Citat:
Ursprungligen postat av jackelina
Ett mycket trovärdigt scenario.
Sedan kan man inte annat än förundras över alla nötter som ska in i tråden bara för att påpeka att folk spekulerar - vilka imbeciller. Om det nu undgått någon så kan det inte skada att påminna om följande: Gabriel hittades inte död som ett resultat av att någon skärrad ynglings samtal till någon larmcentral, vilket naturligtvis hade varit typfallet för en olycka.
Det skulle långt ifrån förvåna mig om någon eller några gjort sig skyldiga till vållande till annans död. Det är en spekulation - visst, men jag kan inte förställa mig något tydligare bevis på skuld än frånvaron av nämnda larm-samtal.
Förutom då kanske att de är TRETTON ÅR o antagligen helt jävla livrädda?!
Om det ens var någon med!!
Fan, inte ens Polisen rubricerar detta som något annat än en olycka.
GE FAN i att svartmåla o dramatisera nån jävla gång!!
Är man en imbecill om man påpekar hur lönlöst det är med dessa spekulationer?!
Då blir givetvis följdfrågan om DU har läst heeeeeeeeeeeeeeela tråden innan du skriver så?
Varje ord?
ETTHUNDRAÅTTIOSIDOR?
För isf hade du vetat att det inte bara är ett fördummande, lönlöst jävla uthängande av barn som pågår i detta spekulerande, utan även en UPPREPNING av varenda teori med ett regelbundet antal sidors intervall, som kan driva en semi-frisk människa fullständigt runt knuten!!
ALLT som sägs nu har sagts innan, malts, tuggats, spottats ut o övergivits.
Varför lyssnar inte DU istället på alla de människor som påpekar att innan utredningen fortsätter, på torsdag o jag tänker INTE förklara IGEN varför inget antagligen kommer hända innan torsdag, så finns det inget att tillföra.