2010-06-22, 12:34
Medlem
Underbart, ren hälsovård. Thaimassage med HE borde ingå i högkostnadsskyddet eller vad det heter.
Citera
2010-06-22, 14:27
Medlem
Då jag har ryggproblem så har jag faktiskt börjat fundera på att testa en/båda av dom två (!!) thaiställena som finns i min lilla hemstad.
Jag är ju faktiskt till 99% enbart intresserad av smärtlindring i ryggen, men i egenskap av att vara karl så kan man ju inte undvika tankarna som kommer kopplade till dessa "ställen".

Hur fan går det till med HE och eventuellt mer?
Jag kommer ju aldrig fråga om det själv, men om det skulle erbjudas, brukar det alltid förhandlas om priset innan? Eller möter jag någon i dörren när jag ska gå hem, som lite diskret står och pillar bort skit under naglarna med en machete och vill ha 5000 kr och mina bilnycklar? (Viss överdrift :P)

Jag tvivlar ju extremt mycket på att det erbjuds några extratjänster i min lilla håla till stad, men skulle ändå vara taksam för lite grundläggande info för oss som aldrig testat thaimassage förut
Citera
2010-06-22, 15:11
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Då jag har ryggproblem så har jag faktiskt börjat fundera på att testa en/båda av dom två (!!) thaiställena som finns i min lilla hemstad.
Jag är ju faktiskt till 99% enbart intresserad av smärtlindring i ryggen, men i egenskap av att vara karl så kan man ju inte undvika tankarna som kommer kopplade till dessa "ställen".

Hur fan går det till med HE och eventuellt mer?
Jag kommer ju aldrig fråga om det själv, men om det skulle erbjudas, brukar det alltid förhandlas om priset innan? Eller möter jag någon i dörren när jag ska gå hem, som lite diskret står och pillar bort skit under naglarna med en machete och vill ha 5000 kr och mina bilnycklar? (Viss överdrift :P)

Jag tvivlar ju extremt mycket på att det erbjuds några extratjänster i min lilla håla till stad, men skulle ändå vara taksam för lite grundläggande info för oss som aldrig testat thaimassage förut

En sak - testa läsa i tråden (som alla andra får göra).
Citera
2010-06-22, 15:28
Medlem
Cosmo08s avatar
Jag bor i Sveriges näst största stad och har de senaste 2 månaderna besäkt 3 olika thaimassagesalonger i stans innerstad. Kan inte påstå att på nån av salongerna har jag fått nån som helst vinkning om att det skulle finnas HE på menyn. Jag har heller inte själv gjort några antydningar. De salonger jag besökt har som sagt legat i innerstaden och har sett väldigt fina och professionella ut.

Min fråga är om det är er allmäna uppfattningen att salonger som erbjuder HE är salonger som kanske ligger på lite diskretare ställen än i centrala stadskärnor?

Nej, inga PM om vilka salonger jag besökt.
Citera
2010-06-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iko
En sak - testa läsa i tråden (som alla andra får göra).

Jag började skriva nåt i stil med att jag inte orkade läsa igenom alla 2500 inlägg ifall min fråga redan hade ställts, men jag raderade tydligen det
Citera
2010-06-23, 00:15
Medlem
Mitt inlägg om antal ställen på vissa gator baseras på sökning i thaimassageguiden. I den finns det 125 ställen listade i Stockholm. Jag kommer naturligtvis inte uttala mig i forumet om vilka ställen jag har erfarenhet av.
Citera
2010-06-23, 16:32
Medlem
Är intrtesserad att utbyta lite erfarenheter om massage i malmöområdet (inte köpenhamn). Vet några bra ställen, men nyfiken på fler. Vill hitta en riktigt bra massage, så man slipper testa en massa i onödan.
Citera
2010-06-23, 20:23
Medlem
Har varit på ganska många thaimassageställen och de flesta söder om stan.
Har aldrig själv frågat efter HE men det har bara hänt en gång att jag inte blivit erbjuden.

Har först på senare tid blivit erbjuden BB och BJ men tyvärr inte av några snygga tjejer och då föredrar jag HJ.
Tycker väldigt mycket om massagen i sig och sökandet efter den både söta och duktiga massörskan fortsätter. (hade hittat en förut men som vanligt så byts de ut/åker hem)
Citera
2010-06-24, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jergus
Har varit på ganska många thaimassageställen och de flesta söder om stan.
Har aldrig själv frågat efter HE men det har bara hänt en gång att jag inte blivit erbjuden.

Har först på senare tid blivit erbjuden BB och BJ men tyvärr inte av några snygga tjejer och då föredrar jag HJ.
Tycker väldigt mycket om massagen i sig och sökandet efter den både söta och duktiga massörskan fortsätter. (hade hittat en förut men som vanligt så byts de ut/åker hem)

Den trevliga, söta, sexiga massösen med stora fasta bröst, som samtidigt masserar bra är inte helt lätt att hitta. Varianter finns, men allt i samma person är svårare. Men jakten går vidare. Någonstans finns hon
Citera
2010-06-26, 20:59
Medlem
Efter btb, bj, he, boom, vad är nästa utmaning? 2:an?
Trekant borde inte vara svårt.
Utmaningen ligger nog mer i att få ett engagerar bj eller boom.
Så ja, vad är nästa steg som extra service? Kommer inte på något rakt av just nu.

/m

ps. I Norrort i veckan som var så fick jag ligga på en fuktig handduk. Innan mig gick det ut en stor gubbe. Undrar om det var hans. Brukar känna lite sådär av att lägga ansiktet i kuddhandduken. Vet själv att jag sprutat ut på madrassen. Ingen torkat av. Känns sådär faktiskt.
Senast redigerad av studsbollar 2010-06-26 kl. 21:18.
Citera
2010-06-26, 22:04
Medlem
nuendasts avatar
finns ett ställe i danmark som nu har anställt två stycken tvillingsystrar. dessa två kan man få samtidigt både för massage, men också för mer.... tänkte jag skulle desta det nästa gång. Alltså två tjejer samtidigt och dessa två är tvillingsystrar
Citera
2010-06-26, 22:05
Medlem
Dagens dubbel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här