Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Jag har länge försökt att inte hata negrer men det har varit jävligt svårt. Inte nog med att de är jävligt inkompetenta och är kriminella, utan de är jävligt otrevliga också! Nu kanske ni tycker att jag låter efterbliven men förut hände det inte så ofta att jag pratade med negrer, och de jag känner är schyssta.
På mitt jobb träffar jag på alla typer av människor men ingen har fan i mig varit lika otrevlig som en neger.
För ett tag sedan på jobbet kom det fram två negrer till mig i kassan, jag kände igen en kille eftersom att han brukar handla på mitt jobb ganska ofta (jag hälsar alltid på honom med ett smile men det enda man brukar få tillbaka är en sur blick), han tar fram pengar och jag tittar på han fundersamt och då viskar idiotjäveln till sin tjejkompis "säg till han i kassan vad jag vill ha, jag pallar inte snacka med honom" då blev både jag och hon chockade men till slut fick han det han ville ha och gick därifrån med en sur blick.
Av kanske 20 negrer som kommer in så är kanske 2 trevliga medan de andra beter sig som idioter.
Så nu till själva saken, vad fan är hela jävla grejen med negrer?! Vad fan är de alltså så jävla otrevliga för?! Vad är deras tankar egentligen när de pratar med andra människor? Har ni också någon likadan erfarenhet?
På mitt jobb träffar jag på alla typer av människor men ingen har fan i mig varit lika otrevlig som en neger.
För ett tag sedan på jobbet kom det fram två negrer till mig i kassan, jag kände igen en kille eftersom att han brukar handla på mitt jobb ganska ofta (jag hälsar alltid på honom med ett smile men det enda man brukar få tillbaka är en sur blick), han tar fram pengar och jag tittar på han fundersamt och då viskar idiotjäveln till sin tjejkompis "säg till han i kassan vad jag vill ha, jag pallar inte snacka med honom" då blev både jag och hon chockade men till slut fick han det han ville ha och gick därifrån med en sur blick.
Av kanske 20 negrer som kommer in så är kanske 2 trevliga medan de andra beter sig som idioter.
Så nu till själva saken, vad fan är hela jävla grejen med negrer?! Vad fan är de alltså så jävla otrevliga för?! Vad är deras tankar egentligen när de pratar med andra människor? Har ni också någon likadan erfarenhet?
Allmänt OT men..
Vad ogillar du mest , en invandrare s.k blatte från turkiet osv, eller en afrikanst man?
Förövrigt tror jag att frikaner jobbar rätt så hårt osv , men det är de somaliska "negrarna" som drar en kam över dem flesta neger"raserna". Somalier är och har alltid vart jävligt tråkiga och oanpassningsbara. Jag är själv invandare så är inte rasist eller så. Bara ogillar Somalier förövrigt , jag har själv erfarenhet med gammla klasskamrater , ute på stan osv. Jag är nästan säker på att 8/10 av somalierna lever här med tanken att , gratis pengar, bra jag behöver inte jobba. Men det gör invandrare med förövrigt men inte lika mycket , vad tycker du ?

Spela först och sen kan du dela dina åsikter, eftersom basket är en av dem sporter som kräver högst teknik.