2010-11-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Nu börjar det bli riktigt roligt. Hoppas ni är medvetna om att det handlar om ett bubblande badkar i bästa fall köpt på Bauhaus . Men visst, det skulle ju vara jättetrevligt att bubbla med en snygg thaitjej. Ta med lite skumpa också, asiater tål ju inte alkohol på samma sätt... Lite komiskt när en del ställen inte ens har dusch. Nu ska de dessutom klämma in ett badkar

Kvaliteten på själva badkaret kanske inte är det primära urvalskriteriet....?
Citera
2010-11-17, 22:28
Medlem
Nej, är bara tjejen snygg så sitter jag gärna i en rostig tunna.
Citera
2010-11-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Kvaliteten på själva badkaret kanske inte är det primära urvalskriteriet....?

Så vilka ställen erbjuder Jacuzzi med massösen i badet?
Citera
2010-11-18, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yids
Så vilka ställen erbjuder Jacuzzi med massösen i badet?

Jag tar mig friheten att förlänga din fråga...

......i skåne?
Citera
2010-11-18, 13:12
Medlem
det är väl bara att google eller söka på thaimassageguiden
Citera
2010-11-18, 16:14
Medlem
Instämmer med att bubbelbad hade varit skoj. Tror ej det finns i Skåne dock, utan man får nog åka till byen.
Från det ena till det andra, någon som testat Kung i Malmö (nytt ställe)?
Citera
2010-11-18, 17:52
Medlem
Hej på er,
Jag hade nog tur....
mitt första besök på en thai massage salong någonsin ledde till ett cim bj...södra sidan av stan...
sedlighets poliser som läser detta får väl ta lite massage o testa om massagen suger eller inte...
Skämt o sido, hon gillade nog mej.
Kul man inte behöver resa runt halva jorden för lite quality time om frugan är bort rest.
/Hoolabandola
Citera
2010-11-18, 18:49
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjalle74
Hej på er,
Jag hade nog tur....
mitt första besök på en thai massage salong någonsin ledde till ett cim bj...södra sidan av stan...
sedlighets poliser som läser detta får väl ta lite massage o testa om massagen suger eller inte...
Skämt o sido, hon gillade nog mej.
Kul man inte behöver resa runt halva jorden för lite quality time om frugan är bort rest.
/Hoolabandola

Har i dag besökt en central salong i Sthlm.
Jag hade bokat en jättesöt varelse. Detta möte blev en diskution om massagens väl och ve.
Hon var väldigt inställd på att detta jobbet var dirty, hon i stort sett hatade det.
Jag talade om för henne att hon skulle göra allt som kändes rätt för henne, inte vad som känns rätt för kåta gubbjävlar, hon hade tårar i ögonen, jag kände att här gäller det att vara social, vi pratade länge om vad hon skulle kunna syssla med i stället, jag tror det kommer att sluta med att jag anställer henne som......... ja skit samma, hon får helt enkelt hamna på lönelistan, jag har inte på länge tyckt så synd om någon människa.
Sympatisk, vacker ung och inte få en möjlighet att jobba med något vettigt.

Löjligt kanske i mångas ögon, men jag skulle inte i min livligaste fantasi kunna utnyttja en sån flicka.
Citera
2010-11-18, 21:26
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Löjligt kanske i mångas ögon, men jag skulle inte i min livligaste fantasi kunna utnyttja en sån flicka.

Inte jag heller. Däremot trillar jag lätt dit om jag möter en sådan tjej och låter mig utnyttjas ekonomiskt..
Citera
2010-11-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelpilot
det är väl bara att google eller söka på thaimassageguiden

Nej, finns bara ett ställe som annonserar där i SThlm. Därför frågar jag!
Citera
2010-11-18, 22:33
Medlem
reddevil6s avatar
Tjena Grabbar !!! jag blev bannad ett tag för jag visste inte att man inte fick fråga vissa saker här på forumet, vilket fall. I am back och jag testade faktiskt det ni sa.

Det finns en guide... för att få HE... och det funkar weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Happy Happy Happy !!!

Citera
2010-11-18, 23:09
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Inte jag heller. Däremot trillar jag lätt dit om jag möter en sådan tjej och låter mig utnyttjas ekonomiskt..

Precis.....är nog inte det första, eller sista, som fallit för den snyfthistorien....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in