Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septem
Eller GM's.

Undrar vilka alla dessa nya användare som skriver sina första inlägg i denna tråden är, Har ni någon koppling till fallet eller offret?

Kan ju bara tala för mig själv men den här nyheten drar nog hit en hel del nytt folk. Själv har jag lurkar forumet iallafall i fyra år men det här är första gången jag känner att det är värt att engagera mig, och detta genom följande meddelande;

Om ni ska hålla på med ert detektivarbete får ni väl för helvete iallafall läsa trådens tidigare sidor ordentligt. Vissa här inne har uppenbarligen pannor tjocka som betongblock, det tog ju sådär 20 sidor för samtliga att fatta att någon "Sean Andersson" med största sannolikhet inte har något som helst med fallet att göra.
Väldigt låg standard på den här tråden för att vara FB får jag säga, pajkastning hit och dit är inte direkt vad man väntar sig i en sån här stund, och är inte heller något som kommer att hjälpa någon att komma närmare sanningen.

Hoppas att det kommer någon klarhet i det här till slut, och att det bara är en olycka. Men man vet ju verkligen inte med folk längre.
Citera
2010-03-05, 13:40
Medlem
123duesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Inte omöjligt men vääääldigt långsökt.

Hur skulle uteliggaren veta att G hade pengar?

Och att mörda någon för 200 spänn? Konstigare har väl hänt iofs.

Säger bara att det är en möjlighet.
Citera
2010-03-05, 13:44
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septem
Fel av mig! Blandade ihop vem som fick pengar.

Men teorin kan fortfarande stämma fast istället så kanske de lurade av honom hans 200kr eller så har pengarna inte med saken att göra
Dessa 200kr skulle vara intressant att veta vart dessa befinner sig nu. Kanske möjligtvis i mogger's eller Keon's ficka?
Jag tror fortfarande att mogger var med (trots att han skrivit på sin flogg senast idag att han aldrig träffat G) och att G ramlade ner i samband med, eller klättrade ner för att hämta ryggsäcken som ramlade ner. Sen när han ramlade fick mogger panik och stack därifrån, vilket är förståligt. Men det jag inte förstår är vem MrMono är och varför han försöker mörklägga vad som hänt.. Det kommer komma fram om någon var med honom och med 80% säkerhet var någon där med han eftersom de där 200 kronorna också var borta
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Jag är vän till Keon, och jag tror inte att han är inblandad. Det går inte att rentvå honom, för folk kommer med nya teorier hela tiden, så jag kan väl inte göra annat än att hänga på.
Klart det går, be Keon träda fram och tala om hur det gick till.
Att sitta och försvara honom kommer aldrig göra saken bättre.

Det är han som måste rena sitt namn just nu.
Har han något att dölja?
Är han rädd för något?
Citera
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123duesne
Ingen som funderat på att det kan vara någon helt random person? kanske en uteliggare som tagit pengarna och puttat ner honom ?

det är ju inte omöjligt..

Nej, men varför är så många i detta forum och på fotologg i försvarsposition?
Citera
Bannlyst
För några sidor sen var det någon som ladda upp en bild på en kille med Vit hood tröja som det står Huddinge på ryggen på.

Den Sean Andersson jag hittade igår har nämligen tävlat för Huddinge i friidrott.
Är inte det samma person heter jag Kalle Arne, hur många "Sean Andersson" finns det ?

/Hits
Citera
2010-03-05, 13:46
Medlem
tlasaks avatar
Jag tror att det var en olyckshändelse, Sean blev kanske livrädd och sprang därifrån när Gabriell inte gjorde något ljud efter fallet. Så kan det också kanske vara?

Hur länge har den luckan varit öppen? 20 Juni så långt bak som jag vet i alla fall.
Citera
2010-03-05, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
hur många "Sean Andersson" finns det ?

/Hits

Enligt birthday.se

2 st.

En i Malmö och en i Lysekil båda födda 1989.
Citera
2010-03-05, 13:48
Medlem
Citat:
För några sidor sen var det någon som ladda upp en bild på en kille med Vit hood tröja som det står Huddinge på ryggen på.

Den Sean Andersson jag hittade igår har nämligen tävlat för Huddinge i friidrott.
Är inte det samma person heter jag Kalle Arne, hur många "Sean Andersson" finns det ?

/Hits

Har det fortfarande inte gått in i ditt huvud att det är en felskrivning som du vägrar att släppa?
ERIK ANDERSSON = KEON
Det har aldrig var något _befogat_ prat om att Sean skulle heta Andersson.
Citera
2010-03-05, 13:49
Medlem
Motleys avatar
Gissar på olycka, och att den andra killen blev skraj eller chockad och stack därför. Hoppas iallafall han överlämnar sig till polisen vare sig det var olycka eller inte.
Citera
2010-03-05, 13:50
Medlem
kallesnopp12s avatar
Citat:

/Hits

Men för sista gången: Efternamnet Andersson är taget ur luften ang Sean! Det finns en möjlighet att han heter så men han kan lika gärna heta Runkbulle i efternamn!

E: var lite sen.
Citera
2010-03-05, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Enligt birthday.se

2 st.

En i Malmö och en i Lysekil båda födda 1989.

Sök på "Sean Andersson Huddinge" på google.

Får upp detta då:

Resultat 2007 2140 m
13 Jonathan Adnell 95 23160 Huddinge Stars 8.26
25 Kalle Allnér 95 23159 Huddinge Stars 8.48
! 38 Sean Andersson 95 23157 Huddinge Stars 9.04 !
47 Richard Schedin 95 23156 Huddinge Stars 9.15
52 Tomas Eriksson 95 23158 Huddinge Stars 9.23
136 Simon Östermann 95 23166 Huddinge Stars 11.30
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in