2011-02-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
hur vet man när tjejen ger GFE och när hon gillar en påriktigt?

Är det på riktigt så kommer det med ett förslag om sambo/äktenskap...
Citera
2011-02-28, 19:02
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Är det på riktigt så kommer det med ett förslag om sambo/äktenskap...

Haha! Du kan inte ha träffat många thailändskor! Ett snabbt förslag om äktenskap betyder bara att någon är ute efter ett permanent uppehållstillstånd...
Citera
2011-02-28, 20:43
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Haha! Du kan inte ha träffat många thailändskor! Ett snabbt förslag om äktenskap betyder bara att någon är ute efter ett permanent uppehållstillstånd...

Nja, håller inte med 100% har själv fått ett antal erbjudanden, och då har uppehållstillståndet redan varit ordnat.
Men i dag var jag på ett ställe i Norrort som jag varit nyfiken på en längre tid då jag vet vem ägarinnan är.
Det var nog den mest proffsiga massage jag fått och det vill inte säga lite.
Visserligen kom den obligatoriska frågan, men jag tackade nej även om tjejen faktiskt var rent vacker.
Citera
2011-02-28, 22:22
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nja, håller inte med 100% har själv fått ett antal erbjudanden, och då har uppehållstillståndet redan varit ordnat.
Men i dag var jag på ett ställe i Norrort som jag varit nyfiken på en längre tid då jag vet vem ägarinnan är.
Visserligen kom den obligatoriska frågan, men jag tackade nej även om tjejen faktiskt var rent vacker.

Vad säger dom /gör dom när man får erbjudandena?
Citera
2011-02-28, 22:30
Medlem
Citat:
hur vet man när tjejen ger GFE och när hon gillar en påriktigt?

GFE är väl en känsla som kan infinna sig tack vare en tjej med bra skådespelartalang. Bara att hänga på och njuta av stunden. Träffade en sådan för några veckor sedan, mycket puss och kramvänlig.
Citera
2011-02-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Kan det vara samma ställ som jag var häromdagen, proffsig massage samma erbjudande men tackade också nej....
Citera
2011-02-28, 22:59
Medlem
Citat:
Vad säger dom /gör dom när man får erbjudandena?

Varierar säkert hur bra de är på svenska.
Massera mera och så pekar dem
En del visar med handen i luften, do you want.
Erbjudandet kan se olika ut, men det går nog inte misstolka signalerna.
Citera
2011-03-01, 00:09
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Ha ha!
En affärsbekant till mig fick erbjudande om extra häromveckan på en salong i centrala Stockholm. Han var där i god tro att det rörde sig om enbart massage och blev ganska chockad.
Stackarn kommer nog aldrig våga sig in på ett massageställe igen, han va inte särskilt nöjd med själva massagen heller
Jag höll såklart masken Tycker faktiskt lite synd om honom och andra som råkar ut för detta!

Ytterligare 3 besök har avverkats senaste dagarna med nya trevliga erfarenheter och jag konstaterar att jag fortfarande är mr 100% HE
Recensioner kommer senare i veckan i den tråden...
Citera
2011-03-01, 00:30
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
GFE är väl en känsla som kan infinna sig tack vare en tjej med bra skådespelartalang. Bara att hänga på och njuta av stunden. Träffade en sådan för några veckor sedan, mycket puss och kramvänlig.

Min massöstös var också mycket kram och tungkyssvänlig därför jag började undra om det var på riktigt eller om jag bara var en torsk i mängden
Citera
2011-03-01, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt

Tror alla utom du begrep att det var underförstått. Men välkommen i matchen.
Citera
2011-03-01, 09:22
Medlem
Thaimassage utan nån HE i Göteborg som är billig, billig sökes. De flesta ligger på 400kr för 60min verkar det som.. men finns det billigare?
Citera
2011-03-01, 13:52
Medlem
thaimassage i Helsingborg sökes, gärna med he,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här