2010-03-17, 13:57
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africant
Snälla du, Obama blev president för att han är smart, ung och är dessutom en skicklig debattör.
Om det är hudfärgen som spelade stor roll då hade Jesse Jacksson eller hans son blivit president för längesen nu.

Han är ju förvisso halvneger.
2010-03-17, 13:58
Medlem
Africants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Han är ju förvisso halvneger.

Det spelar ingen roll, han ser mörk ut och har dessutom en svart fru.

P.s i USA säger inte man att man är 50% av en ras. Oftast bedömer "Blue collars" på utseendet och de skiter i siffror (25% hisp. /75% cauc. w/e). Är man inte vitt då är man inte vitt.
Senast redigerad av Africant 2010-03-17 kl. 14:04.
2010-03-17, 14:06
Medlem
HalvSvenskens avatar
Nu får ni ge er det finns massa smarta negrer därute ta tex Gambias president Yahya Jammeh som botar Aids och andra svåra sjukdomar med bananer. Hur många västerländska ledare kan göra något sådant? Kan inte alla bara fatta att vi alla är exakt likadana? Ska det vara så svårt att inse att vita och svarta springer lika fort och är lika bra på alla idrottsgrenar?(Är vi lika på detta planet måste det självklart gälla intelligens också). Snarare tyder det på låg intelligens hos oss svenskar att vi inte röstar fram en somalier från rinkeby som kan bota våra folkhälsosjukdomar med bananer och andra exotiska frukter.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-437628/Gambian-presidents-cure-AIDS--green-paste-bananas.html

http://www.youtube.com/watch?v=Xac8wDDjlvw

Jacob Zuma Sydafrikas president är också ett tecken på att negrer har en hög iq. Han har bla redan varit anklagad för våldtäkt 2005. Varför röstar inte vi stela Svennar fram våldtäkts-anklagade personer till statsministerposten?. Han var ju ordförande i det nationella Aids-rådet där han även hade sex med en flickan som var HIV-positiv men han tog ju en dusch efteråt ursäktade han sig med. Varför har inte vi vita sådana här presidenter med våran höga iq? skulle du vilja rösta på en sådan person inför valet 2010?. Det är nästan rasim att inte jacob zumas bravader hörs något i media! vad kan detta bero på? Vill man inte visa vilket föredöme sydafrika nu är för omvärlden och vilka otroliga ledare dom har.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4879822.stm

Här är också ett geni från sydafrika Manto Tshabalala-Msimang (fd hälsominister i syd afrika)som vet hur man botar Aids fast nu med vitlök. Kan ni fatta hur högt upp rasismen går i världen? om folk slutade vara rasister mot negrer hade flera utav dessa personer vunnit nobelsfredspris inom medicin förlänge sedan. Tänk om vi vita bara vågade släppa fram en somalier in i regeringen som kunde bota cancer med potatisar eller khat.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/5319680.stm

Ska vi fortsättar mer? inse att negrer/afrikaner har världens högsta iq men inte kunnat utnyttja denna pga kolonialism allt annat är bara rasism. All fakta visar på att där negrer är i majoritet blomstrar det ekonomiskt och kulturellt. Bla Afrika,detroit osv så sluta vara så negativa mot afrikaner.
2010-03-17, 14:12
Medlem
The-Rebels avatar
Citat:
Han är inte smart? Try to beat this, coward.

Columbia University

Bachelor’s Degree in International Relations
Graduated in 1983

Harvard Law
Juris Doctorate (J.D.)
Graduated in 1991
Magna Cum Laude
President of Harvard law review!!!
President of United states!

Det är möjligt att han är hyfsat smart, fast jag tror inte det niggern kan ju lika gärna ha fuskat till sig betygen för så svårt är det inte att fuska, jag har fuskat till mig betyg när jag gick i skolan så hade jag gått på harvard skulle jag också kunna fuska till mig de bästa betygen och bli President of Harvard law review. dessutom så slickar alla nigger fanskapets röv, han får pris som han inte har gjort sig förtjänt av tex nobels fredspris, så lärarna på harvard kan ha givit han betyg som han inte förtjänade bara för att han är neger.
2010-03-17, 14:12
Medlem
Africants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvSvensken
Nu får ni ge er det finns massa smarta negrer därute ta tex Gambias president Yahya Jammeh som botar Aids och andra svåra sjukdomar med bananer. Hur många västerländska ledare kan göra något sådant? Kan inte alla bara fatta att vi alla är exakt likadana? Ska det vara så svårt att inse att vita och svarta springer lika fort och är lika bra på alla idrottsgrenar?(Är vi lika på detta planet måste det självklart gälla intelligens också). Snarare tyder det på låg intelligens hos oss svenskar att vi inte röstar fram en somalier från rinkeby som kan bota våra folkhälsosjukdomar med bananer och andra exotiska frukter.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-437628/Gambian-presidents-cure-AIDS--green-paste-bananas.html

