2010-02-13, 17:43
  #493
Bannlyst
Faktiskt så var det Persiska Riket (en stor del av Iran) som sa detta om negrar och använde dom som slavar för 2000 år.
2010-02-13, 17:46
  #494
Medlem
FidoDidos avatar
hehe...det är tydligen många som delar Aristoteles uppfattning
2010-02-13, 19:12
  #495
Bannlyst
Negrer i USA har en genomsnittlig IQ på 85, negrar i Afrika endast 70!

Vilka smarta negrar finns det?

Vem är smartast? Thomas Sowell?
2010-02-13, 19:23
  #496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Negrer i USA har en genomsnittlig IQ på 85, negrar i Afrika endast 70!

Vilka smarta negrar finns det?

Vem är smartast? Thomas Sowell?
Här är två doktorander:
http://www.chimpout.com/forum/showpost.php?p=427373&postcount=1394
http://www.chimpout.com/forum/showpost.php?p=450204&postcount=1508
2010-02-13, 22:28
  #497
Medlem
MilitantCanibals avatar
Att öppna egen restaurang är ju en extremt vanlig försörjningsform bland kreativa invandrare. Men jag kan inte komma på att jag någonsin sett en neger på en sådan institition, varken som ägare eller anställd.

Vad lever negrerna på i Sverige? Khat-dealers?
2010-02-13, 22:38
  #498
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilitantCanibal
Att öppna egen restaurang är ju en extremt vanlig försörjningsform bland kreativa invandrare. Men jag kan inte komma på att jag någonsin sett en neger på en sådan institition, varken som ägare eller anställd.

Vad lever negrerna på i Sverige? Khat-dealers?

En negerhona har en klädaffär och en hane har en grönsaksaffär där
jag huserar och har mig veterligen inga anställda så jag antar att
de andra efter sin SFI går och slår dank samt premieras av det
eminenta "systemet".
2010-02-13, 23:43
  #499
Medlem
moderatswings avatar
Någon som kan förklara negerns överdrivna fascination för guld, diamanter och "bling bling"?
Är det som med korpar att de automatiskt dras till skinande föremål?
2010-02-14, 06:21
  #500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MilitantCanibal
Att öppna egen restaurang är ju en extremt vanlig försörjningsform bland kreativa invandrare. Men jag kan inte komma på att jag någonsin sett en neger på en sådan institition, varken som ägare eller anställd.

Vad lever negrerna på i Sverige? Khat-dealers?

Steve Galloway har ett par restauranter i Umeå faktiskt, men jag tror inte han har med management att göra. Han är dessutom född i Tyskland och uppväxt i England, så han kanske inte räknas som en äkta neger.

Jag tycker även att man, oavsett mottagarens hudfärg, kan använda neger som skällsord för lata, korkade oduglingar. Oavsett statistik kan man ju välja att vara öppensinnad nog att bedöma varje individ för sig. Det finns trots allt ett stort antal efterblivna och avskyvärda kaukasoider, men också ett icke försumbart antal negroider som brutit sig ifrån sina ofördelaktiga genetiska och kulturella arv.

Till alla trådens medelbeiga PK-fittor, det börjar bli god tid att vakna upp. Dom flesta människorna i Sverige, även jag och förmodligen också många andra s.k. "rasister" i denna tråd växte också upp med samhällets och medias indoktrinering i rasfrågan. Den enda skillnaden oss emellan är att vi valde att ta del av eterns allestädesnärvarande informationsflöden och informera oss själva istället för att låta TV4-vänstern göra det åt oss. Främlingsfientlighet är en naturlig försvarsmekanism vars biologiska prioritet vida överstiger den överdrivna samtida altruism som västvärlden präglar sin avkomma med. Jag kan garantera att ökenfolk och negroider är minst lika rasistiska som den vita moderna människan, om inte mer.
2010-02-14, 06:54
  #501
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Om man tänker lite längre än näsan räcker så inser man snabbt att ett samtal kring "rasfrågan" aldrig kommer att bli någonting för det offentliga. Hur skall en värld hantera en situation där det anses vedertaget att hela det bruna blocket av dess invånare bör ses som mindervärdigt det vita, på det ena eller andra sättet? Kommer aldrig att ske, så som "medveten" så kan man skippa sådana drömmerier direkt, tillsammans med de om ett vitt världsheravälde av nazistiskt snitt.
__________________
Senast redigerad av PhasersOnFunk 2010-02-14 kl. 06:59.
2010-02-14, 08:48
  #502
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Om man tänker lite längre än näsan räcker så inser man snabbt att ett samtal kring "rasfrågan" aldrig kommer att bli någonting för det offentliga. Hur skall en värld hantera en situation där det anses vedertaget att hela det bruna blocket av dess invånare bör ses som mindervärdigt det vita, på det ena eller andra sättet? Kommer aldrig att ske, så som "medveten" så kan man skippa sådana drömmerier direkt, tillsammans med de om ett vitt världsheravälde av nazistiskt snitt.

Det var ju inte så länge sedan detta var verklighet i flera länder.
2010-02-14, 08:54
  #503
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Det var ju inte så länge sedan detta var verklighet i flera länder.

En världsvid återgång till ren, rak fascism känns inte sådär värst trolig, men den som lever får se.
2010-02-14, 09:14
  #504
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Om man tänker lite längre än näsan räcker så inser man snabbt att ett samtal kring "rasfrågan" aldrig kommer att bli någonting för det offentliga.
Rasfrågan är offentlig i större delen av världen.
http://www.bidil.com

Den var det också här för så lite som dryga 40 år sedan - och eg. mycket kortare tid sedan ändå.
http://sv.wikiquote.org/wiki/Tage_Erlander
Citat:
Ursprungligen postat av Tage Erlander
Vårt lands befolkning är homogen, inte bara i fråga om rasen utan också i många andra avseenden.

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9904/13/ras.html
Citat:
Ursprungligen postat av 1999
Bioteknikföretaget Eurona Medical AB planerar rasbiologisk forskning.
DNA från svenska blodbanker kan komma att användas i studien mellan vita, asiater, afrikaner och latinamerikaner.

Saker kan ändra mycket, mycket snabbt. Tro inget annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in