Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av absolutelynothing
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1386392044 bor i Huddinge

Sökte på eniro.
Hans mamma heter Bernie (Bernadette). De är vänner på facebook.

Mjaco, säger du nu då?

Good job.
Citera
2010-03-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Mjaco, säger du nu då?

Good job.

Har hans nummer och allting.
Men kvarstår att se om det är mogge. Men nu vet vi iaf att facebooksean bor i Huddinge
Citera
2010-03-05, 15:24
Bannlyst
Vem fan var det som sa att man fick upp 55 stycken Sean Andersson?

Gjorde nyss en sökning och fick upp 2 !!! stycken.

En i Malmö och en i Huddinge.

Funderar starkt på att ge polisen all info så kan dom iallafall åka dit och kolla.

/Hits
Citera
2010-03-05, 15:25
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
..
Jag tror du kan ha rätt ang. Sean Andersson. Men tänk på att "Sean" lika gärna kan heta "Jean" eller "Shaun" osv. Och det kanske inte ens är hans riktiga namn. Om det nu är som media tror att en kille gått runt och tagit betalt för att visa runt i tunnlarna, så borde det ju finnas någon annan som kanske har betalat honom/fått förfrågan innan, om det inte var första gången.

Ja ge polisen info (om de inte redan sett det, 90% av poliserna läser väll FB) det kan ju inte göra sakern värre direkt.
Citera
2010-03-05, 15:28
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:

Funderar starkt på att ge polisen all info så kan dom iallafall åka dit och kolla.

/Hits

Ja gör det. Ring polisen och tala om vad amatördetektiven på Flashback kommit fram till.

Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Jag tror du kan ha rätt ang. Sean Andersson. Men tänk på att "Sean" lika gärna kan heta "Jean" eller "Shaun" osv. Och det kanske inte ens är hans riktiga namn. Om det nu är som media tror att en kille gått runt och tagit betalt för att visa runt i tunnlarna, så borde det ju finnas någon annan som kanske har betalat honom/fått förfrågan innan, om det inte var första gången.

Ja ge polisen info (om de inte redan sett det, 90% av poliserna läser väll FB) det kan ju inte göra sakern värre direkt.

Exakt. Rena spekulationerna i att killen heter just 'Sean' och som någon nämnt tidigare, vad är det som säger att detta är hans riktiga namn (med tanke på alla andra nics hos grafittimålare och UE's).

Sluta spamma tråden med dessa namnspekulationer, ta det via PM istället!
Senast redigerad av PappasPralin 2010-03-05 kl. 15:35.
Citera
2010-03-05, 15:28
Bannlyst
Kan man maila polisen? Länka till FB ?

Lite lättare och få med det man vill då istället för över telefon så att säga..

/Hits
Citera
2010-03-05, 15:30
Bannlyst
Citat:

/Hits

Varför inte ..
Överskottsinfo lär de få men Är det RÄTT är du min Hero är det fel så kommer ingen till skada
Citera
2010-03-05, 15:30
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Ja gör det. Ring polisen och tala om vad amatördetektiven på Flashback kommit fram till.

Varför inte? Det kanske inte har den informationen.
Citera
2010-03-05, 15:31
Medlem
Sebaots avatar
Det var i expressen idag någon form av grafik över hur schaktet ser ut, och som de målade upp det var det i princip bara ett enda jävla djupt hål ner där. Vad är poängen med att gå ner där? Eller var deras bild undermålig?
Citera
2010-03-05, 15:31
Medlem
vargvids avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6725586.ab

TS (Antonia) är bara 16 (Lånat account men ändå..ban?)

Jag har legat och sovit hela dagen och det här blir bara roligare och skummare då fler och fler folk blir inblandade (verkar det som).

Och enligt aftonbladet så pratade han om "sean/jean" några veckor innan och inte som det sägs här "en vecka innan olyckan".
Citat:
Gabriel hade för några veckor sedan pratat med sina kompisar om en tonårskille "Jean" som för 200 kronor skulle visa honom runt i tunnlarna.
Dock kan det här vara skitsnack.

aja jag skiter i det här, ifall jag ska vara ärlig är det här tragiskt då små-knattar ska leka graffare och Urban explorers och VIPPS så dog en nu och skriver media allt möjligt om UE och lockar fler små-knattar till att börja UE. Jävla skitungar, kan dom inte hålla sig borta ifrån saker som inte har med dom att göra.
Citera
2010-03-05, 15:32
Medlem
Har adressen till den möjliga Sean, ska jag tipsa polisen?
Citera
2010-03-05, 15:33
Medlem
Har följt tråden sedan den startades och det är möjligt att jag har virrat bort mig men är det bara jag eller har ingen lagt märke till det här:

http://www.fotolog.com/keon1er/40062568

Tycker ni borde ta det lite lugnare med era slutsatser – det finns en chans att oskyldiga drabbas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in