2010-05-29, 16:28
Medlem
torstenhingstens avatar
Bluestaar kan allt om thaimassage..
bara spör honom om det är ngt problem
Citera
2010-05-29, 23:35
Medlem
techno_the_kings avatar
Så var på oljemassage på Lai thai i Lidköping igår & fick mig ena oljemassage
blev masserad av en liten gumma/tant på 40-50 år
hon var grymt duktig på att massera & personalen var trevliga ger betyget 4,5/5
någon HE eller något annat erbjöds det inte men det var jag heller inte ute efter

& att ligga där übertjackad & få massage var som att få en tripp te himmelen
kan verkligen reka detta .
Citera
2010-05-29, 23:52
Medlem
thai

Tja
snabb liten recension.

Var i väsby först på dagen. Vart strul och det kom in 5 olika tjejer hela tiden o sa åt mej vi har ingen sex massage innan ens massagen började, varje tjej sa samma sak :S till slut lacka jag galet. Krävde mina cash tillbaka. Begav mej till Grön lina söder åt. Första stoppet halvtimmas jätte bra massage av en ung 20 cirka tjej. Var noga med handduken och ingen HE. Rörde mej längre någon station upp på linan var till ett thai ställe där alla massörskor var cirka 35+ där massagen var rätt rutten men allt annat man fick i priset var ju kanon =)

Och folk här fucking överagerar med att vara generösa med betalningar av priser. Jag får ALLTID min timmes massage och he under 500 hundringen eller max 500.

Banankvalster-> så nu vet du att det finns ställen i sthlm som inte har overprice =)

Ett annat tips till er som gillars asiater (vet vi är skönast) gå till resturang tigern där får du alltid napp, ibland går man hem med någon kvinna(milf) för 2st Singha sista halvtimman innan dem stänger. Aldrig lyckats med dem i min ålder för 2st Singha där får man bjuda på lite mer.

Har iaf varit på 11 olika thai-massage här i Sthlm. Har inte recenserat alla men några.
Senast redigerad av lilsanto 2010-05-30 kl. 00:05. Anledning: fylla på lite =)
Citera
2010-05-30, 16:51
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenUr
Du är bra blåst S-tälje

yepp blåst och ss av svenskan att döma :-) så den massösen är ju körd nu..hehe
Citera
2010-05-30, 22:47
Medlem
R.Rs avatar
OT raderat, därtill får tsimfuck och Banankvalster varsin tillsägelse för PM förfrågan. Hur svårt kan det vara att läsa rubriken egentligen?
/Mod
Citera
2010-05-31, 10:00
Medlem
nuendasts avatar
Fick en skön oljemassage med trevligt tillbehör i den danska kungliga huvudstaden i går. Jag drog iväg på en 2 dagars resa via danmark och tyskland för att fylla på mitt "lilla" barskåp hemma. Och när jag ändå passerade köpenhamn så drog jag in till ett thaiställe i centrala köpenhamn som levererade en skön oljemassage av en underbart söt tjej i 22 års åldern.

Precis lagom go massage och som grädde på moset sög hon mig ganska så länge innan hon satte sig gränsle över mig och gav mig en trevlig ridstund. Tight och go tjej som var väldig serviceminded och fnittrig. Givetvis körde jag allt enligt safe sex, alltså gummihatten på.

Hela kalaset tog ungefär 1,5 timmar och gick på 800 danska Alltihopa, alltså tjejerna, massage, "extra" och priset är klart bättre än vad jag någonsin kunnat få i sverige. Kvallitén i sverige varierar otroligt mycket från rena bottennapp till ganska bra, men i danmark (och finland) har jag inte varit besviken en enda gång. Besviken i sverige relativt ofta trots HE eller annan spännande avslutning.

Och jag bör kanske tillägga att det dessutom i både danmark och finland är helt lagligt
Citera
2010-05-31, 10:41
Medlem
Hej!

Efter att ha läst igenom trådarna här på forumet och några andra ställen, så tog jag mod till mig och besökte ett ställe ute i Norrort. Var väldigt förväntansfull samtidigt som jag försökte fokusera på att bara få en väldigt bra massage utan förhoppning om extra handhavande.
Försökte läsa mellan raderna via T-guiden och bilade sedan ut till valt ställe och landade runt 10.00 på förmiddagen (mitt i veckan). Gick in och frågade ifall det fanns någon ledig drop-in tid. Dom två kvinnorna där var inte direkt i min smak och hon som jag tror skulle massera mig, klev ut ifrån ett mörkt rum i svarta tights och sa: -kom tillbaka om 40 minuter. Så jag valde att åka vidare istället för att vänta in min tid.

