Jag gick tidigare ett par gånger på ett thaimassageställe enbart för bra massage. Det var innan jag läst denna tråd så jag hade ingen aning om happy ending etc och jag fick heller aldrig några erbjudanden. Nu, ett år med senare var jag nyfiken på att göra ett återbesök. Under året har jag blivit erbjuden extraservice på ett femtontal olika ställen så möjligtvis har mitt beteende under tiden blivit mindre oskyldigt?
Massagen som utfördes på en bänk var fortfarande mycket bra. Det känns som om själva massagen blir bättre på bänk, även om man kanske får mysigare samvaro på golvmadrass, om det nu är det man är ute efter. Liksom på de mindre anständiga ställena ägnas mycket tid åt rumpa och lår men inte enbart insidan. Hon kändes proffsig och masserade extra där det behövdes, bearbetade muskelknutar mm. I slutet kom det in en till tjej så det blev fyrhands

. Lilleman visade sin tydlig uppskattning när den nya tjejen masserade långt ner på magen, och den lilla handuksfliken var alldeles för liten för att dölja hans reaktion. Men, nej, det kom inget extraerbjudande.
Så, om man letar så går det faktiskt att hitta ställen som bara ger massage och gör det bra!
Nu har jag i och för sig inte letat utan råkade hamna där först. Sen har jag letat efter den andra typen av ställen

men det är ju mycket enklare!