2010-03-17, 01:37
  #745
Medlem
brum brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Ok ok, jag ska göra det imorgon. Dock blir det ju lite svårt eftersom det mest är hatiska åsikter som ventileras, inget bacvkas ju upp med något alls. Jag skulle förstås kunna svara på samma sätt, dvs hitta på fakta på samma sätt som han gör. Men det är under min värdighet.
Vart står du själv i frågan om man får fråga? Så jag vet om jag ska göra mig besväret öht.

Ooooooh snälla rebell mot samhället!! Du riddare på vit häst, förklara nu vad de dumma onda nazzarna har fel i.. Sätt dem på plats!!
2010-03-17, 01:39
  #746
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Ok ok, jag ska göra det imorgon. Dock blir det ju lite svårt eftersom det mest är hatiska åsikter som ventileras, inget bacvkas ju upp med något alls. Jag skulle förstås kunna svara på samma sätt, dvs hitta på fakta på samma sätt som han gör. Men det är under min värdighet.
Vart står du själv i frågan om man får fråga? Så jag vet om jag ska göra mig besväret öht.

Men vänta nu, Det som Skogsvatte skrev är väl uppbackat, läs 63 sidor i denna tråd, läs Källor, Statistik och Referenser-tråden m fl.
__________________
Senast redigerad av trickydick 2010-03-17 kl. 01:43.
2010-03-17, 03:02
  #747
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Ok ok, jag ska göra det imorgon. Dock blir det ju lite svårt eftersom det mest är hatiska åsikter som ventileras, inget bacvkas ju upp med något alls. Jag skulle förstås kunna svara på samma sätt, dvs hitta på fakta på samma sätt som han gör. Men det är under min värdighet.
Vart står du själv i frågan om man får fråga? Så jag vet om jag ska göra mig besväret öht.

Här skall inte åsiktsregistreras. Du skriver för tredje part som läser tråden av intresse för ämnet. Det räcker gott.
2010-03-17, 03:42
  #748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Den icke-vita verkligheten i allmänhet och den negroida verkligheten i synnerhet är ofta mer bestialisk, brutal och fasansfull än de värsta och mest perverterade skräckfilmer som någonsin har gjorts. Kannibalism, albinoslakt, "muti" och andra ritualmord, massvåldtäkter av spädbarn, systematisk fistulering (med hjälp av vedträn, machetes eller ett skott i fittan) , barnslaveri, häxbränningar, kannibalistiska transvestiter, machetemassakrer, massmord, jenkem, gatubarn som gräver upp nybegravna lik och tappar dem på balsameringsvätksa som sen sniffas, ofattbar tortyr och mycket annat hör till den afrikanska vardagen. Det är inga enstaka isolerade händelser utan frekvent förekommande och geografiskt spridda företeelser.

Enligt filmen du länkade, och enligt många andra filmer och artiklar om ämnet som jag tagit del av under åren, så är det vanligt att de överfaller barn och kvinnor och skär loss diverse kroppsdelar medan de lever. De kan t.ex. skära ut livmodern på kvinnor medan de lever, eftersom ju mer offret plågas och skriker desto mer magisk kraft samlas i kroppsdelarna man är ute efter. Gärningsmännen är ofta en neger viilken som helst, och i flera fall har det varit kvinnans egen man eller bror, eller barnens far eller morbror, som behövde några hundra till öl, prostituerade (som kanske erbjuder "dry sex". googla det...) , kortspel och knark.

Den som vill läsa mer om negrernas nutida liv och leverne kan testa att googla "albino murders", "muti murder", "fistulation rape congo", "cannibalism africa", "general butt naked", "nigeria massacre" och mycket annat skoj.

Nedan två negerklassiker från the internets. Skojfriska och ystra kannibaler skjuter och dansar i Liberia samt en nutida häxbränning från det "lyckade" negerlandet Kenya där en folkhop under förvirrande former bränner fem andra negrer levande i ett dike. Inget för känsliga tittare.

http://www.nothingtoxic.com/media/1187846209/Brutal_and_Violent_Footage_from_the_Liberian_Civil _War

http://www.nothingtoxic.com/media/1236902087/Supected_Kenyan_Witches_Horrifically_Burned_Alive


Spontanbonus:

Kamajor Chaos - Sierra Leone

http://www.youtube.com/watch?v=7n9p0wAAu1g

War in Sierra Leone

http://www.youtube.com/watch?v=zP_qpJ12jZE

Man kan ta negern ur djungeln men aldrig djungeln ur negern.

