2010-02-10, 16:50
Medlem
kpreas avatar
Fan kunde inte låta bli

Vad kan man aldrig ge en neger?
-En blåtira
-En fläskläpp
-Ett jobb
2010-02-10, 17:10
Medlem
V.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vad har du för realation till negrer egentligen? När man läser det här befrar man det värsta. En av negerns egenskaper är att den är farlig för vita mäniskor. Läs på om Haiti hur negrerna slaktade varenda viting dom fick syn på så fort dessa fick chansen. Jag vill inte ha såna i mitt land, förstår du?

Du har nog nån sorts autism skulle jag tro. Ditt inlägg är minst sagt märkligt.

Ditt inlägg är minst sagt märkligt:
Befängt, vridet & väldigt skevt. Det säger ju sig självt att bara för att 1 "neger" har dräpt en "vit" människa i något sammanhang, någon gång i tiden - så betyder inte det att alla "negrer är farliga för vita människor" - det fick man ju lära sig i grundskolan för helvete!

Bra sociala relationer "In Real Life" ..."IRL"...faktiskt, dömmer ingen person för det yttre utseendet oavsett situation.
Vad har du för personliga sociala erfarenheter av "negrer" som gör dig så trångsynt..."IRL" ?

Jag är väl medveten om situationen på Haiti, men köper absolut inte påståendet:
"En av negerns egenskaper är att den är farlig för vita mäniskor. Läs på om Haiti hur negrerna slaktade varenda viting dom fick syn på så fort dessa fick chansen" begriper du väl?

Autism? Som sagt: Sök på ordet Autism på Wikipedia, så att du begriper vad begreppet innebär människa.

Nej. Snarare allmänbildad, öppensinnad, socialt utåtriktad i både "cyberspace" som "IRL", nyfiken, kunskapstörstig, världsvan, påläst & medveten om vad som sker i min nära omgivning såväl som i de lite större sammanhangen.

Nå, begriper du uttrycken, eller måste det ritas upp på tavla med krita framför näsan på dig med tillhörande pedagog?

Du framstår ju dock uppenbart som någon slags Autistisk personligehtsyp alternativt en Aspies (Aspbergers Syndrom) - som ens orkar att "snöa in" & "haka upp sig på" futtiga, ovidkommande detaljer i det stora, uppenbara sammanhanget..."hela bilden".

Eller helt enkelt korkad rent ut sagt
2010-02-10, 17:27
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.C
Ditt inlägg är minst sagt märkligt:
Befängt, vridet & väldigt skevt. Det säger ju sig självt att bara för att 1 "neger" har dräpt en "vit" människa i något sammanhang, någon gång i tiden - så betyder inte det att alla "negrer är farliga för vita människor" - det fick man ju lära sig i grundskolan för helvete!

Bra sociala relationer "In Real Life" ..."IRL"...faktiskt, dömmer ingen person för det yttre utseendet oavsett situation.
Vad har du för personliga sociala erfarenheter av "negrer" som gör dig så trångsynt..."IRL" ?

Jag är väl medveten om situationen på Haiti, men köper absolut inte påståendet:
"En av negerns egenskaper är att den är farlig för vita mäniskor. Läs på om Haiti hur negrerna slaktade varenda viting dom fick syn på så fort dessa fick chansen" begriper du väl?

Autism? Som sagt: Sök på ordet Autism på Wikipedia, så att du begriper vad begreppet innebär människa.

Nej. Snarare allmänbildad, öppensinnad, socialt utåtriktad i både "cyberspace" som "IRL", nyfiken, kunskapstörstig, världsvan, påläst & medveten om vad som sker i min nära omgivning såväl som i de lite större sammanhangen.

Nå, begriper du uttrycken, eller måste det ritas upp på tavla med krita framför näsan på dig med tillhörande pedagog?

Du framstår ju dock uppenbart som någon slags Autistisk personligehtsyp alternativt en Aspies (Aspbergers Syndrom) - som ens orkar att "snöa in" & "haka upp sig på" futtiga, ovidkommande detaljer i det stora, uppenbara sammanhanget..."hela bilden".

Eller helt enkelt korkad rent ut sagt

Jag skulle rekommendera att du läste den här:
http://www.scribd.com/doc/47561/The-Color-Of-Crime

"The Color of Crime"

så kanske du inte skriver sådana skitinlägg i framtiden.
2010-02-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolFace
Så om negrer var vita så skulle det inte finnas någon skillnad menar du?
Kolla här http://www.funmansion.com/pics/albino_african_americans.html

fy fan va ful
2010-02-10, 17:53
Medlem
Slukads avatar
Nonsenstråd.
2010-02-10, 17:54
Medlem
Embriacos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Jag skulle rekommendera att du läste den här:
http://www.scribd.com/doc/47561/The-Color-Of-Crime

"The Color of Crime"

så kanske du inte skriver sådana skitinlägg i framtiden.

