2010-03-17, 12:46
  #757
Medlem
The-Rebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R.R
Världens just nu mäktigaste människa är svart.
Denna tråden hyser en stor del av FB's inavlade befolkning och mest okunniga.
Några fick aldrig springa ut och skrika vi har tagit studenten.
Den enda gången dem har satt din fot i en högskola eller universitet är för att skita.

Obama är "bara" halv blods nigger så han är lite smartare än vad renras negrerna är, men smart är han inte och anledningen till att han vann valet var för att alla bomullsplockare röstade på honom, läste någonstans att över 90% av niggrarna som röstade på han gjorde det enbart för att han är svart och så har svartingarna mage att kalla oss vita för rasister .

Föresten hur många niggers har du sett som har sprungit runt och skrikit "vi har tagit studenten"
2010-03-17, 12:55
  #758
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Men, var inte du en inbiten multikultialv och vänsterfanatiker tidgare? Det är positivt om du har börjat frigöra dig från systemets hjärntvätt, men man blir ju lite nyfiken.

Jag har glidit en bit det har jag, men jag är mest intresserad av att se ett ordentligt samtal mellan de som går långt i sina teorier om varför svarta beter sig som de gör, och de som har en annan syn på saken. Ett samtal där man angriper varandras fakta och slutsatser istället för hela åsikten i svepande och fördömande ordalag. Att bara kasta ur sig att det ni snackar är rasism och villfarelser tycker jag är lite ovärdigt vår informationsålder. De flesta uppgifterna finns väl på nätet i en eller annan form så jag tycker att det skulle finnas underlag för folk som 21Nyheterna och övriga icke rasister att gå in och bryta ner era resonemang punkt för punkt.

Vad gäller mångkultur i Sverige så har jag svängt ifrån tidigare ointresse för frågan till iallafall intellektuellt motstånd till föreställningen om att mångkultur är ett slags gott mänskligt grundtillstånd. Det är den icke.
__________________
Senast redigerad av PhasersOnFunk 2010-03-17 kl. 12:59.
2010-03-17, 12:59
  #759
Medlem
Africants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Rebel
Obama är "bara" halv blods nigger så han är lite smartare än vad renras negrerna är, men smart är han inte och anledningen till att han vann valet var för att alla bomullsplockare röstade på honom, läste någonstans att över 90% av niggrarna som röstade på han gjorde det enbart för att han är svart och så har svartingarna mage att kalla oss vita för rasister .

Föresten hur många niggers har du sett som har sprungit runt och skrikit "vi har tagit studenten"

Han är inte smart? Try to beat this, coward.

Columbia University

Bachelor’s Degree in International Relations
Graduated in 1983

Harvard Law
Juris Doctorate (J.D.)
Graduated in 1991
Magna Cum Laude
President of Harvard law review!!!
President of United states!
2010-03-17, 13:11
  #760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag har glidit en bit det har jag, men jag är mest intresserad av att se ett ordentligt samtal mellan de som går långt i sina teorier om varför svarta beter sig som de gör, och de som har en annan syn på saken. Ett samtal där man angriper varandras fakta och slutsatser istället för hela åsikten i svepande och fördömande ordalag. Att bara kasta ur sig att det ni snackar är rasism och villfarelser tycker jag är lite ovärdigt vår informationsålder. De flesta uppgifterna finns väl på nätet i en eller annan form så jag tycker att det skulle finnas underlag för folk som 21Nyheterna och övriga icke rasister att gå in och bryta ner era resonemang punkt för punkt.

Vad gäller mångkultur i Sverige så har jag svängt ifrån tidigare ointresse för frågan till iallafall intellektuellt motstånd till föreställningen om att mångkultur är ett slags gott mänskligt grundtillstånd. Det är den icke.

Jo man tycker ju det. De fåtal länkar jag postade är bara axplock bland säkert många hundratals filmer och artiklar om samma ämne. Idag är det som sagt bara att googla och läsa på.

Exakt vad vissa saker beror på kan man spekulera kring men faktum är i alla fall att olika folkgrupper på en kollektiv och generell nivå skiljer sig ganska mycket från varandra när det gäller beteende och den typ av samhälle de tenderar att skapa. Att det är så är ju bara tramsigt att förneka. Om man vill motbevisa "rasisterna" så borde det ju inte vara några svårigheter att langa fram källor som tyder på att vi har fel.
2010-03-17, 13:26
  #761
Medlem
yxskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africant
Han är inte smart? Try to beat this, coward.

Columbia University

Bachelor’s Degree in International Relations
Graduated in 1983

Harvard Law
Juris Doctorate (J.D.)
Graduated in 1991
Magna Cum Laude
President of Harvard law review!!!
President of United states!
Även Bush gick på Harvard och inte fan är han smart för det.
2010-03-17, 13:32
  #762
Medlem
Africants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxskaft
Även Bush gick på Harvard och inte fan är han smart för det.

Bush hade en president farsa ( som betalade skolan och mutade lärare) som dessutom var rik tack vare araboljan, vad hade Obama då? En neger farsa som lämnade honom och en cancersjuke mor som jobbade dubbelt för att försörja honom? Vad blablar du om egentligen? Obama blev vald som president of the law review, vet du hur fricking svårt det är? man måste vara i TOPPEN av klassen.

Ibland undrar jag om ni tänker med röven
__________________
Senast redigerad av Africant 2010-03-17 kl. 13:35.
2010-03-17, 13:40
  #763
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Jo man tycker ju det. De fåtal länkar jag postade är bara axplock bland säkert många hundratals filmer och artiklar om samma ämne. Idag är det som sagt bara att googla och läsa på.

Exakt vad vissa saker beror på kan man spekulera kring men faktum är i alla fall att olika folkgrupper på en kollektiv och generell nivå skiljer sig ganska mycket från varandra när det gäller beteende och den typ av samhälle de tenderar att skapa. Att det är så är ju bara tramsigt att förneka. Om man vill motbevisa "rasisterna" så borde det ju inte vara några svårigheter att langa fram källor som tyder på att vi har fel.

Tror du personligen att någonting i stil med det som diskuteras här skulle fungera i offentligheten, i den politiska debatten? Den frågan berörde jag när jag gav mig in i tråden tidigare. Ett officiellt ställningstagande enligt de linjer du och dina fränder målar upp skulle ju innebära en radikalt annorlunda värld, om man tänker igenom konsekvenserna av ett dumförklarande av samtliga planetens bruna befolkningar. Jag tror att rasismen hålls nere av bland annat just dessa orsaker. Det fungerar helt enkelt inte att ha en sådan hållning officiellt, och inte bara för att det ej är "pk", utan främst för att det skulle rubba den världsliga maktbalansen väldeliga på ett moraliskt plan. De som befinner sig högt upp förstår detta. Kanske är det judarnas agenda, vad vet jag, men jag tror inte att en sådan hållning kan existera utan en återgång till en slags fascistoid världsordning, och det är jag sannerligen ingen anhängare av. Jag vill allt ha kvar den haltande demokratikolossen även om den har sina fel och brister.

Men nu är detta det än så länge fria internet, och där kan man ju stöta och blöta även till synes extrema åsikter, och jag tycker att det är viktigt att samtalstonen ifrån de som vill bemöta era påståenden inte blir alltför raljerande och avspisande. Jag vill se förklaringar till varför mångkultur är nyttigt. Förklaringar till varför Afrikanerna inte har lyckats rätta till sig. Förklaringar till varför det ser ut som det gör med IQ.

Idag är det ju västländernas kollektiva "skuld" ifrån kolonialtiden som är den slutgiltiga argumentationspunkten hos de som upprörs av era resonemang. Man ser sällan någon som går in på detaljnivå och bemöter påståendena. Detta tillsammans med social kontext tycks vara det enda som antirasister har att komma med. Jag är vid en punkt nu där jag inte längre vill skydda en åsikt. Jag är bara intresserad av sanningen. Jag tycker att de "goda" humanister som vill bekämpa er "onda" rasism bör tänka på detta och avhålla sig ifrån tillmälen och avspisanden för att istället bemöta det som sägs ordentligt, och en gång för alla förklara varför det bästa är en handslags-ring av alla kulörer runt planeten är det bästa.

