkliga är att frågan ställs av kvinnorna ...mycket ofta....Alla utför vi något mot ersättning...inte alltid det man egentligen gillar..
Men de har hyfsat betalt för detta dragande...vad tjänar du själv på 10 minuter?😊..det handlar ytterst bara om pengar..Du kan ju ponera vad en snygg populär brud ligger i hop på ett pass i salongen..
Citera
2017-02-28, 01:58
  #9379
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerJarl
Kanske för att kvinnorna egentligen inte vill dra i gamla gubbkukar över huvud taget.

Nej, det är nog knappast någon drömtillvaro för kvinnorna på källarsalongerna att behöva ruska tupp på äldre rätt ofta skalliga män mot betalning, kvinnorna gör antagligen detta för att dom är tvungna och det utnyttjar gubbsen som bara tänker på sitt eget välbefinnande, samtidigt så finns det en del manliga besökare som i sin enfald inbillar sig att kvinnorna njuter av deras simpla besök med sexuella förtecken, det hela är nog bara fråga om välspelad teater och inget annat bara för att få kunderna nöjda och en "nöjd kund" lättar gärna på plånboken
Citera
2017-02-28, 08:56
  #9380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej, det är nog knappast någon drömtillvaro för kvinnorna på källarsalongerna att behöva ruska tupp på äldre rätt ofta skalliga män mot betalning, kvinnorna gör antagligen detta för att dom är tvungna och det utnyttjar gubbsen som bara tänker på sitt eget välbefinnande, samtidigt så finns det en del manliga besökare som i sin enfald inbillar sig att kvinnorna njuter av deras simpla besök med sexuella förtecken, det hela är nog bara fråga om välspelad teater och inget annat bara för att få kunderna nöjda och en "nöjd kund" lättar gärna på plånboken

Det finns nog en hel del som känner sig träffade av detta inlägg.

Jag har hört en hel del historier. En del män, oftast gifta som går till salonger för att leva ut sina fantasier.
Alla frågor som ställes på salonger, som handlar om allt annat än massage.
Min favorit är denna:
"Jag är inte intresserad av massage, men jag skulle vilja beställa en avsugning? Vad får jag betala för denna tjänst?"
Citera
2017-02-28, 09:17
  #9381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej, det är nog knappast någon drömtillvaro för kvinnorna på källarsalongerna att behöva ruska tupp på äldre rätt ofta skalliga män mot betalning, kvinnorna gör antagligen detta för att dom är tvungna och det utnyttjar gubbsen som bara tänker på sitt eget välbefinnande, samtidigt så finns det en del manliga besökare som i sin enfald inbillar sig att kvinnorna njuter av deras simpla besök med sexuella förtecken, det hela är nog bara fråga om välspelad teater och inget annat bara för att få kunderna nöjda och en "nöjd kund" lättar gärna på plånboken
Märks att du har rätt dålig koll. Mycket unga killar som går dit. Och de går inte för massage kan jag säga. Sist jag var på mitt stamställe så var det 4-5 män i 25 års åldern som ville ha annat en massage. Min massös körde iväg dem. Rätt hotfull situation egentligen. Så var nog tur att jag kom när jag gjorde. För då lomma de iväg.
Citera
2017-02-28, 20:35
  #9382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det finns nog en hel del som känner sig träffade av detta inlägg.

Jag har hört en hel del historier. En del män, oftast gifta som går till salonger för att leva ut sina fantasier.
Alla frågor som ställes på salonger, som handlar om allt annat än massage.
Min favorit är denna:
"Jag är inte intresserad av massage, men jag skulle vilja beställa en avsugning? Vad får jag betala för denna tjänst?"

Det är ju klarlagt ganska tydligt hur de flesta damer på salongerna tjänar sina pengar ..så din "favorit" är en högst relevant fråga. Eller?
Citera
2017-02-28, 22:23
  #9383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Det är ju klarlagt ganska tydligt hur de flesta damer på salongerna tjänar sina pengar ..så din "favorit" är en högst relevant fråga. Eller?
Visserligen....men frågan är ju ändå rätt klantigt ställd. Ungefär som att du på en danskrog frågar damen som du just har en tryckare med; Ska vi gå hem till dig eller mig och knulla efteråt?
Citera
2017-02-28, 22:25
  #9384
Medlem
Det verkar vara en våg av stölder i salonger nu, har ju hänt förr. Någon mer som hört något?
__________________
Senast redigerad av 1qwerty 2017-02-28 kl. 22:27.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback