2010-07-10, 13:19
Medlem
Har lurkat i denna tråd ett bra tag nu men nu är det dags att börja dela med sig. Jag gjorde nyss mitt första besök på thaimassage. Det var i Stockholm City och jag blev erbjuden HE halvvägs in i massagen. Dock tackade jag nej eftersom massagen var så skön i övrigt och jag vill hellre att hon skulle fortsätta massera. Men jag blev glad att hon frågade, jag ska gå tillbaka dit inom kort. Min massös var söt och runt 30 men det satt riktiga puddingar runt 20 och gjorde ingenting inne på salongen så jag ska försöka få till det med någon av dem.

Jag är egentligen mer intresserad av BTB än HE. Ni som hittat detta, sker hela BTBn på massagebritsen med oljan eller finns det ställen där damerna halkar runt med tvållödder på en luftmadrass?
Citera
2010-07-10, 20:33
Medlem
Ramblas avatar
Jaha då har man varit och provat oljemassage för första gången... Blyg som man är så behöll jag kallingarna på, det var antagligen felet jag gjorde för inte fan blev det något HE. Stället jag besökte ligger söder om söder. Är det värt att prova samma ställe igen? Kan det vara så att de är lite försiktiga med att erbjuda HE till förstagångs kunder eller vad tror ni? Jag sa till massösen att det var min första massage och berömde henne och sa att det var skönt. Men inte fan fick jag bånge trots att jag ville, nerverna antagligen...
Citera
2010-07-10, 20:56
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambla
Jaha då har man varit och provat oljemassage för första gången... Blyg som man är så behöll jag kallingarna på, det var antagligen felet jag gjorde för inte fan blev det något HE. Stället jag besökte ligger söder om söder. Är det värt att prova samma ställe igen? Kan det vara så att de är lite försiktiga med att erbjuda HE till förstagångs kunder eller vad tror ni? Jag sa till massösen att det var min första massage och berömde henne och sa att det var skönt. Men inte fan fick jag bånge trots att jag ville, nerverna antagligen...

Lungn och fin.. nästa gång tar du av kalsongerna och väntar och ser

Är du inte nöjd provar du ett annat ställe
Citera
2010-07-10, 20:59
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:

Inte alla ställen, inte ens söder om söder, ger ju HE. Men det var ett stort misstag att behålla kallingarna på, det tolkade hon antagligen som att du inte var intresserad..
Citera
2010-07-10, 21:01
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Inte alla ställen, inte ens söder om söder, ger ju HE. Men det var ett stort misstag att behålla kallingarna på, det tolkade hon antagligen som att du inte var intresserad..

Ungerfär vad jag menade.. lyssna på messel
Citera
2010-07-10, 21:10
Medlem
Ramblas avatar
Jaja nu är man av med "oskulden" iallafall, man får väl prova ett nytt ställe nästa gång och ta av kallingarna. Fick ni nån HE första gången ni var på massage? Kan inte begripa att jag blev lite nojjig, men det var väl för att det var första gången.

En annan grej, inte kan det ses som otrohet om man går på oljemassage och får HE? Eller vad tycker ni? Lite privatliv måste man väl få ha även om man är gift! Det är ju trots allt inte fråga om ett samlag, utan endast massage, om än på lite intimare delar.
Citera
2010-07-10, 21:16
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Jaja nu är man av med "oskulden" iallafall, man får väl prova ett nytt ställe nästa gång och ta av kallingarna. Fick ni nån HE första gången ni var på massage? Kan inte begripa att jag blev lite nojjig, men det var väl för att det var första gången.

En annan grej, inte kan det ses som otrohet om man går på oljemassage och får HE? Eller vad tycker ni? Lite privatliv måste man väl få ha även om man är gift! Det är ju trots allt inte fråga om ett samlag, utan endast massage, om än på lite intimare delar.

Det ska du väl då fråga frun om och inte fb?
Citera
2010-07-10, 21:50
Medlem
Citat:

Räknas endast om du kysser henne, annars bör det ses som en vanligt massage för underdelen av kroppen.
Citera
2010-07-10, 21:54
Medlem
Citat:
Blyg som man är så behöll jag kallingarna på, det var antagligen felet jag gjorde för inte fan blev det något HE.

Jag är nybörjare också, idag var det nästan lite komiskt: Först lämnade massörskan mig ensam i rummet, jag satt och väntade. Hon kom tillbaka, skrattade och sa - Ta av dig kläderna. Sedan gick hon iväg igen och jag tog av allt utom kalsongerna. Hon kom tillbaka varpå kallingarna kommenderades av. HE erbjöds senare. Det verkar vara en viktig signal det där, kommenderad eller ej. Jag rekommenderar att ta av dem, hon lade mycket tid på ljumskarna, jäklar vad skönt!
Citera
2010-07-10, 22:00
Medlem
Ramblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Räknas endast om du kysser henne, annars bör det ses som en vanligt massage för underdelen av kroppen.
Jag håller med dig, helt klart.
Citera
2010-07-10, 23:05
Medlem
jaaa nu har man typ besökt över 20 salonger i sthlm.
Och inte en enda med sillisar!!! hehe nån som har nått förslag på salong med en tjej som har sillisar??
Citera
2010-07-11, 01:30
Medlem
MauseRRs avatar
Finns det något ställe i Örebro med HE tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in