Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-22, 22:31
  #3505
Medlem
Ser att det finns en del kring gärdet/valhalla.....men vilken ska man ta, omöjligt veta vilken som är bäst ju....får väl chansa då...om ingen annan vet vilken.
Citera
2011-03-23, 00:25
  #3506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren00
Ser att det finns en del kring gärdet/valhalla.....men vilken ska man ta, omöjligt veta vilken som är bäst ju....får väl chansa då...om ingen annan vet vilken.

Ska någon veta är det väl allvetaren?

Skämt åsido så är ju halva nöjet att testa sig fram. En och annan nitlott ingår i spelet.
Citera
2011-03-23, 16:36
  #3507
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren00
Ser att det finns en del kring gärdet/valhalla.....men vilken ska man ta, omöjligt veta vilken som är bäst ju....får väl chansa då...om ingen annan vet vilken.
Du kommer nog att bli nöjd vad du än väljer bara du undviker eriks gata.
Citera
2011-03-23, 18:34
  #3508
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Du kommer nog att bli nöjd vad du än väljer bara du undviker eriks gata.
Överlägset bäst är den som börjar på J och slutar på E
Citera
2011-03-23, 21:39
  #3509
Medlem
Efter enträget provat/letat efter HE i min stad, som är en mindre mellansvensk stad, så börjar ljuset i tunneln att sakta men säkert dö ut.

Då jag idag är hemkommen efter ett kort besök i Göteborg så kan jag konstatera att även där är det inte lätt att hitta rätt massageställe. Man börjar bli lätt skeptisk till fenomenet.
Citera
2011-03-23, 22:29
  #3510
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisseigel
Efter enträget provat/letat efter HE i min stad, som är en mindre mellansvensk stad, så börjar ljuset i tunneln att sakta men säkert dö ut.

Då jag idag är hemkommen efter ett kort besök i Göteborg så kan jag konstatera att även där är det inte lätt att hitta rätt massageställe. Man börjar bli lätt skeptisk till fenomenet.
Du kanske har brist på utseende eller dålig hygien?
Citera
2011-03-23, 22:32
  #3511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Du kanske har brist på utseende eller dålig hygien?
Förmodligen.
Citera
2011-03-24, 12:30
  #3512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Du kanske har brist på utseende eller dålig hygien?

Måste man ha ett visst utseende för att få HE? Kanske därför det går så dåligt för mig då..
Citera
2011-03-24, 13:10
  #3513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Måste man ha ett visst utseende för att få HE? Kanske därför det går så dåligt för mig då..

Tror inte utseendet spelar så stor roll, det är pengarna de vill åt. Däremot om du luktar illa så är det nog värre. Har hört thaitjejer som klagar på detta. Trevlig och ren brukar hjälpa. Att besöka Stockholm underlättar, verkar ju vara dött i de flesta småstäder.
Citera
2011-03-24, 15:37
  #3514
Medlem
Jag var på en massage i min lilla stad, ett ställe där jag tidigare fått känslan av att där får jag HE om jag ber om det, fick samma känsla denna gång, hon var väldigt väldigt närgången och pillade runt i det området en heldel, men får ändå inget erbjudande, så irriterande. Vill lixom inte fråga för då känns det att jag som svensk med pengar tvingar denna stackars fattiga thai flicka till detta, känns bättre att acceptera om dom erbjuder lixom. Men ni kanske frågar om det ni andra? Ni kanske inte har samma moraliska tankar som jag heller?
Citera
2011-03-24, 19:09
  #3515
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Men ni kanske frågar om det ni andra? Ni kanske inte har samma moraliska tankar som jag heller?

Frågar inte massösen så frågar jag, inget dramatiskt med det...

Ovanstående gällde när jag fortfarande sprang runt på Stockholms salonger. Nu har jag tappat lusten för "massage".
Citera
2011-03-24, 19:49
  #3516
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Frågar inte massösen så frågar jag, inget dramatiskt med det...

Ovanstående gällde när jag fortfarande sprang runt på Stockholms salonger. Nu har jag tappat lusten för "massage".
Märkt att du hänger i denhär tråden endel vilket jag också gör Jag har också tappat lusten en del. Har du något förslag på vad man kan göra istället för thaimassagen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback