2010-11-03, 16:33
Avslutad
I fall det står på en thai-massage hemsida att dom ej utför HE eller annan erotisk massage, gör dom verkligen inte det då eller det är bara för att dom ska se lite mer seriösa ut?
Citera
2010-11-03, 17:26
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zacii
I fall det står på en thai-massage hemsida att dom ej utför HE eller annan erotisk massage, gör dom verkligen inte det då eller det är bara för att dom ska se lite mer seriösa ut?
Läs i tråden.....
Citera
2010-11-03, 19:59
Medlem
Var på oljemassage häromdagen i en medelstor stad, kom in och blev visad till massagebänken fick en handduk i handen tog av mig allt la mig på bänken la handduken över baken. Hon frågar bakom skynket om jag är klar och kommer in handduken åker bort direkt och massagen börjar är skönt och får halvribba när hon är mellan benen. Efter vändning så är hon ganska mycket runt midjan och jag får ett ordetligt stånd som varar nästan hela massagen. Handduken är INTE på mig någon gång under massagen så där ligger man med hissad mast och tittar i taket. Blir inget mer så det blir dusch och betalning.
Dom är roliga thaitjejerna undrar varför dom går ut när man tar av sig kläderna då dom ändå ser alltefter ett tag.
Citera
2010-11-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Var på oljemassage häromdagen i en medelstor stad, kom in och blev visad till massagebänken fick en handduk i handen tog av mig allt la mig på bänken la handduken över baken. Hon frågar bakom skynket om jag är klar och kommer in handduken åker bort direkt och massagen börjar är skönt och får halvribba när hon är mellan benen. Efter vändning så är hon ganska mycket runt midjan och jag får ett ordetligt stånd som varar nästan hela massagen. Handduken är INTE på mig någon gång under massagen så där ligger man med hissad mast och tittar i taket. Blir inget mer så det blir dusch och betalning.
Dom är roliga thaitjejerna undrar varför dom går ut när man tar av sig kläderna då dom ändå ser alltefter ett tag.

Det är för att det är en seriös verksamhet. Läkare brukar inte heller stå och titta på sina patienter när de klär av sig

----------

Man ska alltid ge någon en andra chans. Idag var utanför Stockholm och fick chansen att under en ledig timma gör mitt andra besök på en av stadens thaimassager. Det var riktigt dåligt förra gången jag var där och tänkte att det kanske bara var en slump. Det har hänt tidigare, en av mina favoriter idag var en katastrof första gången jag var där.

Massagen började på benen och gick knapp upp över låren. Fortsatte över ryggen. Blev tvättad med varm handduk. Det var egentligen inget att klaga på. Sedan sitta upp och knackade lite på axlarna och sedan var det färdigt. Ingen massage på framsidan av kroppen. Det hela kostade 500 kr!

Nej ett tredje besök blir det inte!
Citera
2010-11-04, 20:37
Medlem
Finns det någon massör här i Göteborg trakterna som inte ger en happyending eller nått liknande, som ger en riktig massage för min rygg är riktigt knas, vill fan få en redig och bra massage på just ryggen för ett najs pris. Finns det någon som ni kan rekommendera någon som ger massage, inte någon HE utan vanlig hård massage =) Har funderat på att dra till någon men vet inte vart man ska dra sig, vill fan inte hamna på ett ställe där dom inte kan massera och sedan betalar man 500 kr :S.
Citera
2010-11-04, 23:34
Medlem
Jag gick tidigare ett par gånger på ett thaimassageställe enbart för bra massage. Det var innan jag läst denna tråd så jag hade ingen aning om happy ending etc och jag fick heller aldrig några erbjudanden. Nu, ett år med senare var jag nyfiken på att göra ett återbesök. Under året har jag blivit erbjuden extraservice på ett femtontal olika ställen så möjligtvis har mitt beteende under tiden blivit mindre oskyldigt?

Massagen som utfördes på en bänk var fortfarande mycket bra. Det känns som om själva massagen blir bättre på bänk, även om man kanske får mysigare samvaro på golvmadrass, om det nu är det man är ute efter. Liksom på de mindre anständiga ställena ägnas mycket tid åt rumpa och lår men inte enbart insidan. Hon kändes proffsig och masserade extra där det behövdes, bearbetade muskelknutar mm. I slutet kom det in en till tjej så det blev fyrhands . Lilleman visade sin tydlig uppskattning när den nya tjejen masserade långt ner på magen, och den lilla handuksfliken var alldeles för liten för att dölja hans reaktion. Men, nej, det kom inget extraerbjudande.

Så, om man letar så går det faktiskt att hitta ställen som bara ger massage och gör det bra!
Nu har jag i och för sig inte letat utan råkade hamna där först. Sen har jag letat efter den andra typen av ställen men det är ju mycket enklare!
Citera
2010-11-05, 11:18
Medlem
för att spica till det hela lite, så har jag provat lite ställen i Bcn, fast där är det kinesiskt massage som gäller.
Citera
2010-11-06, 01:17
Medlem
Erbjuder dessa "fotomodeller" HE eller mer, eller
är dom bara ögongodis vilket inte är att förakta
det heller.
Citera
2010-11-06, 13:57
Medlem
SåNyfikens avatar
hade tänkt ta en massage idag, någon som har något bra tips där det är skönt. Gärna runt vasastan, kungsholmen
Citera
2010-11-06, 15:48
Medlem
Var på Thaimassage igår och ska väl erkänna att när jag var på väg så hade jag lite förhoppningar om HE. Kalsongerna fick jag inte ta av mig. Hon börjar massera och hon var inte i närheten av mitt heliga område och märkte ganska fort att här blir det inget HE. Men hon visst vad hon gjorde och gav mig en mycket bra massage, hon visste hur en massage ska gå till. Jag gick ifrån stället nöjd och glad trots ingen HE. Ska gå tillbaks om två veckor igen.
Citera
2010-11-07, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mikado
Är det någon som känner till liknande det stället vid Caroli som hade solarium som cover efter nerstängningen ?

Hahaha. Det stället. Jag trodde det var seriös massage (sant de annonserade i SDS). Drog med dit en leverantör tänkte vi skulle få lite massage innan middagen. Vilken story det är. Bland det roligaste jag varit med om. Hahaha. Nog erbjöd de Happy Ending där.
Citera
2010-11-07, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matseponken
Nån som känner till nån Thai-massage (eller vanlig massage för den delen) i Malmö där det ev. erbjuds något annat är bara vanlig massage? Behöver inte vara något avancerat...

Och ja jag vet att Köpenhamn är nära!!! Men frågar om Malmö nu....inget annat!

Jag vet ett ställe men jag vet inte om du hamnar i himlen eller får på käften om du ber om extra. Hon är däremot grym på massera. Bästa jag haft. Vet inte om hon kör mer. Men hon hade två "elever" med som satt bredvid. Vet inte om hon ville jag skulle fråga. Det är ju Thailändare och de har helt annan syn än vi på sex och pengar. Tror faktiskt bara hon hade lett om du frågat om de nu bara kör seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in