Citat:
Nevertheless, as Charles Murray and the late Richard Herrnstein showed in their book The Bell Curve, low IQ cannot entirely explain a black crime rate that is six-and-a-half times the white rate. When blacks and whites are matched for IQ, blacks still commit crimes at two-and-a-half times the white rate. This shows that blacks must have some other characteristic, besides low intelligence, that explains their high levels of criminality.

I propose that the variable that explains these differences is that blacks are more psychopathic than whites. Just as racial groups differ in average IQ, they can also differ in average levels of other psychological traits, and racial differences in the tendency towards psychopathic personality would explain virtually all the differences in black and white behavior left unexplained by differences in IQ.

http://www.amren.com/mtnews/archives/2008/08/race_and_psycho.php

Sen var det någon som snackade om adoptioner, här är en studie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Transracial_Adoption_Study
2010-02-10, 18:52
Medlem
Favorit? i repris om en timme
Har inte sett det själv, kommer bara ihåg att jag såg reklam för det och log lite inombords
Men beskrivningen lovar gott

Lyxfällan 20.00 TV3

Svensk livsstil från 2009. Säsong 6. Avsnitt 4. För sex år sedan stod han på scenen i Fame Factory. Men artistkarriären fick inte den skjuts Modupeh hade hoppats på och i dag drunknar han i skulder. Men han förstår inte det. I stället spenderar han pengar, men inte sina egna utan sin exfrus pengar. - Han är pappa till fyra barn men beter sig som ett stort barn själv, säger Lyxfällans Elisabeth Fogelström. - Jag har betalat väldigt många av hans räkningar, säger Modupehs exfru Mona. Trots att de skiljde sig för åtta år sedan är Mona fortfarande en ekonomisk livlina för Modupeh. Hans ekonomiska sinne är i det närmaste obefintligt och kombinerat med smått naiva drömmar om en artistkarriär går han 16.000 kronor back varje månad.
2010-02-10, 18:53
Medlem
SFC1977s avatar
Nu har jag kollat på de vinklade filmerna som har länkats, italienska facistsfilmen Africa Adido och Liberia filmen, och kan konstatera att den vita mannen ligger bakom den extrema misären.
Man har plundrat och fördärvat en hel kontinent och nu försöker man leka någon civiliserad moralpolis särskild här på FB.

Afrikaner har med all rätt att komma och bosätta sig Europa.

Nu är frågan vad man ska göra?
Om ni inte vill att negern ska komma hit så får ni gräva djupare i fickan och hjärtat.

Att bistå med mat,medicin och arrangera gnällgalor som Varnagel sa är nog inte det bästa. Man försörjer dom för dagen och skjuter upp problemet egentligen. Man måste göra mer än så. utbildning och uppbyggnad av länderna måste ske på västs bekostnad. Om det behövs t.o.m ockupera länder för att garantera stabilitet ett par år.
2010-02-10, 18:55
Medlem
Men för fan SFC1977, utan att ha läst igenom mer än början av tråden är jag övertygad om att det redan diskuterats...

På vilken nivå befann sig det sub-sahariska Afrika när de vita först kom dit?
Nå?
2010-02-10, 18:56
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RisingSun
Men för fan SFC1977, utan att ha läst igenom mer än början av tråden är jag övertygad om att det redan diskuterats...

På vilken nivå befann sig det sub-sahariska Afrika när de vita först kom dit?
Nå?

Spelar ingen roll har man petat i skiten så får man äta upp skiten och avsluta det på ett snyggt sett.
2010-02-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Spelar ingen roll har man petat i skiten så får man äta upp skiten och avsluta det på ett snyggt sett.

Vad är en "snygg" avslutning/status quo enligt dig?
2010-02-10, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977

Du är medveten om att om du säger till en utbildad afrika neger att Afrikas problem beror på de vitas utsugning så kommer han att skratta ihjäl sig.

För att afrika ska kunna hjälpas så krävs det att negrerna kan bli hjälpta och du har inte på något sätt visat att de kan bli hjälpta. Det finns inga exempel alls någonstans på att negrer kan bli 'hjälpta', ens det minsta, ut ur det miserabla tillstånd de befinner sig i. De kan få gratis mat, kläder och hus att bo i men de kan aldrig skapa ett fungerande samhälle på egen hand.

Det man kan göra är att skyffla in miljard efter miljard och se negrerna föröka sig men vad är poängen med det? Någonstans kommer det ta slut.
Senast redigerad av fläskbak 2010-02-10 kl. 19:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in