Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vad har du för realation till negrer egentligen? När man läser det här befrar man det värsta. En av negerns egenskaper är att den är farlig för vita mäniskor. Läs på om Haiti hur negrerna slaktade varenda viting dom fick syn på så fort dessa fick chansen. Jag vill inte ha såna i mitt land, förstår du?
Du har nog nån sorts autism skulle jag tro. Ditt inlägg är minst sagt märkligt.
Ditt inlägg är minst sagt märkligt:
Befängt, vridet & väldigt skevt.
Det säger ju sig självt att bara för att 1 "neger" har dräpt en "vit" människa i något sammanhang, någon gång i tiden - så betyder inte det att
alla "negrer är farliga för vita människor" -
det fick man ju lära sig i grundskolan för helvete!
Bra sociala relationer "In Real Life" ..."
IRL"...faktiskt, dömmer ingen person för det yttre utseendet oavsett situation.
Vad har du för personliga sociala erfarenheter av "negrer" som gör dig så trångsynt..."
IRL" ?
Jag är väl medveten om situationen på Haiti, men köper absolut inte påståendet:
"En av
negerns egenskaper är att den är
farlig för vita mäniskor. Läs på om Haiti hur
negrerna slaktade varenda viting dom fick syn på så fort dessa fick chansen" begriper du väl?
Autism? Som sagt: Sök på ordet
Autism på Wikipedia, så att du begriper vad begreppet innebär människa.
Nej. Snarare allmänbildad, öppensinnad, socialt utåtriktad i både "cyberspace" som "IRL", nyfiken, kunskapstörstig, världsvan, påläst & medveten om vad som sker i min nära omgivning såväl som i de lite större sammanhangen.
Nå,
begriper du uttrycken, eller måste det ritas upp på tavla med krita framför näsan på dig med tillhörande pedagog?
Du framstår ju dock uppenbart som någon slags Autistisk personligehtsyp alternativt en Aspies (Aspbergers Syndrom) - som ens orkar att "snöa in" & "haka upp sig på"
futtiga, ovidkommande detaljer i det stora, uppenbara sammanhanget..."hela bilden".
Eller helt enkelt korkad rent ut sagt