2009-10-31, 08:22
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackNINE
Är det rent generellt så att thaiflickorna vill ha snubbar och tillhörande handjobs för de snabba pengarnas skull, eller kan man komma som tjej och få en vettig massage utan avslutande könspillande? Utan att för den sakens skull få en snabb och tråkig massage, dvs? Inbillar mig att thaimassagen är mer givande än en vanlig svensk spa-massage. Har dock inget att grunda det på, då jag aldrig varit på massage, men är sugen på att bli knådad av någon som kan och vet vad hon gör.

Det går absolut! Problemet är bara att många av "runk-salongerna" inte verkar ha några som helst krav på de anställdas massagekunskaper.. Chansen till en bra seriös massage är absolut störst på de salonger som inte ägnar sig åt "extra-massage", men det finns naturligtvis undantag.
Citera
2009-10-31, 10:38
Medlem
IComeInPeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lannas
Detta skulle jag inte vilja påstå. Kan däremot verka så då man läser denna tråden om alla handjobs som kunder fått inklusive den andra tråden "kvinnorna i thailand".

Besök Thailand utanför horställen som Pattaya, Patong i Phuket och vissa sexbarer i Bangkok så får ni se hur det verkligen är. Skulle tjejer erbjuda sex mot betalning där? Nej, såvida de inte är riktigt fattiga eller du är jävligt snygg. De fattiga ser utlänningar (falanger) som en chans att komma ifrån Thailand och till ett land med lyx och pengar - för att sedan kunna försörja sin egna familj på svältgränsen i Thailand genom att skicka dem pengar. Men vem skulle inte det?

Det är lätt att bli blind när man är på turistställen i Thailand. Man ser tjejer som ropar på en vart man än går. Min första uppfattning efter mitt första besök (av mina fyra) var precis som din, att det verkade finnas horor överallt.
Då detta verkar vara tillåtet så är det klart att det finns många sådana barer där. Hur skulle Sverige se ut om detta var lagligt? Det skulle finnas bordeller i varenda stad!

Mina andra tre besök var jag utanför turistställena vid stränderna. Var mest i norra Thailand och Bangkok. Umgicks hela tiden med thaifamiljer och endast en gång av dessa tre resor såg jag en bar med lättklädda tjejer, och det var i Bangkok. Däremot finns det gott om "gatöj" (shemales) som man ser lite överallt. Annars är tjejerna som i Sverige. De jobbar på stormarknader, restauranger, marknader, jordbruk o.s.v för att sedan kanske festa eller umgås med kompisar/familj på kvällarna.

Att så många här fått "Happy Endings" på thaimassage beror nog på att de träffat fattiga thaitjejer på turistvisum som vill tjäna så mycket pengar som möjligt till sina barn och sina föräldrar (nej, föräldrarna har ingen pension, barnen försörjer). Det finns kanske också dem som tror att tjejer i 20 till 25-årsåldern som är här inte har barn i Thailand men de tror nog ganska fel. Inte alls ovanligt att de får barn redan i 18-årsåldern. De är trots allt här av en anledning, att tjäna pengar till sin familj.

Låt säga att ett handjob kostar 500:- (2500thb) det är en fjärdedels månadslön i Thailand. Det kan jämföras med att vi skulle få 4000:- om vi skulle utföra ett enda handjob! Ett enda för 4000:-! Tänk vilket litet jobb de behöver utföra för att göra denna handling. Det är därför är de så intresserad av att utföra detta. Det skulle inte jag vilja säga är att göra allt för pengar då det handlar om lite jobb och väldigt mycket pengar.

Svaret på din fråga: Visst finns det horor i turistparadiset Thailand, garanterat mer än Sverige, men att dra alla Thailändskor över en kam är ganska lågt. Jag fördömer inte Happy Endings, det gynnar ju båda, men det som är synd är de som har synen på thaitjejer som lättköpta och lätta på foten. Så är det definitivt inte. Glöm inte alla thaimassageställen som aldrig utfört happy endings - eller gör ett besök i Thailand utanför de stora turistorterna de som inte tror mig!
Sant sant men oavsett om de ar mycke horor eller inte sa finns de alltid asskona brudar att hanga med. De ar ju bara business om man skiter i att dom horar sig och snackar med dom istallet sa gar de lika bra.

