Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 15:11
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaco
Men visst såg avsatsen ut att slutta?

Japp definitivt! Dessutom ser det ut som om den tar upp en rätt bra bit av schaktet.
Citera
2010-03-05, 15:12
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaco
Exakt - förmodligen har han bara en annan bild där på hans profil. Inte svårare än så. Dessutom ser man knappt någonting av bilderna eftersom att Keon maskerat hans ansikte.
Men man ser att han har svart hår, mörk hudfärg och ser ut att vara asiat precis som Sean Andersson som också har svart hår, mörk hudfärg och ser ut att vara asiat.
Sean Andersson har tävlat för Huddinge och mogglerblack har på en av bilderna en tröja på sig där det står "Huddinge".
Citera
2010-03-05, 15:12
Medlem
miamibeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyT
Det var en kille och ingen tjej som jag tidigare trodde, denna kille är för övrigt också kompis med Keon !!!

Intressant. Minnesgruppen där detta skrevs är f.ö. borttagen nu (länken funkar i varje fall inte längre).
Citera
2010-03-05, 15:16
Bannlyst
ant´:

Precis det jag försökt säga hela tiden till alla.

Det är sjuka likheter med allting.

Sean (Inte så jättevanligt) 55 stycken i Sthlm, fortfarande inget svar på hur många av dom som är mellan 14 och 15 år. Inte heller om det finns någon i Huddinge.

En kille i VIT hood med svart hår med texten Huddinge på..

Vägrar tro att detta bara är en slump..
Citera
2010-03-05, 15:16
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopterN
Nej , med det vill jag säga att det är ett oerhört onormalt beteende för en familj i sorg enligt mig , ingen av dem visar något tecken på att vara helt förkrossade vilket är konstigt när man precis mist sin son / bror , tycker du inte det?

Jag tycker personligen att det är ett oerhört onormalt beteende att inte inse att sorg ser olika ut.
Vad hade du tyckt om de störtbölat på fotot allihopa? Att det sett tillgjort ut...
*SUCK*
Citera
2010-03-05, 15:17
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Men man ser att han har svart hår, mörk hudfärg och ser ut att vara asiat precis som Sean Andersson som också har svart hår, mörk hudfärg och ser ut att vara asiat.
Sean Andersson har tävlat för Huddinge och mogglerblack har på en av bilderna en tröja på sig där det står "Huddinge".
hmm.. hittade samma sean andersson, men här för trångsund.. http://www.lagsidan.se/tif95/spelare-11-sean~andersson.html
Citera
2010-03-05, 15:17
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Man borde ha hittat verktyg för att bryta upp låset också. Dessa är väl borta? Dvs. någon tog med sig dom därifrån.

Eller så var låset redan borta...sedan länge....
Citera
2010-03-05, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mager
hmm.. hittade samma sean andersson, men här för trångsund.. http://www.lagsidan.se/tif95/spelare-11-sean~andersson.html

Japp, gå in på Sean Andersson på facebook och han är medlem på en "fan-sida" av Trångsund eller gruppsida eller vad det nu heter på fb.

/Hits
Citera
Medlem
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1386392044 bor i Huddinge

Sökte på eniro.
Hans mamma heter Bernie (Bernadette). De är vänner på facebook.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
ant´:

Precis det jag försökt säga hela tiden till alla.

Det är sjuka likheter med allting.

Sean (Inte så jättevanligt) 55 stycken i Sthlm, fortfarande inget svar på hur många av dom som är mellan 14 och 15 år. Inte heller om det finns någon i Huddinge.

En kille i VIT hood med svart hår med texten Huddinge på..

Vägrar tro att detta bara är en slump..

Men det är inga sjuka likheter. Du ser ju för helvete inte ens om killen i gul t-shirt är lik Moggeblack.
Citera
Medlem
Ursprungligt inlägg men raderat?

Tragisk olycka, tänker på hans nära o kära!

Nu till en fundering. Låst dörr och livsfarlig miljö innanför.
Ni som sysslar med UE vad gör ni med knackade hänglås och brutna dörrar
efter era besök? Låser ni efter er? Denna låsta dör rkan ju vart vidöppen eller?
Jag inser självklart att man inte kan belasta er UEare som en grupp.

Men frågan kvarstår, lämnar ni livsfarliga vägar öppna efter er?

Citat:
Ursprungligen postat av hårdkår
"Ni som sysslar med UE" var väldigt väntat och jag kan förstå dessa frågor. Jag ska besvara din fråga men först. Jag satt i bilen i morse när jag hörde på radion att en ung pojke hade ramlat 30 meter. Jag förstod ganska omgående att det inte hörde till det vanliga. Mycket riktigt här på FB fanns det en tråd om detta. Det är givetvis oerhört tragiskt att sådant händer. Men det kan hända varsomhelst, påkörd av en bil på väg till skolan t.ex. Så hör man aldrig "ni som sysslar med bilism". Du säger att man inte kan klandra alla vilket är bra. UE är inte alls häftigt eller extremt på något sätt. Det är media som blåser upp detta. Jag har själv spanat på objekt med äldre herrar i pensionsåldern och jag tror även gemeneman har UE:at någongång. Kanske något så oskyldigt som en rundvanddring vid en invigning av något. Det är inte mer spännande än så. Det har inget med hip-hip att göra eller vad nu som tidigare gjorts gällande. Jag kan dessutom nämna att jag enskilt aldrig klippt eller brutit något. Är det bommat kommer inte jag in, svårare än så är det inte. Dock finns det sorgligt nog en del som tycker detta är jättehäftigt, poserar stolt med bultsax inför vännerna. Trissar upp varandra på forum. Se bara vilket låg standard i denna tråd, man skäms ju. En del gör tydligt detta blott för spänningen, sedan tröttnar de på det och åker off-pist istället. Så är det, de vill bara bocka av Akay från sin lista inget mer med det. Samma människor som beter sig illa mot den som utgett sig för att vara systern. Jag hoppas att det går att få bort denna "häftig-stämpel" som media målat upp. Som en del uppenbarligen vill vara del av. Detta är direkt skadligt och lär sannerligen leda till annat allvarligt i framtiden.
Det verkar vara en tragisk olycka och mina tankar går till familjen.

Ja visst är det tragiskt. men det är ju oerhört vårslöst om UE-folk INTE återställer spärrade ingångar.
Då kan ju vilken liten kid som helst gå in!
Citera
2010-03-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mager

Trångsund, Huddinge och Nacka ligger väldigt nära varandra i södra Stockholm.
Så det är inte helt omöjligt att han bor någonstans mellan dessa områden och är medlem i föreningar i 2-3 av dessa kommuner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in