Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 15:05
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaco
Är den? Hur vet du det?
Ja, då är det en annan femma.

Det fanns en bild i tråden som någon tagit där han stod på sista armeringsjärnet. Jag uppskattade det till 2m ungefär till avsatsen. Eller något mindre.
Citera
2010-03-05, 15:05
Bannlyst
Men ni idioter som fortsätter diskutera Moggerblack: han har själv, med hjälp av en kommentar, bevisat att det är han med vit hoodtröja. Varför diskuterar ni om han är turk eller inte? Vad fan spelar det för roll? Tänk om man kunde slippa ert jävla gnäll, då hade denna tråden varit hälften så många sidor.
Citera
2010-03-05, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Intressant...

Tilläg: Haha, shit! Polisen verkar ha hittad min rygga som jag tappade för ett tag sedan, och nu tror tror väl alla att det är Seans? Jag vill bara bekräfta att det är min (och att jag aldrig träffat gabriel) så att inte Sean blandas in, jag skall inom kort ringa polisen och tala om vad som hänt, 100% sanning alltså!
YO /tilläg: Foto uppladdat till 03:15

http://www.fotolog.com/moggerblack

Nej, det är inte intressant. Det är OLD NEWS.
Citera
2010-03-05, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Det fanns en bild i tråden som någon tagit där han stod på sista armeringsjärnet. Jag uppskattade det till 2m ungefär till avsatsen. Eller något mindre.

Men visst såg avsatsen ut att slutta?
Citera
Bannlyst
MrMono - Moggerblack - Keon

Skumma personer, jag ska fan inte ge upp detta. Jag SKA ha svar.
Citera
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Intressant...

Tilläg: Haha, shit! Polisen verkar ha hittad min rygga som jag tappade för ett tag sedan, och nu tror tror väl alla att det är Seans? Jag vill bara bekräfta att det är min (och att jag aldrig träffat gabriel) så att inte Sean blandas in, jag skall inom kort ringa polisen och tala om vad som hänt, 100% sanning alltså!
YO /tilläg: Foto uppladdat till 03:15

http://www.fotolog.com/moggerblack

Det där låter väldigt tvivelaktigt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Turk ? Han kan ju vara som mig.

Jag brukade kalla alla för Turk, oavsett om dom är från Iran, Pakistan, Iraq, Afghanistan osv.
Jag kanske inte är den enda som gör så ?

Jo i och för sig. Men jag tyckte han såg mer asiatisk ut.
Citera
2010-03-05, 15:08
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp12
Detta är ett antagande, Någon hade kommenterat Facebookgruppen som hade en kompis som hette Sean Andersson som bor i Huddinge.

Det var en kille och ingen tjej som jag tidigare trodde, denna kille är för övrigt också kompis med Keon !!!
Citera
Medlem
kallesnopp12s avatar
Är det helt konfirmerat att Ryggsäcken och ficklampan inte låg på samma nivå som G? Länka isf.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Men de bilder keon har tagit på mogglerblack så ser han helt annorlunda ut än på sin profilbild?
På sin profilbild har han blont hår och ser svensk ut, på de bilderna som keon har tagit har han svart hår och ser snarare thailändsk ut.

Exakt - förmodligen har han bara en annan bild där på hans profil. Inte svårare än så. Dessutom ser man knappt någonting av bilderna eftersom att Keon maskerat hans ansikte.
Citera
2010-03-05, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp12
Är det helt konfirmerat att Ryggsäcken och ficklampan inte låg på samma nivå som G? Länka isf.

Ja, enligt aftonbladet står det ungefär så här:

Efter ett tag hittade polisen en ficklampa som lös svagt och en ryggsäck.
Längre ner så hittar dom kroppen.

/Hits
Citera
2010-03-05, 15:11
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Varena en av alla Gabriels kompisar är grovt misstänkta för mord här på FB.

Nej, inte av mej i alla fall!
Jag är bara intresserad av att få veta om de jag tidigare räknat upp tagit kontakt med polisen om, för att inte annat, bli avskrivna som de som var med Gabriel den ödesstigna kvällen. Någon av dessa vet vem Sean är. Jag tjatar om det för att jag vill att familjen i slutänden ska kunna få veta vad som hände o med de uppräknade killarnas hjälp tror jag polisen skulle kunna komma närmare vilka som var där eller inte.
Det skulle ju även få slut på ryktesspridningen så det borde väl ligga i deras intresse?
VET du om de varit i kontakt med polisen o berättat det de vet eller inte vet?
Tex o m-blacken talat om för POLISEN att det var hans ryggsäck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in