2010-06-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
finns ett ställe i danmark som nu har anställt två stycken tvillingsystrar. dessa två kan man få samtidigt både för massage, men också för mer.... tänkte jag skulle desta det nästa gång. Alltså två tjejer samtidigt och dessa två är tvillingsystrar
Later helt underbart!
Citera
2010-06-27, 14:34
Medlem
Messerschmitts avatar
Två tjejer samtidigt är inte svårt att få på vissa av Stockholms thaisalonger.. Trots detta har jag bara testat det en gång. OK, men två besök med en tjej i taget ger mer för pengarna.
Citera
2010-06-27, 17:25
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Två tjejer samtidigt är inte svårt att få på vissa av Stockholms thaisalonger.. Trots detta har jag bara testat det en gång. OK, men två besök med en tjej i taget ger mer för pengarna.

jo jag tror dig faktiskt när du säger att två besök ger mer än två tjejer på en gång. men just detta handlar om två tvillingsystrar + att du alltså får ha sex med dem. Alltså något utöver det vanliga Bortser man från att det just här handlar om thai och på ett massageställe, så är det annars rätt vanligt att killar just fantiserar om att ha sex med två systrar, gärna tvillingar, samtidigt. Kanske inte den allra vanligaste sexfantasien, men hyffsat vanligt i alla fall.

Så i just detta fallet vill jag nog testa dessa två. I normala fall när jag besöker thaimassage så räcker en tjej utmärkt.
Citera
2010-06-27, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt

Jag har varit med om det en gång, och då var det endast i slutfasen av massagen, då mot en måttlig merkostnad. Det var trevligt. Jag är ganska sugen på att testa igen.
Citera
2010-06-27, 22:01
Bannlyst
Jag besökte för några veckor sedan ett thaimassageställe relativt centralt i Stockholm. Klockan var strax efter 10 en lördag då jag steg in. En mycket söt tjej tog emot mig och visade in mig i ett litet rum.

När massagetimmen började lida mot sitt slut frågade hon om jag ville ha extra och ett antal fingrar kom i luften. Efter lite prisdiskussion med hjälp av fingrar var vi överens och ett mycket skönt och lyckligt slut blev det.

Har testat en hel del ställen i Gbg och det finns HE att få på en hel del av dem. Bäst lyckas jag på de som ligger centralt. På ett av ställena har det blivit bra mycket mer än bara massage. Några gånger har vi fortsatt på mitt hotellrum efteråt.

Om någon vecka blir det besök i Gbg igen och då blir det skönt. Bokar aldrig mindre än två timmar.
Citera
2010-06-27, 22:09
Medlem
Hej!
Ny här på FB, men har fölt tråden ett tag!
Var på massage i norrort idag och fick faktiskt 2 massöser till priset för en timme! Det var en riktig nice och härlig massage! dock ingen HE även fast jag frågade, men det var grymt skönt att känna 4 händer över kroppen i över 50 min! Det blir fler besök där!
Citera
2010-06-28, 11:23
Medlem
buskebuskages avatar
En kompis var inne i centrala göteborg och fick sig ett härligt slut förra veckan, så nej det är inte alls omöjligt
Citera
2010-06-29, 19:03
Medlem
Om man ringer och bokar tid, är det möjligt att välja vilken tjej man vill ha massage av? Jag vet inte vad hon heter men hon sköter stället och brukar svara i telefon när man ringer. Funkar det eller har dom nåt rotationssystem man inte kan gå runt?
Citera
2010-06-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chha33
Om man ringer och bokar tid, är det möjligt att välja vilken tjej man vill ha massage av? Jag vet inte vad hon heter men hon sköter stället och brukar svara i telefon när man ringer. Funkar det eller har dom nåt rotationssystem man inte kan gå runt?

Det är rätt sällan som de tjejern ger själva massagen utan de sitter oftast bara i "kassan"... men om hon brukar svara i telenfon kan du ju bara fråga henne.

Men häromdagen var jag på massage på ett av mina favoritställen fick jag faktiskt massage av kvinnan i kassan som annars bara tagit emot mig tidigare... och det blev den bästa massagen jag upplevt så det kanske är störst chans så här på sommaren.
Citera
2010-06-29, 19:43
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chha33

ja du kan givetvis boka önskad tjej. och ja många ställen har en slags turordning som träder in om du inte bokar någon speciell.
Citera
2010-06-29, 23:04
Medlem
JohnDolmess avatar
Var på massage i norrort tidigare idag på ett ställe där jag fått HE ett av två besök så denna gång tänkte jag att det kanske kunde bli HE Jag tryckte även i mig en halv Silagra en stund innan jag klev in på stället med baktanken att jag skulle få ett sånt prakstånd så hon inte kunde låta bli att lägga märke till dolmen..
Tjejen/kvinnan hade jag inte sett där tidigare så jag visste inte hur det skulle gå!

Massagen börjar och hon är duktig på oljemassagen och med tankarna och silagran i kroppen börjar det rycka ordentligt där nere vilket hon lägger märke till men ignorerar i trots mina tappra försök att "rätta" till paketet som om det kliade lite där nere!

Massagen tar slut och jag klär på mig och säger sawadee kap och går tillbaka till jobbet där jag slänger min in på toa och drar av den fort som fan för å få ribban att lägga sig!
Citera
2010-06-29, 23:56
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Var på massage i norrort tidigare idag på ett ställe där jag fått HE ett av två besök så denna gång tänkte jag att det kanske kunde bli HE Jag tryckte även i mig en halv Silagra en stund innan jag klev in på stället med baktanken att jag skulle få ett sånt prakstånd så hon inte kunde låta bli att lägga märke till dolmen..
Tjejen/kvinnan hade jag inte sett där tidigare så jag visste inte hur det skulle gå!

Massagen börjar och hon är duktig på oljemassagen och med tankarna och silagran i kroppen börjar det rycka ordentligt där nere vilket hon lägger märke till men ignorerar i trots mina tappra försök att "rätta" till paketet som om det kliade lite där nere!

Massagen tar slut och jag klär på mig och säger sawadee kap och går tillbaka till jobbet där jag slänger min in på toa och drar av den fort som fan för å få ribban att lägga sig!

om du går till ett ställe du redan fått HE på, varför inte boka samma tjej som gav det förra gången? hon lär känna igen dig och du får vad du vill...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in