Problemet är ju att vi gör det första, tar negern ur djungeln. Detta måste stoppas eftersom den inte är byggd för ett civiliserat samhälle. Jag har inget agg emot negrer i Afrika, bara dom stannar där.

Bra länkar förresten, fascinerande att det liksom alltid går åt helvete för neger-samhällen.
2010-03-17, 03:59
  #749
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Nu vill jag att en multi kulti alv kommer in här och drar lans för det goda när Varnagel sprider sådan här hemsk rasistisk propaganda. Jag slänger in en påse micro pop och bänkar mig.
2010-03-17, 08:29
  #750
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Den icke-vita verkligheten i allmänhet och den negroida verkligheten i synnerhet är ofta mer bestialisk, brutal och fasansfull än de värsta och mest perverterade skräckfilmer som någonsin har gjorts. Kannibalism, albinoslakt, "muti" och andra ritualmord, massvåldtäkter av spädbarn, systematisk fistulering (med hjälp av vedträn, machetes eller ett skott i fittan) , barnslaveri, häxbränningar, kannibalistiska transvestiter, machetemassakrer, massmord, jenkem, gatubarn som gräver upp nybegravna lik och tappar dem på balsameringsvätksa som sen sniffas, ofattbar tortyr och mycket annat hör till den afrikanska vardagen. Det är inga enstaka isolerade händelser utan frekvent förekommande och geografiskt spridda företeelser.

Enligt filmen du länkade, och enligt många andra filmer och artiklar om ämnet som jag tagit del av under åren, så är det vanligt att de överfaller barn och kvinnor och skär loss diverse kroppsdelar medan de lever. De kan t.ex. skära ut livmodern på kvinnor medan de lever, eftersom ju mer offret plågas och skriker desto mer magisk kraft samlas i kroppsdelarna man är ute efter. Gärningsmännen är ofta en neger viilken som helst, och i flera fall har det varit kvinnans egen man eller bror, eller barnens far eller morbror, som behövde några hundra till öl, prostituerade (som kanske erbjuder "dry sex". googla det...) , kortspel och knark.

Den som vill läsa mer om negrernas nutida liv och leverne kan testa att googla "albino murders", "muti murder", "fistulation rape congo", "cannibalism africa", "general butt naked", "nigeria massacre" och mycket annat skoj.

Nedan två negerklassiker från the internets. Skojfriska och ystra kannibaler skjuter och dansar i Liberia samt en nutida häxbränning från det "lyckade" negerlandet Kenya där en folkhop under förvirrande former bränner fem andra negrer levande i ett dike. Inget för känsliga tittare.

http://www.nothingtoxic.com/media/1187846209/Brutal_and_Violent_Footage_from_the_Liberian_Civil _War

http://www.nothingtoxic.com/media/1236902087/Supected_Kenyan_Witches_Horrifically_Burned_Alive


Spontanbonus:

Kamajor Chaos - Sierra Leone

http://www.youtube.com/watch?v=7n9p0wAAu1g

War in Sierra Leone

http://www.youtube.com/watch?v=zP_qpJ12jZE

Att ta några enstaka händelser och sedan anta att detta är någon norm och ett beteende som alla har är ju bara ren idioti. Som att säga att svenskar är mordgalna människor genom att titta på de seriemördare som finns i Sverige och bedöma hela folket från vad de gjort. Det enda du kommer med är idiotiskt trams utan några som helst belägg eller stöd för dina antaganden.
2010-03-17, 08:30
  #751
Medlem
Ursprungligen postat av Varnagel
Negrer är genetiskt programmerade för att leva för dagen, vara impulsiva, ha sex med allt som rör sig och att inte ta hand om sin avkomma. Negern har en helt annan strategi än vita och asiater, fast att kalla det strategi är väl att ta i då negerns "strategi" är en total avsaknad av strategi. Negern är som en dummare, våldsammare och potentiellt läskigare variant av den sorglöse gräshoppan som bara roar sig och spelar fiol hela sommaren lång medan vita och östasiater är som myran som tänker på framtiden och arbetar för att lägga upp förråd inför vintern.