Vad gäller mig personligen så är jag inte redo att avspisa allt ni säger. Man kan se det ni beskriver via YT klipp, nyheter, analys av situationen i afrika och bara genom att öppna ögonen och tränga igenom de ridåer av "godartade" fördomar som antirasisterna sprider runt sig. Min nuvarande analys av läget är att det genetiska spelar en underordnad roll till det sociala, men att genetik och kulturella drag förstärks vid höga koncentrationer av samma inflytande, tex i flera afrikanska länder. Jag har dock svårt för att se alla märkhyade som mordiska bestar. Jag tror att de flesta kan rätta till sig och bli någorlunda harmoniska medborgare bara det värsta kaoset och fattigdomen ordnas upp, och där tycker jag att vitt folk i väst har ett visst fördelningspolitkst ansvar.

Vulgärtankar i stil med att "skita i afrika och låta dem sköta sig själva" och sådant tror jag skulle ha svårt att få fotfäste på "synlig" nivå, om du förstår vad jag menar. För att en sådan hållning skulle bli officiellt formulerad i storpolitiken världen över tycks inte speciellt troligt utan det stora skifte som jag beskriver, och jag är HÖGST ambivalent inför tanken på att låta reaktionära högerkrafter styra den mänskliga utvecklingen enkom för att de i samma veva skall kunna driva igenom sina diverse planer på att rensa upp i negerträsket. Jag är såpass ambivalent att jag rakt av kan säga att jag är helt emot en sådan utveckling.
__________________
Senast redigerad av PhasersOnFunk 2010-03-17 kl. 13:42.
2010-03-17, 13:44
  #764
Medlem
GreatLakes avatar
kolla in min avatar, roy jones jr, så jävla grym! så jävla korkat att generalisera o kalla alla folk i Afrika för "negrer" tror att många av er rassesvenskar anser er vara högre stående än ryssar polacker o fransmän, t.ex. Ordet neger är alltså mer komplext än man kan ana.


etnisk svensk själv btw, men hatar inte folk för det!!!!
2010-03-17, 13:46
  #765
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel

Om man vill motbevisa "rasisterna" så borde det ju inte vara några svårigheter att langa fram källor som tyder på att vi har fel.


Det kan man tycka. Och ändå, trots att vi är så korkade och inavlade (sagt av folk som skyr generaliseringar som en vampyr skyr vitlök) så händer detta inte.

En diskussion mellan en rasist och en mångkulturalist brukar gå genom tre faser:

1: Mångkulturalister redogör för hur elaka vi är, och kommer med de sedvanliga flosklerna - floskler som de misstar för fakta.

2: Rasisterna bemöter detta - inte med "Sieg Heil" eller annat vrålande, utan lugnt och sakligt och metodiskt. Mångkulturalisterna regogör för hur elaka vi rasister är.

3: Mångkulturalisterna regör nu intensivt och övertydligt för hur elaka vi är, och konstaterar att det inte går att föra en diskussion med oss - trots att alla med ögon att se med förstås inser vilka som INTE diskuterar eller förmår belägga sina åsikter, och vilka som gör det och kan det... Som avslutning i fas tre försvinner mångkulturalisten ur tråden... obemärkt, besegrad, utan att ha kommit med någonting konkret. Men han/hon fortsätter att hävda att vi rasister är elaka och korkade och inavlade...

Men... vad gör det DEM till då?
2010-03-17, 13:48
  #766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxskaft
Även Bush gick på Harvard och inte fan är han smart för det.

Obama och Bush är varandras motsatser ifall man ser på deras väg till att bli president.
2010-03-17, 13:52
  #767
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Obama och Bush är varandras motsatser ifall man ser på deras väg till att bli president.

Egentligen inte, Bush blev president för att pappa var president och Obama blev president för att han är neger.
2010-03-17, 13:56
  #768
Medlem
Africants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Egentligen inte, Bush blev president för att pappa var president och Obama blev president för att han är neger.

Snälla du, Obama blev president för att han är smart, ung och är dessutom en skicklig debattör.
Om det är hudfärgen som spelade stor roll då hade Jesse Jacksson eller hans son blivit president för längesen nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in