Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-06, 00:45
Medlem
Hur långt kommer man i "detta" system? Det känns ganska begränsat av de uppgifter som delgetts...
Citera
2010-03-06, 00:52
Medlem
Revoils avatar
Om man tittar noggrant på denna bild,Spara ner bilden så att du kan zooma:

http://sp0.fotolog.com/photo/32/29/107/cashkash/1248525146812_f.jpg

Vid armeringsjärnet till vänster ( som lär vara någonstans i mitten av tunneln) så syns något som glänser, möjligen en reflex från en ryggsäck, fast när jag tänker efter så borde blixten från kameran synas tydligare i den eventuella reflexen.

Men det är möjligt att det är pixlarna som spökar, jag tycker bara att det ser lite konstigt ut.

Edit: Länken fungerade inte, men det är bilden på när de anonyma killarna klättrar ner för armeringsjärnen.

Edit igen: Nu fungerar bilden
Senast redigerad av Revoil 2010-03-06 kl. 01:06.
Citera
2010-03-06, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revoil

http://sp0.fotolog.com/photo/32/29/1...25146812_f.jpg

Vid armeringsjärnet till vänster ( som lär vara någonstans i mitten av tunneln) så syns något som glänser, möjligen en reflex från en ryggsäck, fast när jag tänker efter så borde blixten från kameran synas tydligare i den eventuella reflexen.

Men det är möjligt att det är pixlarna som spökar, jag tycker bara att det ser lite konstigt ut.
´

Länken funkar inte

EDIT: Jo nu så =) Fast det var nog något annat som reklekterades än en ryggsäck iof!
Man ser ju armeringsjärn i hörnen på bilden, alltså hörnen i hålet. Är nog ett sånt man ser.
Senast redigerad av Alandriel 2010-03-06 kl. 01:01.
Citera
2010-03-06, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alandriel
´

Länken funkar inte

EDIT: Jo nu så =) Fast det var nog något annat som reklekterades än en ryggsäck iof!
Man ser ju armeringsjärn i hörnen på bilden, alltså hörnen i hålet. Är nog ett sånt man ser.
Hur fick du bilden att funka? Är väl bara en halv länk?
Citera
2010-03-06, 01:03
Medlem
Bukow123s avatar
Vila i frid
Citera
2010-03-06, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Hur fick du bilden att funka? Är väl bara en halv länk?

Hela länken finns på sidan innan.
eller här http://sp0.fotolog.com/photo/32/29/107/cashkash/1248525146812_f.jpg
Citera
2010-03-06, 01:05
Medlem
Revoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alandriel
´

Länken funkar inte

Jo jag vet, men just i det armeringjärnet så tyckte jag att det såg som att det hade fastnat något i, tänkte direkt på att väskan hade fastnat.. men kan ju lika gärna vara en vit plastpåse eller så är det bara armeringsjärnet som ser lite udda ut helt enkelt
Citera
2010-03-06, 01:07
Medlem
Citat:
Jo jag vet, men just i det armeringjärnet så tyckte jag att det såg som att det hade fastnat något i, tänkte direkt på att väskan hade fastnat.. men kan ju lika gärna vara en vit plastpåse eller så är det bara armeringsjärnet som ser lite udda ut helt enkelt

Ja antagligen bara något skräp, sen är väl inte bilden från den gången heller, när ryggsäcken tappades.
Då hade nog killarna på bilden inte enbart burit jeans och t-shirt.
Citera
2010-03-06, 01:16
Medlem
Citat:

http://sp0.fotolog.com/photo/32/29/107/cashkash/1248525146812_f.jpg

Edit: Länken fungerade inte, men det är bilden på när de anonyma killarna klättrar ner för armeringsjärnen.

Edit igen: Nu fungerar bilden
Den där bilden är tagen långt innan väskan tappades där, så det kan inte vara något annat än något som ska vara där!
Citera
2010-03-06, 01:30
Medlem
En fråga..Vad är mustangen? och varför heter det så?
Citera
2010-03-06, 01:34
Medlem
Jag tycker att om ni ska göra något konstruktivt, speciellt ni som umgås i UE och G:s kretsar,
så ska ni ta reda på vad som hände i tisdags när G var inne på stället.
För er som vill veta hur det ser ut, så är det två stup ner. Tittar man i Expressen så är ju allt fel från början, det går inte att gå ner typ trehundra meter bort i Tariq och nå detta hål. Detta är två stup rakt ner. Däremot så är det flera avsatser cirka 6-10 meters mellanrum, tills man når botten. Det foto som alla vill visa där någon står på sista armeringsjärnet är 25 meter innan schaktet tar slut.
Citera
2010-03-06, 01:35
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thug4ever
En fråga..Vad är mustangen? och varför heter det så?

Det är en Restaurang vid slussens tunnelbane-station och varför
den heter så verkar vara lite överkurs för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in