2010-03-04, 17:45
  #637
Medlem
21Nyheternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficktjuven
Du är dum i huvudet och deprimerande att prata med. Och PhaserPunk, eller vad han nu heter, skrev en bra kommentar som kanske till och med du begriper och kan ta till dig så tills vidare hoppas jag helt enkelt att åtminstone något av det han sa kan sjunka in hos dig men jag är medveten om att jag nog bara är naiv, igen.

Läs mina inlägg igen. Gör ett försök så kanske poletten ramlar ner till slut. Vad som kvalificerar dig som uppenbarligen befinner dig i begåvningsreserven att kalla andra dumma i huvudet är väldigt oklart. Deprimerande kanske jag är för dig eftersom du inser efter att ha läst mina inlägg att du och dina ZOG polare har en jävligt insnöad bild av saker och ting och att världen är bra mycket mer komplex än vad ni orkar ta in.
2010-03-04, 18:51
  #638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21Nyheterna
Läs mina inlägg igen. Gör ett försök så kanske poletten ramlar ner till slut. Vad som kvalificerar dig som uppenbarligen befinner dig i begåvningsreserven att kalla andra dumma i huvudet är väldigt oklart. Deprimerande kanske jag är för dig eftersom du inser efter att ha läst mina inlägg att du och dina ZOG polare har en jävligt insnöad bild av saker och ting och att världen är bra mycket mer komplex än vad ni orkar ta in.

Det är för fan inte ens någon som pratar om ZOG. Bara en missvisande parodiliknande förenkling av vad som faktiskt diskuteras. Än en gång känner jag mig naiv som på fullt allvar hoppas detta ska ha en chans att gå in hos dig.
2010-03-04, 20:21
  #639
Medlem
Keruacs avatar
Några Youtube reportage om dom bestialiska negrerna i Sydafrika.

http://www.youtube.com/watch?v=2OCiZ4zdZkE&feature=player_embedded
Resten av denna filmen/reportaget kan man se här.
http://journeyman.tv/

"Farm murders in South Africa del 1".
http://www.youtube.com/watch?v=3S71PbichSw&feature=related

"Farm murders in South Africa del 2".
http://www.youtube.com/watch?v=X38CW6l-em4&feature=related

Oskorei om folkmordet på vita i Sydafrika.
http://oskorei.motpol.nu/?p=41

Men om detta kommer vi aldrig att få läsa om i svensk (!) media.
2010-03-04, 23:52
  #640
Medlem
Baus avatar
Utan att läst hela tråden vill jag ändå ge min personliga åsikt, negern som individ går säkert att fostra till vem som helst, har en bekant som är adopterad och det märks ingen skillnad på honom eller en vit person. Däremot negrer som större massa av folk i hög koncentration leder till förfall och fördärv. De är dåliga på att ta tillvara på sina bra egenskaper. Mångt och mycket kan det säkert ligga i "leva för dagen" tänket som jag tror är kulturellt betingat.
2010-03-05, 01:33
  #641
Medlem
MsPa1nTs avatar
Dessa uppfattningar om negrer som flera verkar ha stämmer säkerligen ihop lika väl som uppfattningarna negrerna hade/har om vita som dogdylan var och hälsade på när han dejtade deras dotter.
2010-03-05, 05:03
  #642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bau
Utan att läst hela tråden vill jag ändå ge min personliga åsikt, negern som individ går säkert att fostra till vem som helst, har en bekant som är adopterad och det märks ingen skillnad på honom eller en vit person. Däremot negrer som större massa av folk i hög koncentration leder till förfall och fördärv.

Visst är det så, även de lägst stående av denna världs vildar kan både tämjas och fostras förutsatt att den vite mannen inser att denna uppgift är hans ansvar och börda.
2010-03-06, 10:21
  #643
Bannlyst
Om man stoppar in en 100% svensk viking i ett 100% kommunistiskt system från födseln blir han också 100% dum i huvudet men är det svensken det är fel på eller systemet?

Därmed är det på sin plats att visa negern lite mer ödmjukhet än vad flera av er klarar av. Jämför de negrer som lyckas anpassa sig till svenska förhållanden på kort tid. Det finns massor av goda exempel.
2010-03-06, 11:43
  #644
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficktjuven
Visst är det så, även de lägst stående av denna världs vildar kan både tämjas och fostras förutsatt att den vite mannen inser att denna uppgift är hans ansvar och börda.

Så vi skall inte gasa alla negrer då?
2010-03-06, 12:16
  #645
Medlem
Vi skulle kunna tala om en exponentiell försämring gällande svartingarna - Ju mer niggers, ju större problem.
2010-03-06, 15:39
  #646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Så vi skall inte gasa alla negrer då?

Nu ska vi inte vara såna.
2010-03-06, 20:22
  #647
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonicwater
Vi skulle kunna tala om en exponentiell försämring gällande svartingarna - Ju mer niggers, ju större problem.


Precis så är det, enstaka negrer kan vita hantera, ge dom jobb osv.. Dessutom kan enstaka negrer vara rätt sköna snubbar (Enstaka araber är det aldrig).
Men när negrerna blir många så uppstår genast negerproblemet. Negerproblemet finns överallt där det fins många negrer, Detroit, Baltimore, Haiti , vissa förorter i Paris och hela Afrika.. T om på Cuba trots att hela ön består av en färgskalan mellan brunt och svart så utmärker sig negrerna och skapar ett ett negerproblem.

Negrer i stort antal leder alltid till katastrof.
2010-03-06, 23:27
  #648
Medlem
SFC1977s avatar
Det finns inga typiska negerproblem.

Negrer läser också böcker och utbildar sig om de har möjlighet. Problemet är väl att en del ger upp för att då dom vet att dom diskrimineras. Jag såg en neger med sin unge på biblan, hon hade två böcker i handen som hon tänkte låna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in