http://www.youtube.com/watch?v=Xac8wDDjlvw

Jacob Zuma Sydafrikas president är också ett tecken på att negrer har en hög iq. Han har bla redan varit anklagad för våldtäkt 2005. Varför röstar inte vi stela Svennar fram våldtäkts-anklagade personer till statsministerposten?. Han var ju ordförande i det nationella Aids-rådet där han även hade sex med en flickan som var HIV-positiv men han tog ju en dusch efteråt ursäktade han sig med. Varför har inte vi vita sådana här presidenter med våran höga iq? skulle du vilja rösta på en sådan person inför valet 2010?. Det är nästan rasim att inte jacob zumas bravader hörs något i media! vad kan detta bero på? Vill man inte visa vilket föredöme sydafrika nu är för omvärlden och vilka otroliga ledare dom har.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4879822.stm

Här är också ett geni från sydafrika Manto Tshabalala-Msimang (fd hälsominister i syd afrika)som vet hur man botar Aids fast nu med vitlök. Kan ni fatta hur högt upp rasismen går i världen? om folk slutade vara rasister mot negrer hade flera utav dessa personer vunnit nobelsfredspris inom medicin förlänge sedan. Tänk om vi vita bara vågade släppa fram en somalier in i regeringen som kunde bota cancer med potatisar eller khat.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/5319680.stm

Ska vi fortsättar mer? inse att negrer/afrikaner har världens högsta iq men inte kunnat utnyttja denna pga kolonialism allt annat är bara rasism. All fakta visar på att där negrer är i majoritet blomstrar det ekonomiskt och kulturellt. Bla Afrika,detroit osv så sluta vara så negativa mot afrikaner.

Ska vi låta ~5 personer representera en hel kontinent då?
Jag kan också skriva en lista av ett tiotal vita idioter men inte fan vill jag säga att alla vita är idioter?
2010-03-17, 14:16
Medlem
HalvSvenskens avatar
Citat:
Ska vi låta ~5 personer representera en hel kontinent då?
Jag kan också skriva en lista av ett tiotal vita idioter men inte fan vill jag säga att alla vita är idioter?

Ja du har rätt jag vet ju flera statsministrar i vita länder som kan bota aids.Har för mig att Göran persson kunde bota hjärntumörer med potatismos men jag kan minnas fel. Men det är tydligt att kolonialismen är roten till mycket fel i världen så det är bara att fortsätta slå på den vita mannen som nu ligger ner i fosterställning halvt i koma,
2010-03-17, 14:18
Medlem
Africants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Rebel
Det är möjligt att han är hyfsat smart, fast jag tror inte det niggern kan ju lika gärna ha fuskat till sig betygen för så svårt är det inte att fuska, jag har fuskat till mig betyg när jag gick i skolan så hade jag gått på harvard skulle jag också kunna fuska till mig de bästa betygen och bli President of Harvard law review. dessutom så slickar alla nigger fanskapets röv, han får pris som han inte har gjort sig förtjänt av tex nobels fredspris, så lärarna på harvard kan ha givit han betyg som han inte förtjänade bara för att han är neger.

Är du helt dum i huvudet? På Harvard funkar inte rövslickeri, du kan inte på allvar mena att professorerna rövslickade hans röv och gjorde honom president av Harvard law review, påstår du detta då förtjänar du inte ens ett kassajobb på ICA. På Harvard kan man inte ens bli något om man inte har en rik far, Obama blev något för att han var en hårdarbetare och mycket smart. Nobelpriset fick han av norrmännen, blame them!
2010-03-17, 14:21
Medlem
Sufferstreams avatar
Det här med att vuxna negrer beter sig som barn har jag observerat på första hand i en kurs som jag gick, för där gick det nämligen en riktig blåneger från djupaste Afrika som verkligen bevisade detta.

Han var väldigt emotionell, kunde vara otrolig glad och trevlig ena minuten för att sedan övergå till raka motsatsen på bara någon sekund. Han var också väldigt impulsiv, envis, och hade stora problem med dom lättaste typ av uppgifter.

Men över lag så var det faktiskt en trevlig prick, faktiskt nästan gullig (som ett barn) på något bisarrt sätt, men jag kunde inte låta bli att tänka på alla hemskheter som jag vet att han är kapabel till att utföra.

