Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
1) Det har jag faktiskt inte sagt, jag frågar dig ju varför det skulle vara det.
Och att en människa tror att det räddar hans liv faller inte inom ramen då menar du? Please.
2) Nä, läs mitt svar till honom istället du. Hur kan ni vara så urbota korkade efter att just ni i en diskussion igår med en annan medlem påvisade att just sådan statistik inte var pålitlig från om det var Namibia.
3) Du gissar? Du har, baserat på svartas benägenhet att våldta, kategoriserat dem som en annan sorts ras människa, som ska slängas ut ur vårt land, svartmålat (inga roliga kommentarer tack) dem som grupp osv. Och så gissar du? Och så har du inte ens brytt dig om att kolla upp detta själv? Snälla nån, vad sysslar du med egentligen? (Jag vet ju vad du sysslar med, du har som sagt en agenda, men du kanske skulle ställa dig sjäv den frågan också?)
1) Men din fråga antyder givetvis att JAG skulle tycka att det är mer hedervärt, eller hur?
Inom ramen för socioekonomi? Det är ju du som skämtar! Skulle du våldta en bebis för att bli av med HIV? Fistulera bebisen? Och hur många av dina polare tror du att du skulle få med dig att vara med och ha lite kul?
2) Jag tror att din "väns" statistik var lite... otillförlitlig.
3) Jag gissar inte angående ATT handlingen är vanligt förekommande (det är uppenbart att svarta våldtar bebisar, ibland i grupp) - och inte bara i SA, utan även på andra ställen i Afrika, där HIV inte ens är med i bilden. Handlingen förekommer och är ett samhällsproblem - det är DET jag diskuterar. Och sedan GISSAR jag, eftersom det har kopplats till kulturella traditioner, att denna tradition sträcker sig längre tillbaka än 1994. Vad tror du själv?
Du är helt enkelt inte ärlig, och nu kan du dra åt helvete. Jag har långt mer än vad du har gjort kollat upp och länkat och haft mig i den här diskussionen. Och sedan när jag gissar huruvida traditionen är gammal eller ny så avfärdar du ALLA fakta och all statistik och alla sidor jag har länkat till? På det sätter försöker du trolla bort att du inte har kunnat bemöta min argumentation alls. För att jag inte VET hur gammal eller ny en tradition (ORSAKEN till våldtäkterna på bebisar) är så försöker du få det till att jag GISSAR att även våldtäkterna sker.
Det är ju patetiskt och fegt.