Via min mobiltelefon så läste jag till mig ett annat ställe i Norrort och styrde dit. Vid det här stället så jobbade det bara en enda kvinna vid den tiden. Hon berättade att det vanligtvis är tre kvinnor som jobbar där. Främst på fredagar etc. Hon såg och var väldigt trevlig. Frågade om jag hade ont någonstans innan hon började oljemassera mig. Dock fann jag snabbt att det gjorde ganska ont. Inte alls så mjukt och skönt som jag trodde att Oljemassage skulle vara. Eftersom jag berättade innan vart jag hade ont någonstans så fick jag nog en kombinerad Thaimassage och Oljemassage. Hon masserade baksidan, framsidan, mitt ansikte, hårbotten, nacke, fötter etc. Var otroligt noggrann och professionell. Hade masserat i 30 år enligt hennes uppgift och var väldigt social, glad och pratig. Berättade om en kund som inte doftade till det positiva (smuts) och som alltid kom när det var Happy Hour samt fick skura britsen efteråt. Lät inte så trevligt. Dock ingen fråga eller antydan till en HE eller liknande, men en riktigt bra massage. Kom på mig själv med att jag tyckte att det var otroligt skönt men helt omöjligt att få erektion. Inföll aldrig någon sensuellt stämning. Utan jag hade mest fullt sjå med att hålla andan och ligga still då mina muskler och nervpunkter levde sitt egna lilla liv. Hon masserade mig på ställen som jag säkerligen vanligtvis hade tänt på ett eller annat sätt. Lämnade stället öm, yr och leendes.

Eftersom det är fler timmar på dagen. Så begav jag mig direkt vidare, till nästa ställe i Söderort.
Där möttes jag av fyra kvinnor. Dom tyckte nog att jag såg ung ut och valde ut den yngsta tjejen.
Hon var så gudomligt vacker att jag började rodna lite och blev lite nervös. Nöp mig själv och tänkte att det här händer bara inte. Givetvis tog hon för givet att jag ville ha oljemassage. Ingen handduk här inte för att skyla utan där låg jag och blev masserad rakt upp och ned. Inte alls lika bra massage som stället innan, men denna var mer oljemassage som jag hade tänkt mig. Mjuk, följsam och väldigt sövande.
Otroligt söt och gullig tjej som var här under en kortare tid dvs pratade bara engelska. Mot slutet så pekade hon på min mandom som inte hade gett något sken av att vilja resa sig upp och frågade mig om jag önskade bli masserad även där. Tackade ja och fick ett väldigt fint handjagande samtidigt som hon klädde av sig och jag fick smeka henne. Inget Boom då det var skynken för rummen. Väldigt trevligt ställe.

Givetvis fick jag mer smak av det här och kände härlig spänning i kroppen. Omtumlad av båda händelserna. Dagen efter så begav jag mig ut igen på förmiddagen. Efter att läste mig till några hintar på forumet så valde jag ut två ställen. Vid det första stället så klev jag in och frågade efter oljemassage. Kvinnan som mötte mig här hade stora bröst och var väldigt trevlig. Dock så kändes det fel på något sätt, så jag hörde mig för ang lite tider dagen efter och åkte vidare till ett annat ställe.

När jag öppnade dörren vid detta stället så möttes jag av en otroligt vacker liten varelse. Var väldigt fin och stiligt kvinnlig. Posh. Leddes in till ett stort rum med madrasser på golvet. Kändes som om jag låg i ett vackert beduintält. Kvinnan berättade att hon var glad över att jag inte var så lång: -jag slipper vara rädd för dig. Hon hade bara varit i Sverige i två veckor. Pratade helt okej engelska förruom att det tog ett tag innan jag förstod att "diiiink" var "drink". Den här kvinnan masserade i evigheter på olika ställen. Inte som dom andra som rörde sig lite mer metodiskt upp- och ned efter kroppen. Hon fokuserade mer på vissa kroppsdelar och stannade där längre stunder. Dock var massagen väldigt skön och bra. Kvinnan skojade lite genom att dra och komma åt min helgedom, men ingen fråga kom ang HE och jag bad inte om det heller. Dock var det inget problem med erektionen här då hon ofta satt på mina ben eller böjde sig över mig så vi kom väldigt nära varandra när hon nästan låg på mig. Samt hon tryckte mycket runt om vid ljumskarna osv. Misstänker att det inte blev något mer då det plötsligt kom in en annan kund i "tältet" bredvid, hörde hur han grymtade och lät barsk. Hon själv sa att nu måste vi viska och vara tystare. Stämningen kom av sig lite. Vi var inte själva längre och hennes "syster" hade börjat jobba. Lite synd ang detta ställe var att det inte fanns någon dusch. Kan nog inte påstå att jag var besviken över att inte få HE här. Känns att det på något sätt känns bäst med någon typ av personkemi och här kände jag inget. Tror vi pratade och skämtade för mycket så det blev mer en kompis-stämning än någon typ av erotisk spännande känsla av det hela. Men hon var otroligt sabla snygg.

