Citat:
Ursprungligen postat av Septem
Eller GM's.
Undrar vilka alla dessa nya användare som skriver sina första inlägg i denna tråden är, Har ni någon koppling till fallet eller offret?
Kan ju bara tala för mig själv men den här nyheten drar nog hit en hel del nytt folk. Själv har jag lurkar forumet iallafall i fyra år men det här är första gången jag känner att det är värt att engagera mig, och detta genom följande meddelande;
Om ni ska hålla på med ert detektivarbete får ni väl för helvete iallafall läsa trådens tidigare sidor ordentligt. Vissa här inne har uppenbarligen pannor tjocka som betongblock, det tog ju sådär 20 sidor för samtliga att fatta att någon "Sean Andersson" med största sannolikhet inte har något som helst med fallet att göra.
Väldigt låg standard på den här tråden för att vara FB får jag säga, pajkastning hit och dit är inte direkt vad man väntar sig i en sån här stund, och är inte heller något som kommer att hjälpa någon att komma närmare sanningen.
Hoppas att det kommer någon klarhet i det här till slut, och att det bara är en olycka. Men man vet ju verkligen inte med folk längre.