2010-03-09, 11:20
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Enligt nämnde Cykelram (i Lindbergtråden), som säger sig vara väl insatt i ärendet, finns rättsläkarutlåtande från tillfälle då kvinnan inkommit medvetslös och misshandlad till akutsjukhus.

Alltså, du kommer ingen vart alls. Cykelram är ju uppenbarligen inte ett piss insatt i fallet utan ägnar sig åt att lyssna på skitsnack från dumfeminister. Det kommer fler misslyckanden från hans håll.
Citera
2010-03-11, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Alltså, du kommer ingen vart alls. Cykelram är ju uppenbarligen inte ett piss insatt i fallet utan ägnar sig åt att lyssna på skitsnack från dumfeminister. Det kommer fler misslyckanden från hans håll.
Det gör jag inte, det finns läkarutlåtande.
Det händer för övrigt en hel del i wetterfallet nu dom senaste dagarna. Jag återkommer med mera info.
Citera
2010-03-11, 11:11
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelram
Det gör jag inte, det finns läkarutlåtande.
Det händer för övrigt en hel del i wetterfallet nu dom senaste dagarna. Jag återkommer med mera info.

Det där läkarutlåtandet kan du stoppa upp i din egen anal. Var det något mer?

Varför inte bara erkänna att du satsat på fel häst?
Senast redigerad av Mayito 2010-03-11 kl. 11:14.
Citera
2010-03-11, 13:51
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Dina uppenbara aggressionsproblem, ditt vokabulär(fitta, stoppa upp i anal mm) , ditt hat till kvinnan i fråga gör mig lite undrande..... Lägg där till din insyn och kunskap i ärendet och dina ”hot” mot mig..... Flera av SMS:en går ut på att "stoppa upp saker i analen"...

Mmm, min insyn i detta fall sträcker sig till de uppgifter du serverat oss. Sedan lite oturligt kom det fram att kvinnan dömts till besöksförbud. Jag har enbart ägnat mig åt gissningar som inte hållit någon särskilt hög intellektuell nivå. Sunt bonnförnuft räcker alldeles utmärkt.

Samma sunda bonnförnuft föranleder mig att gissa att de sms denna kvinna mottagit med innebörden att hon ska "stoppa upp saker i analen" skrivits av - henne själv. Det är ju så typiskt för stalkers - oavsett kön.
Citera
2010-03-11, 14:03
Bannlyst
Citat:
Mmm, min insyn i detta fall sträcker sig till de uppgifter du serverat oss. Sedan lite oturligt kom det fram att kvinnan dömts till besöksförbud. Jag har enbart ägnat mig åt gissningar som inte hållit någon särskilt hög intellektuell nivå. Sunt bonnförnuft räcker alldeles utmärkt.

Samma sunda bonnförnuft föranleder mig att gissa att de sms denna kvinna mottagit med innebörden att hon ska "stoppa upp saker i analen" skrivits av - henne själv. Det är ju så typiskt för stalkers - oavsett kön.
Så det kan inte vara Wetter som skickat SMS:en? det är du säker på ?
Om jag vore anklagad för att skickat SMS:en skulle jag också skylla på kvinnan, ska bli kul att se vad mastpejlingen visar, den är på G. Lungare nu?
Citera
2010-03-11, 15:26
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Så det kan inte vara Wetter som skickat SMS:en? det är du säker på ?
Om jag vore anklagad för att skickat SMS:en skulle jag också skylla på kvinnan, ska bli kul att se vad mastpejlingen visar, den är på G. Lungare nu?

Klart att det kan vara polismannen. Men du vet inte det. Jag vet inte heller.

Jag gissar. Den stora poängen är att jag erkänner att jag gissar. Och som du hoppas att jag gissar fel.

Vi får se hur det går...
Citera
2010-03-11, 15:38
Bannlyst
Citat:
Klart att det kan vara polismannen. Men du vet inte det. Jag vet inte heller.

Jag gissar. Den stora poängen är att jag erkänner att jag gissar. Och som du hoppas att jag gissar fel.

Vi får se hur det går...
Ja vi får se hur det går, ena stunden verkar du lugn för att snabbt bli upprörd.... varför denna reaktion? "Någon" har ringt journalisten som skrev artikeln om Wetter och hotat henne, guess who? men det var väl kvinnan också
Citera
2010-03-11, 16:07
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ja vi får se hur det går, ena stunden verkar du lugn för att snabbt bli upprörd.... varför denna reaktion? "Någon" har ringt journalisten som skrev artikeln om Wetter och hotat henne, guess who? men det var väl kvinnan också

Nej, det var med största sannolikhet inte alls den här kvinnan. Det funkar liksom inte så att en bov gör sig skyldig till all världens brott. En bov brukar bara göra - en del saker. Jag gissar att det var en random snubbe som steamade av i telefon mot den här journalisten. Och den här snubben har ingenting med polismannen heller att göra. Bara en random snubbe som tröttnat på dumfeminismen. Inget konstigt alltså.

Det jag däremot tror är att den här kvinnan skickat ett stort antal hot- och porrsms till sig själv. Det är nämligen det mest sannolika och det mesta logiska i de här sammanhangen. Det är orsaken till att jag gissar att det är kvinnan som sin egen förövare. Med tanke på de omständigheter som kommit fram bedömer jag att sannolikheten för att kvinnan själv är förövaren till 95 procent.

Och jag är rätt säker på att du så smått börjar befara att jag faktiskt gissar rätt.
Citera
2010-03-12, 08:56
Bannlyst
Citat:
Nej, det var med största sannolikhet inte alls den här kvinnan. Det funkar liksom inte så att en bov gör sig skyldig till all världens brott. En bov brukar bara göra - en del saker. Jag gissar att det var en random snubbe som steamade av i telefon mot den här journalisten. Och den här snubben har ingenting med polismannen heller att göra. Bara en random snubbe som tröttnat på dumfeminismen. Inget konstigt alltså.

Det jag däremot tror är att den här kvinnan skickat ett stort antal hot- och porrsms till sig själv. Det är nämligen det mest sannolika och det mesta logiska i de här sammanhangen. Det är orsaken till att jag gissar att det är kvinnan som sin egen förövare. Med tanke på de omständigheter som kommit fram bedömer jag att sannolikheten för att kvinnan själv är förövaren till 95 procent.

Och jag är rätt säker på att du så smått börjar befara att jag faktiskt gissar rätt.
Eller hur? mycket troligt att det är en annan person......, särskillt som personen presenterade sig som Wetter och uttalade en massa hot, i vanlig ordning.
Citera
2010-03-12, 09:01
Bannlyst
Citat:
Eller hur? mycket troligt att det är en annan person......, särskillt som personen presenterade sig som Wetter och uttalade en massa hot, i vanlig ordning.
Jag skulle kunna berätta om en händelse på galoppbanan som gör att Wetter förstår att jag vet en hel del om honom......
Hen är en bindgalen dåre som nu måste stoppas, så enkelt är det
Citera
2010-03-12, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Nån som vet om polisen i fråga funnits i kretsen runt Göran Lindberg?
Ja, dom är "nära", håller båda på med hästar och Wetter har köpt eller skulle köpa hästar av Lindberg, men det är inte bara det som binder dom ihop
Citera
2010-03-12, 09:46
Medlem
TigerKids avatar
Citat:

Du menar sms:en nu antar jag? Menar du att hon även ska ha orsakat sina skador då hon enligt uppgift i tråden kommit medvetslös in till akuten?

Den gravida 15-åringen? Är hon också sin egen förövare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in