2010-06-16, 19:04
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G54
Det är möjligt, men det är inte de som tillhandahåller "tjänster" på Tigern. Åtmistone har de kvinnor jag köpt sex av på Tigern inte jobbat som massöser. Finns ingen anledning att runka av snubbar hela dagarna för några hundra styck (det som massösen får behålla) när de kan tjäna det tiodubbla för några timmars bombom med kunder från Tigern.

Aha! Jag uppfattade inte att du menade thai-fnask.. Trodde du uttalade dig om raggmöjligheterna på Tigern!
Citera
2010-06-16, 19:39
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Aha! Jag uppfattade inte att du menade thai-fnask.. Trodde du uttalade dig om raggmöjligheterna på Tigern!

Med risk att bli dumförklarad....
Finns det betaltjejer på Tigern? Nu har jag visserligen bara varit där en gång och fick gå hem själv (flirtade med några sötisar) men det låter intressant.
Och ökar chanserna med några procent

OT men... SLUTA be om PM. Tråden har redan stängts en gång pga det. nej jag leker in mod men jag vill inte att tråden skall låsas av en. Skärpning.
Citera
2010-06-17, 12:36
Medlem
Hej igen!

Är det någon som kan rekommendera ett bra ställe i Bromma, Abrahamsberg eller på Kungsholmen där det finns unga, frächa tjejer och gärna någon med stora bröst

Stort tack
Citera
2010-06-18, 08:38
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbe1
Jag har varit på Thaimassage några gånger och fått massage men det är nästan uteslutande äldre damer som inte direkt i ögonfallande vilket är ett problem när man vill ha en HE och inte får upp den..

Är det någon som kan rekommendera någon salong med snygga tjejer och i synnerhet om det finns någon massör med stora bröst?

Tacksam för alla PM!
Läs - Thaimassage [Inga PM-requests!]
Citera
2010-06-18, 12:37
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Läs - Thaimassage [Inga PM-requests!]

tyvärr är det allt för många som inte fattar vad det står. INGA PM betyder just att man inte skall/får fråga efter detta men folk fattar inte eller struntar i det. Frågan är om dom inte klarar av att förstå det dom läser, eller dom dom uppenbart är så korkade att dom inte förstår instruktionerna?

Sluta förstör tråden med massa requests tack. Dela med er av erfarenheter i stället. Har du inga erfarenheter så besök ett massageställe och skaffa dig egna. Återkom och berätta om det.
Citera
2010-06-18, 18:39
Medlem
Hejsan

Var ligger Tigern och har dom bra mat där ? eller är det bara någon slags pub ?
Citera
2010-06-18, 21:19
Medlem
zatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodan10
Hejsan

Var ligger Tigern och har dom bra mat där ? eller är det bara någon slags pub ?

Kan ju åtminstone försöka söka själv först, till exempel på eniro.

Thailändska Tigern

Hemsida
Senast redigerad av zatch 2010-06-18 kl. 21:22.
Citera
2010-06-20, 09:49
Medlem
Jag har varit och fått oljemassage ett par gånger på ett thaimassageställe i en lite mindre stad. Massagen har varit enastående, men det har inte varit några tecken på HE, men hon masserade min nakna rumpa omsorgsfullt. I övrigt var det inga antydningar till HE, till ex att ägna mycket tid åt ljumskarna eller att komma åt pungen litet.

Hur ofta brukar ni behöva fråga om HE, då det inte är uppenbart att det erbjuds HE? Hur ofta får man jakande svar, då det inte antytts något innan? Har det vidrört de ädlare delarna så är det ingen större överraskning.

I Stockholm verkar det inte vara några större problem. Där är det bara på ett ställe som jag inte har fått HE, och där hade det nog blivit om jag frågat. Jag brukar vara ganska försiktig med att fråga för att undvika pinsamheter.

// C5
Citera
2010-06-20, 10:17
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Hur ofta brukar ni behöva fråga om HE, då det inte är uppenbart att det erbjuds HE? Hur ofta får man jakande svar, då det inte antytts något innan? Har det vidrört de ädlare delarna så är det ingen större överraskning.

Blir jag inte erbjuden HE eller mer så frågar jag inte, för då är det garanterat inte något som erbjuds på just den salongen. Man blir oftast erbjuden det mot slutet av massagen (ibland tidigare om man har tur) om det står på den inofficiella menyn, om det inte inträffar så är det bara att pröva lyckan på någon annan salong.
Citera
2010-06-20, 10:23
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Blir jag inte erbjuden HE eller mer så frågar jag inte, för då är det garanterat inte något som erbjuds på just den salongen. Man blir oftast erbjuden det mot slutet av massagen (ibland tidigare om man har tur) om det står på den inofficiella menyn, om det inte inträffar så är det bara att pröva lyckan på någon annan salong.

Vissa salonger måste man fråga på faktiskt. Men man märker ju om det är läge att fråga....t.ex om de vidrört pungen under hela massagen och ej handduk över kuken
Citera
2010-06-20, 10:42
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Vissa salonger måste man fråga på faktiskt. Men man märker ju om det är läge att fråga....t.ex om de vidrört pungen under hela massagen och ej handduk över kuken

Nja, själv vill jag helst inte fråga, möjligen frågar jag om de erbjuder något mer än HE när erbjudandet om HE kommer. Thaitjejerna vet garanterat hur det funkar i branschen och om de bör och kan erbjuda mer än massage eller inte, den thailändska djungeltrumman är med all sannolikhet snabb och effektiv, i alla fall i Stockholmsområdet. Blir jag inte erbjuden något mer efteråt så brukar jag fråga: "Är du klar?" eller "Are you finished?" Svarar de då bara jakande utan något särskilt ansiktsuttryck eller kroppsspråk så erbjuder de knappast något sexuellt och då frågar i alla fall inte jag efter något sådant i den situationen.
Citera
2010-06-22, 12:08
Medlem
AugustSs avatar
Var till för ett halvår sen helt ovetande om fenomenet happy ending på Thaimassagesalonger. Men tack vare FBs allvisa forum har jag fått upp ögonen.

Första gången jag stötte på ordet HE var otroligt nog i skyltfönstret (!) på ett ställe som gav "Afrikansk massage". Det här var för flera år sen. Jag hade inte hört uttrycket förut men det krävdes inte så mycket fantasi för att förstå vad som avsågs. Vad som förvånade mig var den rättframma annonsen...det som inte förvånade mig var att stället stängdes väldigt snart därefter.

Nåväl, till historien. Eftersom jag gått igenom en separation och även under förhållandet inte hade något sexliv värt namnet så kände jag starkt behov av kroppskontakt utan att behöva trassla till det. Massage har jag ofta tagit förut men nu tänkte jag att jag skulle testa och se om det gick att få något extra.

Jag valde ett ställe på måfå och gick dit ganska tidigt en vardagsförmiddag för jag tänkte att chansen var större att få tid direkt. Stället var inget märkvärdigt men rent och snyggt. Jag klev in och två kvinnor var där. Den ena tog betalt och den andra visade in mig i ett bås med madrass på golvet. Btw kvinnorna var definitivt inga skönheter, tvärtom...min önskan om HE stukades betänkligt men jag tog i alla fall av allt enl instr här på FB, och lade mig på madrassen med handduk över höfterna.

Vem av dem som sen kom in såg jag inte. Hon började i alla fall med stadiga tag över ryggen och det var riktigt bra massage. Hon arbetade igenom hela baksidan grundligt och handduken åkte av någon gång under tiden och skinkorna fick sig en omgång. Hon kom åt pung och snorre som jag läst om här men jag fick definitivt ingen resning. Jag hade dåsat till och det fanns absolut ingen känsla av "sex" i luften.

Det var dags att vända på sig. Handduken var borta, men jag brydde mig inte och hon fortsatte på framsidan. Hon masserade benen nerifrån och upp. Plötsligt slutade hon. Jag öppnade ögonen. Ett pillemariskt leende mötte mina ögon samtidigt som hon pekade på min livlösa lem. Jag insåg att "the moment of truth" hade kommit. Hennes hand spretade med fem fingrar i luften. I mitt omtöcknade tillstånd var jag definitivt inte redo för någon förhandling, men kom ihåg mina FB bröders instruktioner och visade tre fingrar. Hon vidhöll sina fem fingrar och jag föll genast till föga.

Saken är den att jag under senare tid, förmodligen p g a en rätt jobbig privat situation inte har kunnat få upp den när jag vill. Detta slog mig nu och tänkte hur ska det här gå?
Jag reste mig upp med överkroppen och viskade i hennes öra på engelska att hon kunde ju försöka men det är inte säkert att jag kan bli hård.

Under tiden hade jag blivit medveten om att ifrån grannbåset hade ganska kraftiga ljud börjat höras. Inte några stön utan snarare dunkande på golv och väggar...jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig vad som pågick där, kan ni?

I vilket fall som helst min allt annat än fagra massös började bearbeta lemmen. Inget hände. Men hon gav inte upp. Det började snart kännas som lite liv i den. Jag kände att jag behövde lite inspiration och reste mig upp körde in den ena handen mellan hennes ben och slog den andra armen om henne... hon lät mig hållas. Hennes hår doftade underbart förresten. Men när jag försökte få in handen och känna innanför byxorna sa hon stopp. Men nu var jag på god väg och hade fullt stånd...jag insåg nu att hon hade en fantastisk teknik som jag aldrig känt maken till. Jävlar, hon visste vad hon gjorde...det var den bästa avrunkningen jag någonsin fått. Jag sprutade ordentligt eftersom det var ett bra tag sen, och i relativ tystnad...jag kände att jag inte behövde annonsera lika högt som grannen. Hon tog vant hand om satsen med papper och torkade noggrant. Vilken härlig lättnadskänsla, jag log som en sol. Hon såg också glad ut.

Det fina var att det var inte slut här...hon fortsatte att massera resten av framsidan och avslutade med nacke och ansikte. På det sättet kunde jag njuta ännu mer av känslan efteråt.

När hon var klar frågade hon om jag ville duscha och det tackade jag ja till. I duschen funderade jag på när jag skulle betala henne. Jag återvände till båset för att klä på mig och då kom hon in och jag gav henne femhundringen. Hon tog leende emot den och tackade på thailändskt vis genom att sätta ihop händerna och buga.

När jag kom ut följde ett tafatt försök till konversation. De erbjöd te eller något tror jag vilket jag avböjde. Jag gick därifrån mycket nöjd och tyckte det var värt varenda krona.

I efterhand, det som frapperat mig är vilken känsla av värdighet och värme som genomsyrade massagen med HE. Absolut inget som helst förnedrande eller "dirty" känsla.

Enligt trådens rubrik svarar förstås inte heller jag på några PM om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in