Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 21:46
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
G kanske råkade falla och guiden blev skraj och försvann därifrån och har inte vågat träda fram ännu.

Det var det första jag tänkte på.
Mord som vissa är inne på tror jag inte på.
Citera
2010-03-05, 21:47
Bannlyst
Kan det vara så att någon försöker sätta dit Sean Ander*son för detta ?
Det hela är en jädrans djungel och allt är ju bara för mysko.

Risan:

Frågade dig tidigare hur Gabriel var som person, mobbad ? , kaxig ? , hade han något otalt med någon ? skyldig någon pengar ? - Du kan ta det i ett PM om du inte vill skriva här.

Vill bara få lite klarhet i detta, jag känner ju inte Gabriel men av bilden att dömma så såg han ganska oskuldsfull ut.

/Hits
Citera
2010-03-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
G kanske råkade falla och guiden blev skraj och försvann därifrån och har inte vågat träda fram ännu.
det är ju nog den största chansen och det är ju förmodligen därför han har inte kommit fram än
Citera
Medlem
RockyTs avatar
Varför fungerar inte Keons facebook längre?
Inte i sina vänners listor heller?

Och inte i sin hemmasnickrade R.I.P ?
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636

Försöker man lägga dimridåer månntro...
Citera
Medlem
Troligt att en 13 åring med teckning och ödlor som intresse går och blir mördad . Det får polisen reda ut, men anta inget sådant!
Citera
2010-03-05, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockyT
Varför fungerar inte Keons facebook längre?
Inte i sina vänners listor heller?

Och inte i sin hemmasnickrade R.I.P ?
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636

Försöker man lägga dimridåer månntro...

Borttagen från facebook kanske?
Citera
Medlem
Risans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com

Risan:

Frågade dig tidigare hur Gabriel var som person, mobbad ? , kaxig ? , hade han något otalt med någon ? skyldig någon pengar ? - Du kan ta det i ett PM om du inte vill skriva här.

Vill bara få lite klarhet i detta, jag känner ju inte Gabriel men av bilden att dömma så såg han ganska oskuldsfull ut.

/Hits

Han var en schyst person, han hängde med alltför många opålitliga personer som man inte kan lita på (skraja personer, han målade graffiti) han var inte mobbad och var ej kaxig mot någon alls, han hade dock småbråkat med folk... inget otalt med någon och inte skyldig någon pengar...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bongiovi

Det är väl ingen som riktigt tror att det är ett mord bakom det hela men man kan ju inte utesluta något ?

Tror precis samma sak, att det är en olyckshändelse och att guiden då har lagt bena på ryggen och sprungit därifrån i panik, väntar mig att någon stiger fram inom 1 vecka för det är bäst för alla parter isåfall.

Han kan få hjälp psykiskt, de anhöriga till G kan känna en större lättnad även fast det är tungt såklart..

/Hits
Citera
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
Om det nu var någon som är oskyldig till G död, varför stiger han inte fram då? säger "ja jag var där, jag såg allt, kan berätta hur det gick till", han låg där i 2dagar?! utan att någon sa något?!. Han kan vara rädd för att polisen ska tro att det är han? men det är fan inte bättre att sitta och hålla på det, det kommer att komma fram för eller senare.
Citera
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Ryggsäcks mördaren

Citat:

Ja för vilken mördare skulle vilja "lämna" kvar exempelvis sin ryggsäck?
Hade det här varit mord så hade det varit mer planerat och inte så uppenbart..
Verkar mer eller mindre som folk här inne vill krydda på historian lite mer så att det ska framgå som att Sean eller vad han heter är en mördare, som iskallt lurar ner pojkar med sin farliga ryggsäck och knuffar ner dem i olika schackt.. där tusen oskuldsfulla pojkar ligger och där vattnet i tunnlarna är blod, tack vare ryggsäcks mördaren...
Citera
2010-03-05, 21:50
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com

Risan:

/Hits

Det är ju du som hängt ut Sean!
Citera
2010-03-05, 21:52
Medlem
Risans avatar
Kan förstå att Hits har misstankar om Sean Andersson, det har jag med, och varför finna den killen oskyldig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in