Citat:
Ursprungligen postat av MilitantCanibal
Att öppna egen restaurang är ju en extremt vanlig försörjningsform bland kreativa invandrare. Men jag kan inte komma på att jag någonsin sett en neger på en sådan institition, varken som ägare eller anställd.
Vad lever negrerna på i Sverige? Khat-dealers?
Steve Galloway har ett par restauranter i Umeå faktiskt, men jag tror inte han har med management att göra. Han är dessutom född i Tyskland och uppväxt i England, så han kanske inte räknas som en äkta neger.
Jag tycker även att man, oavsett mottagarens hudfärg, kan använda neger som skällsord för lata, korkade oduglingar. Oavsett statistik kan man ju välja att vara öppensinnad nog att bedöma varje individ för sig. Det finns trots allt ett stort antal efterblivna och avskyvärda kaukasoider, men också ett icke försumbart antal negroider som brutit sig ifrån sina ofördelaktiga genetiska och kulturella arv.
Till alla trådens medelbeiga PK-fittor, det börjar bli god tid att vakna upp. Dom flesta människorna i Sverige, även jag och förmodligen också många andra s.k. "rasister" i denna tråd växte också upp med samhällets och medias indoktrinering i rasfrågan. Den enda skillnaden oss emellan är att vi valde att ta del av eterns allestädesnärvarande informationsflöden och informera oss själva istället för att låta TV4-vänstern göra det åt oss. Främlingsfientlighet är en naturlig försvarsmekanism vars biologiska prioritet vida överstiger den överdrivna samtida altruism som västvärlden präglar sin avkomma med. Jag kan garantera att ökenfolk och negroider är minst lika rasistiska som den vita moderna människan, om inte mer.