Har sjalv inte haft sex med nagra prostituerade i Thailand men jag umgicks med en del, riktigt skona player brudar

En sak jag tankte dock, vet inte var du varit men i norra Thailand tjanar tjejer kanske 100 bath om dagen pa att jobba i tex en bar, och nu menar jag inte en ladybar utan en helt vanlig bar. Dom kommer aldrig i narheten av 10.000bath per manad om dom inte horar sig duktigt.

Dom kanske tjanar mer i sodra delerna av landet dock.
Citera
2009-10-31, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Kan nog säga som jag sade tidigare , att om tjejen under massagen själv börjar dra i kuken , då har jag inga synpunkter. Däremot de kunder som kräver sex och anser att alla Thaitjejer är horor , dom är helt fel ute och kan enligt min mening fara åt helv... Dessutom vet jag inte om en avrunkning är horeri, däremot så finns det ju dom som suger , och knuller med allt vad det innebär med smittspridning m.m., Det är åt helvete

Håller med helt.

Avrunkning är väl en form av horeri light. Inget att moralisera över, tycker jag.
Citera
2009-10-31, 15:16
Medlem
torstenhingstens avatar
Finns många som ger bra massage utan HE..men känns som det är fel forum att prata i...
Citera
2009-10-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audis2
Bra som fan riktig thaimassage! Med thaimusik i bakgrunden, oljor som luktar gott, rökljus osså. Det finns en sådan salong i Hammarby sjöstad, helt seriös!
En svensk massage har med lite tur Radio Stockholm i bakgrunden!
Stämmer bra , känner flera av Tjejerna samt många som jobbat där , mycket seriös massagesalong. Visst kan det även hända att nån tjej ger HE även där, ägarinnan ser ju inte allt, TYVÄRR !!
Citera
2009-10-31, 22:32
Medlem
Smutsigt. Dryparvarning!

Jag tycker att hela den här grejen känns sunkig. Fattiga tjejer kommer till Sverige och jobbar för svältlöner ofta illegalt och så runkar de av gubbar för att kunna skicka hem pengar till släktingar.
Suger de av falangerna så sprider de kanske herpes och hepatit!!!!!
Citera
2009-10-31, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB
Jag tycker att hela den här grejen känns sunkig. Fattiga tjejer kommer till Sverige och jobbar för svältlöner ofta illegalt och så runkar de av gubbar för att kunna skicka hem pengar till släktingar.
Svältlön = 500.-för 10 min runk!!!!! 10 kunder per dag!!!
Citera
2009-11-01, 08:45
Medlem
Har horköpare taskig inlevelseförmåga?

Citat:
Svältlön = 500.-för 10 min runk!!!!! 10 kunder per dag!!!
Tror inte de har tio kunder per dag. Kanske tre, fyra. Hur mycket får de behålla själva av massagen. En hundring? De tvingas runka för att tjäna ihop något.
Det är smutsigt.
Citera
2009-11-01, 09:28
Medlem
Evers1s avatar
Citat:

pussy.
Citera
2009-11-01, 11:29
Medlem
BackNINEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Du kan som tjej få en bra massage utan efterföljande (extra)

Eftersom du lägger upp det så, måste jag ju fråga.. Är det möjligt att som tjej få en bra massage med efterföljande extra?
Citera
2009-11-01, 11:33
Medlem
Citat:
Tror inte de har tio kunder per dag. Kanske tre, fyra. Hur mycket får de behålla själva av massagen. En hundring? De tvingas runka för att tjäna ihop något.
Det är smutsigt.
Sossen Bodström har talat!!!!!
Citera
2009-11-01, 12:17
Medlem
Runknisse?

Citat:
Sossen Bodström har talat!!!!!
Om jag är Bodström så är du Runknisse!
Seriöst: jag känner några thaikvinnor som masserar. De har värdighet och tycker att det är skitjobbigt med alla runkönskningar.
Hur mycket stolthet har en man som köper sex?
Senast redigerad av SonyB 2009-11-01 kl. 12:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in