Citat:
Ursprungligen postat av tonicwater
Vi skulle kunna tala om en exponentiell försämring gällande svartingarna - Ju mer niggers, ju större problem.
Precis så är det, enstaka negrer kan vita hantera, ge dom jobb osv.. Dessutom kan enstaka negrer vara rätt sköna snubbar (Enstaka araber är det aldrig).
Men när negrerna blir många så uppstår genast negerproblemet. Negerproblemet finns överallt där det fins många negrer, Detroit, Baltimore, Haiti , vissa förorter i Paris och hela Afrika.. T om på Cuba trots att hela ön består av en färgskalan mellan brunt och svart så utmärker sig negrerna och skapar ett ett negerproblem.
Negrer i stort antal leder alltid till katastrof.