Under många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer, våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite, fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa frukter eller örter, osv. Så har det hållit på under årtusendena utan att något evolutionärt tryck i form av miljöfaktorer har tvingat negern att utvecklas i en annan riktning. Tvärtom så har de typiska negerdragen fungerat väl under omständigheterna och därför renodlats under oräkneliga generationer. Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul.

detta stämmer. att miljön inte ställt krav på utveckling så som miljön i europa har ställt krav oss.
och man kan se paraleller mellan halt av testosteron och iq. negrer har högt testosteron och lågt iq. europeer har lägre testosteron och högre iq. testosteronet undertrycktes för det fanns helt enkelt inte plats med våld och individualism i europa. vi var tvungna att samarbeta för att ha en större chans att överleva. men det är inte min frågeställning

om man ser på asien. där är ju testosteronet lägst, och dom har således generellt högst iq.
tex indier och sydostasiater. där är det ju också varmt och gott. och djungel. så frågan är vilka miljöfaktorer indien och sydostasien satt på folket där? mer fuktighet? det går inte ihop
2010-03-17, 11:43
  #752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
detta stämmer. att miljön inte ställt krav på utveckling så som miljön i europa har ställt krav oss.
och man kan se paraleller mellan halt av testosteron och iq. negrer har högt testosteron och lågt iq. europeer har lägre testosteron och högre iq. testosteronet undertrycktes för det fanns helt enkelt inte plats med våld och individualism i europa. vi var tvungna att samarbeta för att ha en större chans att överleva. men det är inte min frågeställning

om man ser på asien. där är ju testosteronet lägst, och dom har således generellt högst iq.
tex indier och sydostasiater. där är det ju också varmt och gott. och djungel. så frågan är vilka miljöfaktorer indien och sydostasien satt på folket där? mer fuktighet? det går inte ihop

Indier och sydostasiater har generellt lägre IQ än vita. Det är östasiater som har hög IQ och som tillsammans med vita tillhör jordens högre stående folk. Japaner, kineser och koreaner. Dessa asiatiska folk har ofta levt i en ganska kall miljö liknande vår egen.

Det är alltså bleka och ljushyade östasiater från kalla regioner som har hög IQ och som är lite mer "avancerade", inte de mer brunaktiga sydostasiaterna eller sydasiaterna från varma och tropiska områden.
2010-03-17, 11:45
  #753
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Att ta några enstaka händelser och sedan anta att detta är någon norm och ett beteende som alla har är ju bara ren idioti. Som att säga att svenskar är mordgalna människor genom att titta på de seriemördare som finns i Sverige och bedöma hela folket från vad de gjort. Det enda du kommer med är idiotiskt trams utan några som helst belägg eller stöd för dina antaganden.

Jo, jag har gått igenom stora delar av tråden nu, orkar faktiskt inte hela, och det är ju så tydligt att det är det enda de har att komma med. 1800-tals trams som avfärdats för hundra år sen av forskningen, youtubeklipp (!), allmänna åsikter och rasistiska påståenden utan substans samt ständiga hänvisningar till den enda "forskningsrapporten" (som ju underkännts av de flesta andra forskare) som påstår att det finns intelligensskillnader mellan "raser".
Att ens försöka sig på att dra generella slusatser om en "ras" baserat på detta är ju i bästa fall korkat och i värsta fall rent vidrigt äckligt.
2010-03-17, 11:46
  #754
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Men vänta nu, Det som Skogsvatte skrev är väl uppbackat, läs 63 sidor i denna tråd, läs Källor, Statistik och Referenser-tråden m fl.

Väl uppbackat? Är du helt bakom flötet eller?
2010-03-17, 11:46
  #755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Nu vill jag att en multi kulti alv kommer in här och drar lans för det goda när Varnagel sprider sådan här hemsk rasistisk propaganda. Jag slänger in en påse micro pop och bänkar mig.

Men, var inte du en inbiten multikultialv och vänsterfanatiker tidgare? Det är positivt om du har börjat frigöra dig från systemets hjärntvätt, men man blir ju lite nyfiken.
2010-03-17, 11:55
  #756
Bannlyst
Citat:
Långa och gängliga herrar brukar det va, har stött på negrer och har inte funnit dem som särskilt otrevliga.
Vad är det för ett jävla skitsnack? Medellängden bland negrer är ~168 cm, hur definierar du "lång"? Att man som neger är 180 cm? Jag ser ytterst få negrer över 180 cm och har aldrig sett en som är lika lång som mig.

De flesta ser fula och osympatiska ut, vissa negrer som är typ ~160 och just kom till Sverige med flyget blir ängsliga när man går förbi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in