2010-02-08, 18:48
  #37
Medlem
vidrigjattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Den fysiska styrkan som negern besitter kanske inte riktigt kommer till sin rätt i ett modernt samhälle?

Är negern verkligen starkare? Har undrat över det här länge.
2010-02-08, 18:52
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidrigjatte
Är negern verkligen starkare? Har undrat över det här länge.
Nej. negern saknar helt råstyrka.
2010-02-08, 19:07
  #39
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejloltja
Nej. negern saknar helt råstyrka.

Dock kan man med gott samvete påstå att svärdet är starkare än pennan i negern/afrosvenskens fall...

Lite kuriosa i ämnet...

Citat:
Kraniets starka prognatism och abnorma tjocklek som låter negern uthärda slag hvilka ovilkorligt skulle krossa en normal europeisk hufvudskål.
Långa ned till knäskålen räckande armar.
Platta fötter med stortån formad nästan som en "griptå" och den platta hälen utskjutande bakåt.

Det kan man kalla politiskt korrekt...

http://runeberg.org/nfak/0483.html
__________________
Senast redigerad av IQzeagull 2010-02-08 kl. 19:23.
2010-02-08, 19:28
  #40
Medlem
intemartins avatar
ärligt talat ni som snackar neger hit och neger ditt är ni avensjuka på deras enorma penisar ?

lägg av med rassnacket det är bara retarded.
2010-02-08, 19:32
  #41
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
ärligt talat ni som snackar neger hit och neger ditt är ni avensjuka på deras enorma penisar ?

lägg av med rassnacket det är bara retarded.
Vad har hittills varit fundamentalt fel i tråden?
2010-02-08, 19:32
  #42
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrigjatte
Är negern verkligen starkare? Har undrat över det här länge.


Nej, alla styrkeidrotter domineras av vita, Däremot så har subsahara-negern en explosiv styrka som gör honom bra som boxare eller sprinter. Men negrer är alltid dåliga brottare, tyngdlyftare eller simmare..
2010-02-08, 19:33
  #43
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
ärligt talat ni som snackar neger hit och neger ditt är ni avensjuka på deras enorma penisar ?

lägg av med rassnacket det är bara retarded.

Än mer retarded är att likställa sig själv med en knarkande handduk från South Park och inte kunna stava till avundsjuka.

Jag har alltid undrat över om negerns lemlängd är en myt, men du kan alltså bekräfta detta ? Hur många observationer har du gjort, och mötte du på motstånd ?
2010-02-08, 19:37
  #44
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Än mer retarded är att likställa sig själv med en knarkande handduk från South Park och inte kunna stava till avundsjuka.

Jag har alltid undrat över om negerns lemlängd är en myt, men du kan alltså bekräfta detta ? Hur många observationer har du gjort, och mötte du på motstånd ?


Nej negern har inte större penis vid styve, däremot vid slakt tillstånd. Det beror på att Kaukasien har en funktion som drar ihop penis vid kyla, denna funktion saknar negern där snarare en lång lem är ger en bra kylning i varmt klimat.
2010-02-08, 19:43
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Dock kan man med gott samvete påstå att svärdet är starkare än pennan i negern/afrosvenskens fall...

Lite kuriosa i ämnet...



Det kan man kalla politiskt korrekt...

http://runeberg.org/nfak/0483.html


Politiskt inkorrekt, och sant.

Citat:
I psykiskt hänseende kan negern sägas i
allmänhet stå på barnets ståndpunkt, med liflig
fantasi, brist på uthållighet och energi och ett
lättrörligt lynne, hvars mest framstående drag
utgöras af glädtighet, fåfänga och lättsinne i god
bemärkelse. Det är nämligen träffande anmärkt,
att negern i sedligt afseende snarare kan sägas
sakna moral än vara omoralisk. I intellektuelt
hänseende står negerrasen enligt etnografernas
samstämmiga mening
under kaukasiska, mongoliska,
malajiska och amerikanska raserna
.
2010-02-08, 19:55
  #46
Medlem
SFC1977s avatar
De negrer som jag har varit i kontakt med har varit mycket snälla.
Var t.o.m hemma hos en på afrikansk middag. Jag har väldigt svårt att äta mat som jag inte känner igen och inte luktar gott. Jag lämnade maten i stort sett orörd. Kändes mycket pinsamt för mig men dom verkade ha förståelse för det.
2010-02-08, 19:59
  #47
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Du var knappast den skarpaste blatten på högstadiet...

blatte ? vafan ja bara spotta mig i ansiktet.

kalla mig neger med när du ändå håller på eller det värsta vänsterpartist.
2010-02-08, 20:03
  #48
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Nej negern har inte större penis vid styve, däremot vid slakt tillstånd. Det beror på att Kaukasien har en funktion som drar ihop penis vid kyla, denna funktion saknar negern där snarare en lång lem är ger en bra kylning i varmt klimat.


lustigt så fort man säger negerpenis så har ni en förklaringsmodell för detta men alt annat är saningen ?

klart att de flesta afrika negrer är efterblivna de är ju för helvete uppväxta i afrika mänsklighetens avloppsstation, de som kommit ifrån afrika är inte efter några generationer lika efterblivna då kommer ikapp tänk på detta men det tar tid lång tid.

samma med att en neger efter 2500års boende i norden blir vit tillslut. precis som vi blev en gång i tiden, pigmenten anpassar sig.

vi är från afrika allihopa från början men vi har utvecklats från vår ursprungmodell dvs afrika negern.
de som inte kunnat samarbeta har dött ut de som klarade sig i kallare klimat och under hårdare förhållanden överlevde och byggde samhällen och tillslut utvecklades hjärnan på ett annat sätt,

men att köra gamla bilder på negrer som äter vattenmelon osv tycker jag är på dagis nivå. sen brukar det vanligtvis vara blattekramarna som kommenterar stavningen i brist på argument och nu avatarerna.

skärp er
__________________
Senast redigerad av intemartin 2010-02-08 kl. 20:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in