Han berättade föresten om diverse hemskheter som han hade sett i sitt hemland: Häxbränning, barnadödande och barnvåldtäkt för att bli av med diverse sjukdomar.
Sen om han bara såg detta eller själv deltog kan man bara spekulera i.
2010-03-17, 14:30
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Är du helt dum i huvudet? På Harvard funkar inte rövslickeri, du kan inte på allvar mena att professorerna rövslickade hans röv och gjorde honom president av Harvard law review, påstår du detta då förtjänar du inte ens ett kassajobb på ICA. På Harvard kan man inte ens bli något om man inte har en rik far, Obama blev något för att han var en hårdarbetare och mycket smart. Nobelpriset fick han av norrmännen, blame them!
Nej, Obama är inte mer "hårdjobbande" än någon av dom andra president kandidaterna, han blev president enbart pga att han är svart, detta är världskänt.

Alla dom rasistiska svartingarna i USA röstade på honom för att han är svart och alla de hjärntvättade vita amerikanarna med "white guilt" syndromet röste också på honom eftersom att rösta på någon annan vore "rasistiskt" (följde du valet så kommer du säkert ihåg att det var många nyheter om folk som blivit misshandlade både verbalt och fysiskt för att dom inte röstade på Obongo)

Det amerikanska presidentvalet handlar till stor del om vem som kan fjäska mest för judelobbyerna, och detta är Obama uppenbarligen en expert på.

Och Nobelpriset.. ptja.. det finns redan trådar om denna fars.
2010-03-17, 14:44
Medlem
Africants avatar
Citat:
Nej, Obama är inte mer "hårdjobbande" än någon av dom andra president kandidaterna, han blev president enbart pga att han är svart, detta är världskänt.

https://www.flashback.org/sp22029372

Citat:
Alla dom rasistiska svartingarna i USA röstade på honom för att han är svart och alla de hjärntvättade vita amerikanarna med "white guilt" syndromet röste också på honom eftersom att rösta på någon annan vore "rasistiskt" (följde du valet så kommer du säkert ihåg att det var många nyheter om folk som blivit misshandlade både verbalt och fysiskt för att dom inte röstade på Obongo)

Vilka blev misshandlad? menar du white trash- tjejen som jobbade åt Mccain och fejkade misshandeln? Obama blev valt för att han var på den demokratiska sida,smart och högutbildad, sen vet alla att afro amerikanerna har alltid varit på den demokratiska sida. Valet hade inget med white guilt att göra, folk hade viktiga saker att tänka på såsom ekonomi och irakiska kriget.
2010-03-17, 15:01
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/sp22029372

Vilka blev misshandlad? menar du white trash- tjejen som jobbade åt Mccain och fejkade misshandeln? Obama blev valt för att han var på den demokratiska sida,smart och högutbildad, sen vet alla att afro amerikanerna har alltid varit på den demokratiska sida. Valet hade inget med white guilt att göra, folk hade viktiga saker att tänka på såsom ekonomi och irakiska kriget.

Sluta nu. Givetvis spelar "white guilt" in. Varför skulle vita amerikaner (framförallt medelklassen) gå med höjda skatter och ökad statlig kontroll för att kunna finansiera till stor del svart och brun välfärd om inte just "white guilt" ?

Vita amerikaner bombarderas dagligen med med just det, samtidigt som svarta intellektuella (förutom ett fåtal som direkt tystas ner) är så fokuserade på just ras att de aldrig klarar av att se någonting objektivt. Nedanstående är ett typexempel på en sådan svart man.

http://www.youtube.com/watch?v=ufsl5p8gtIM
2010-03-17, 15:12
Medlem
Africants avatar
Citat:
Sluta nu. Givetvis spelar "white guilt" in
White guilt spelar inte in när man bestämmer vem som ska bli världens mäktigaste man, för fyra eller åtta år.
Citat:
Varför skulle vita amerikaner (framförallt medelklassen) gå med höjda skatter och ökad statlig kontroll för att kunna finansiera till stor del svart och brun välfärd om inte just "white guilt" ?
- De var trötta på republikanerna och deras politik
- De oroade sig för internationella relationer och hur andra länder avskydde amerikanerna
- De var trötta på Bush
- De var trötta på sjukvård systemet
- Det sista man ville ha är en man i 70 års åldern, krigsveteran och republikan Mccain.
- De var trötta på efterblivna presidenter à la Bush
- De saknade den tiden när saker var bättre, under Clintons regeringen.

Citat:
Vita amerikaner bombarderas dagligen med med just det, samtidigt som svarta intellektuella (förutom ett fåtal som direkt tystas ner)

Prove it or leave it.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in