Eftersom jag nu tydligen har vant min kropp med att köra två massagepass efter varandra, så åkte jag vidare till ett annat ställe i Söderort. Här jobbade det tre kvinnor. Fick en ung tjej igen, hon använde handduk då hon såg att det ryckte i mitt ben och trodde att jag frös. Dock kom hon åt några punkter i vaden där jag var väldigt öm efter gårdagens massage. Eftersom detta inlägg blir väldigt långt så kan jag avsluta med att hon helt sonika tog tag i min ståndaktige riddare och började massera. Log åt mig och klädde av sig helt. Fick smeka henne tills det gick för henne (enligt henne själv, kändes så också men, who knows). Väldigt skönt ställe med dusch, juice och allt kändes väldigt omtänksamt. Hon var grym och hade en rent utav skitsnygg kropp.
Henne hade jag velat haft sex med. Dom borde köra outcalls.

Så nu känner jag till två ställen där man får HE och två ställen med endast (för mig) jättebra massage.
Någon som fått BJ/boomboom på ställen där dom bara har skynken framför båsen, eller på massagebänk?

Söker nu efter BoomBoom/Bj-ställen och ska försöka mig på Bromma.
Via T-guiden så verkar det finnas få fräscha ställen där ute så vi får se ifall jag lyckas hitta rätt.
Fann ett ställe som verkar ganska fint, dock vet jag inte om det är rätt väg att gå för att få BJ/BB?
Samt om man endast bör besöka ställen där det är dörr till rummen och inga skynken eller massagebänk?

Vad säger ni som vet?

/SB
Citera
2010-05-31, 10:58
Medlem
Någon som provat massage i Gamla Stan?
Citera
2010-05-31, 14:12
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Någon som provat massage i Gamla Stan?
Göra som "studsbollar" dvs testa...
Citera
2010-05-31, 14:14
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Fick en skön oljemassage med trevligt tillbehör i den danska kungliga huvudstaden i går. Jag drog iväg på en 2 dagars resa via danmark och tyskland för att fylla på mitt "lilla" barskåp hemma. Och när jag ändå passerade köpenhamn så drog jag in till ett thaiställe i centrala köpenhamn som levererade en skön oljemassage av en underbart söt tjej i 22 års åldern.

Precis lagom go massage och som grädde på moset sög hon mig ganska så länge innan hon satte sig gränsle över mig och gav mig en trevlig ridstund. Tight och go tjej som var väldig serviceminded och fnittrig. Givetvis körde jag allt enligt safe sex, alltså gummihatten på.

Hela kalaset tog ungefär 1,5 timmar och gick på 800 danska Alltihopa, alltså tjejerna, massage, "extra" och priset är klart bättre än vad jag någonsin kunnat få i sverige. Kvallitén i sverige varierar otroligt mycket från rena bottennapp till ganska bra, men i danmark (och finland) har jag inte varit besviken en enda gång. Besviken i sverige relativt ofta trots HE eller annan spännande avslutning.

Och jag bör kanske tillägga att det dessutom i både danmark och finland är helt lagligt

Vart i Köpenhamn gick du?
Citera
2010-05-31, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Göra som "studsbollar" dvs testa...

Haha... Jag har testat nu på lunchen. Kan snart skriva en upphandling om detta.
Citera
2010-05-31, 14:54
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Haha... Jag har testat nu på lunchen. Kan snart skriva en upphandling om detta.
Som sagt, återkom gärna med dina upplevelser alltid kul att läsa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in