Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-21, 22:42
  #8341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomaska
Så om man bor i Linköping. Så kan man förmodligen glömma nått extra?
Det är bara att prova, finns inget att förlora
Citera
2015-11-22, 10:38
  #8342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag upprepar, jag har bara erfarenhet av Stockholm, här behöver man inte fråga, det ger sig liksom självt. Och respekt??? Du skulle bara veta, men att förklara för en " grötstöt" låter sig inte göras.
Ett ställe av kanske 200 har inte frågat om jag vill ha något utöver själva massagen, ETT ställe.
Tror du inte jag vet hur det fungerar? Dom ska försörja en stor del av släkten, och skicka hem pengar, en del har karlslokar som utnyttjar dom till fullo, kräver att få pengar då de kommer hem från " jobbet"
Det finns undantag, visst, men de är få kan jag lova
På ett sätt tycker jag väldigt synd om många av dessa kvinnor, men lika naiva som de är, lika kloka är dom, det lyser pengar i ögonen på de flesta, jag älskar Thaitjejer just för deras vänliga bemötande, men jag är inte dummare än jag förstår varför.
Sedan kan dom nosa sig till vilka " gofyn" som ligger på madrassen, inget konstigt i det.
Men se efter en gång till om tummen verkligen sitter på rätt ställe.

Jag vet! Jag kan! Hoppas du har öron annars hade väl munnen gått runt hela huvudet.

När jag går på massage, går jag inte dit med stånd. Tänker inte att nu skall jag k.... Jag sitter inte och runkar framför datorn när jag läser recensioner.
Kul att du berättade att dom endast vill tjäna pengar! Jag antydde något liknande i mitt förra inlägg. Det missade du kanske!
Har hittat mina favoritställen, även om jag inte är lika "erfaren" och duktig som du är. Jag går inte på massage var och varannan dag. Det är nog beroende på att man kan tröttna. Jag älskar pasta men jag vill inte äta det sju dagar i veckan.
Bor nära Danmark. Vill jag ha hela paketet, så är det bara att ta båten över sundet. Uppsöka lämplig massage och beställa hela paketet. Blir billigare också för den delen.

Jag tror inte du är så begåvad så du vet var tummen skall sitta.
Citera
2015-11-22, 11:14
  #8343
Medlem
Hej alla!

Det som jag har märkt att det är väldigt svårt att få något extra på orter som har 3 eller färre massageställen. Är det någon som har lyckats hitta en annan gräns på minimi antal?
Citera
2015-11-22, 16:51
  #8344
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikFr
Hej alla!

Det som jag har märkt att det är väldigt svårt att få något extra på orter som har 3 eller färre massageställen. Är det någon som har lyckats hitta en annan gräns på minimi antal?

Du bör inte gå efter minimi antal eller nåt sånt.
Finns det EN salong på orten, så finns CHANSEN att du kan få extra, detsamma som på alla andra salonger i Sverige.

En ort behöver liksom inte ett minimum på salonger för att extra ska finnas tillgängligt, antingen så finns det massöser villiga att göra det, eller så finns det inte det.
Det finns folk som fått extra på en liten salong längs en landsväg där det inte finns en enda salong till inom 5 mil.

Du kan ju alltid gå på hur seriös salongen VERKAR vara, och ta det som fingermått, men även det är inte helsäkert.

Det enda du som kund kan göra är att gå på en säsong, ta en timmes massage och sen känna av om det finns möjlighet.
Citera
2015-11-25, 16:00
  #8345
Medlem
marvils avatar
Halloj! Är det bara att boka tid på valfri salong i city, åka dit och ta av sig kalsongerna och då får man HE? Den här thaimassagerecentions sidan där står du ju inte nåt om HE? Hur vet man vilka som utför det?
Citera
2015-11-25, 16:48
  #8346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marvil
Halloj! Är det bara att boka tid på valfri salong i city, åka dit och ta av sig kalsongerna och då får man HE? Den här thaimassagerecentions sidan där står du ju inte nåt om HE? Hur vet man vilka som utför det?

Ja, fast du bör gå in i massagerummet innan du tar av kalsongerna. Det bästa är dock att ringa först och fråga om de kan lunka dig (runka heter lunka i massagevärlden eftersom få massöser kan uttala "r").
Citera
2015-11-25, 18:28
  #8347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marvil
Halloj! Är det bara att boka tid på valfri salong i city, åka dit och ta av sig kalsongerna och då får man HE? Den här thaimassagerecentions sidan där står du ju inte nåt om HE? Hur vet man vilka som utför det?

Bara att gå dit. Jag har provat 5 gånger under hösten i Sthlm och blivit erbjuden varje gång. Du behöver/ska inte fråga utan vänta på att du får frågan.
Citera
2015-11-26, 09:02
  #8348
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Ja, fast du bör gå in i massagerummet innan du tar av kalsongerna. Det bästa är dock att ringa först och fråga om de kan lunka dig (runka heter lunka i massagevärlden eftersom få massöser kan uttala "r").


Dom kan uttala men är för lata

Men tipset att gå in i massagerummet tycker jag var bra. Kanske inte alla här tänker på det

/Antex
Citera
2015-11-26, 11:00
  #8349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marvil
Den här thaimassagerecentions sidan där står du ju inte nåt om HE? Hur vet man vilka som utför det?

De som gör det har HE tatuerat i pannan.

Citera
2015-11-28, 20:05
  #8350
Medlem
Cykeltutas avatar
Efter att jag blivit erbjuden ett runk under en massage undrar jag hur övrigas erfarenheter är angående vad gäller övriga tjänster: brukar samma personal som erbjuder runk även erbjuda övriga plusmenyer, eller är det helt enkelt vanligast att endast erbjuda runk?
Citera
2015-11-28, 20:09
  #8351
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltuta
Efter att jag blivit erbjuden ett runk under en massage undrar jag hur övrigas erfarenheter är angående vad gäller övriga tjänster: brukar samma personal som erbjuder runk även erbjuda övriga plusmenyer, eller är det helt enkelt vanligast att endast erbjuda runk?

Berorväl lite på var du bor
Om du tex besöker Sthlm med omnejd behöver fu ju inte direkt anstränga dig för att få rubbet
Citera
2015-11-28, 20:50
  #8352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltuta
Efter att jag blivit erbjuden ett runk under en massage undrar jag hur övrigas erfarenheter är angående vad gäller övriga tjänster: brukar samma personal som erbjuder runk även erbjuda övriga plusmenyer, eller är det helt enkelt vanligast att endast erbjuda runk?

Min ringa erfarenhet är att de frågor "What do you want?" om de erbjuder flera alternativ. Om de bara har runk så säger de "Want massage there too?".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback