2010-03-14, 20:23
Bannlyst
Har följt den här tråden rätt länge då jag är mer eller mindre beroende av thaimassage, eller rättare sagt oljemassage Brukar oftast få HE, men har faktiskt misslyckats några gånger nu på sistone... Nån annan som har den erfarenheten?
Sen har jag sett att det är några på slutet som har lyckats få mycket bra massage med HE på både ena och andrra sättet Skulle vara spännande att få byta lite erfarenheter med några av er. Har varit på de flesta ställen norr och väster om stan, men även några i och söder om stan. Hoppas att nån hör av sig för lite erfarenhetsutbye....
Citera
2010-03-14, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Du får gärna utveckla det där...

Vad ska jag utveckla ?
Citera
2010-03-14, 21:49
Medlem
Starobrnos avatar
Isaan, för att förtydliga, så menar jag bara knästående i hemmets lugna vrå, ok?
Min egen bättre hälft kommer strax hem igen efter studier på Wat Po, som hon gjort bara för min skull. Jag har uppskruvade förväntningar ...
Citera
2010-03-15, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars_sth
Vad ska jag utveckla ?

Du kan gärna beskriva lite mera...
Citera
2010-03-15, 12:50
Medlem
RKTJMTs avatar
Ska till Malmö imorgon och stanna till onsdag. Några "tips"?
Citera
2010-03-15, 15:25
Medlem
Någon som varit på Kuson på Hägerstensvägen ?
Citera
2010-03-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Ska till Malmö imorgon och stanna till onsdag. Några "tips"?

Ja, hoppas inte för mycket! Varit på många där utan resultat.
Citera
2010-03-15, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolJohan
Ja, hoppas inte för mycket! Varit på många där utan resultat.

Utan resultat? Du fick iaf en massage, hoppas jag?
Citera
2010-03-15, 19:10
Medlem
Finns det några bra ställen i Hbg, Lund eller Malmö? Jag har varit på några i Malmö och blivit erbjuden....
Skulle vilja testa något nytt ställe.
Citera
2010-03-15, 19:22
Medlem
nuendasts avatar
En liten fundering och jämförelse med mina egna erfarenheter vad det gäller thaimassage i Sverige, Danmark och Finland.

I danmark kan man beställa och betala allt direkt, massagen + extraservice direkt. Du vet redan från början vad du vill ha och vad du betalar för.Inga problem att få full service tillsammans med massagen och de tjejer jag sett har varit söta och slanka. Massagen ok och sexet toppen.

I Sverige betalar man först massagen och man vet inte till 100% om det blir någon extra service från början, men man märker ganska så fort vart det lutar.Blir det extra betalas den sedan. Massagen har varierat lite sisådär, och en del verkar tro att man är en maträtt som skall friteras i 20 liter olja... Vad det gäller tjejerna är flertalet av dem knubbiga, lite äldre och inte alltid så vackra (gäller givetvis inte alla).

I Finland, har jag erfarenheter av Åbo och Helsingfors. I Åbo betalar man för en timma och för efter ett tag förslag på mera tjänster. Betalas igen innan extratjänsten påbörjas. Här har jag fått de bästa massagerna och sett de finaste flickorna (så här långt). På samtliga ställen kan man få mer än bara massage... Vad det gäller Helsingfors så är massagen mycket sämre och samma pris som man ger för en timma i Åbo får man bara 30 min i Helsingfors. Låg kvallite på massagen men inga problem att få full service och det finns en hel det snygga tjejer.

I Sverige och Danmark ligger ställena ganska så utspridda, medan i Åbo ligger de flesta ställen relativt nära varandra (med vissa undantag). Vad det gäller Helsingfors så är det en speciell stadsdel som dominerar med strippställen och thaimassage där dom i princip ligger vägg i vägg.

Tog en del videoklipp och bilder med mobilen i Helsingfors. Vart kan man skicka upp dem så att ni kan se dem?

I Sverige efterslyser jag söta, slanka, helst inte för gamla massagetjejer. Vilka ställen har dessa tjejer i ställer för alla äldre knubbiga damer?
Citera
2010-03-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast

I Sverige efterslyser jag söta, slanka, helst inte för gamla massagetjejer. Vilka ställen har dessa tjejer i ställer för alla äldre knubbiga damer?

Du måste haft otur!
Citera
2010-03-15, 20:48
Medlem
Personligen har jag ingenting emot äldre massagetjejer, eftersom de ofta kan tekniken ganska bra. Både det ena och det andra. Dock får de gärna vara slanka.

// C5

Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in