Citat:
Ursprungligen postat av cykelram
Ja vi får se hur det går, ena stunden verkar du lugn för att snabbt bli upprörd.... varför denna reaktion? "Någon" har ringt journalisten som skrev artikeln om Wetter och hotat henne, guess who?

men det var väl kvinnan också

Nej, det var med största sannolikhet inte alls den här kvinnan. Det funkar liksom inte så att en bov gör sig skyldig till all världens brott. En bov brukar bara göra - en del saker. Jag gissar att det var en random snubbe som steamade av i telefon mot den här journalisten. Och den här snubben har ingenting med polismannen heller att göra. Bara en random snubbe som tröttnat på dumfeminismen. Inget konstigt alltså.
Det jag däremot tror är att den här kvinnan skickat ett stort antal hot- och porrsms till sig själv. Det är nämligen det mest sannolika och det mesta logiska i de här sammanhangen. Det är orsaken till att jag gissar att det är kvinnan som sin egen förövare. Med tanke på de omständigheter som kommit fram bedömer jag att sannolikheten för att kvinnan själv är förövaren till 95 procent.
Och jag är rätt säker på att du så smått börjar befara att jag faktiskt gissar rätt.