2010-02-09, 21:01
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Bra argument du har. Jag är varken niggerlover eller något annat. Jag tycker dock synd om människor som dig, det måste vara jobbigt att hata hela tiden.

Själv ser jag folk som individer. Är någon idiot skiter jag fullständigt i om han eller hon är vit eller svart, jag har sett både och.

Ps. Mens är något kvinnor har, men jag betvivlar att du någonsin kommer att få till det med en sån.
Tyvärr kan man inte se en FOLKGRUPP som individer. Tar vi in 1 miljon negrer så kommer majoriteten av dessa var dysfunktionella idioter som bara är i vägen för oss andra i samhället.

Bland dessa 1 miljon negrer finns det sedan ett par individer som står ut och kan mäta sig med den vita mannen, dessa är dock just ett par på miljonen.

Tråden handlar förövrigt om hur "negern" generellt är, inte hur ett fåtal individer inom denna ras är.
2010-02-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Bluesen kom inte till med ett *POFF* heller och bara för att negrer började spela blues betyder det inte att dessa Mr Negroes är genier.

Om du senare lyssnar på Delta Blues blir kopplingen till Nordeuropeisk folkmusik och amerikansk country desto mer tydlig.

Erkänn nu att man inte kan jämföra en neger med Wagner så behöver du inte skämma ut dig mer än vad du redan har gjort.

Negrernas del i rocken skapande är förövrigt grovt överskattad.
Citerar wikipedia trots att de antagligen är judiska. Blues är en form av vokal och instrumentell musik med ursprung i arbetssånger, sjungna av svarta i USA. Modern amerikansk populärmusik har starkt påverkats av blues, och särskilda musikformer som jazz, storbandsmusik, rhythm and blues, rock'n'roll och country, såväl som konventionell pop har uppkommit på grund av inflytande från blues, eller fått sin nuvarande form tack vare blues.

Jag jämför inte med Wagner. Men jag sätter folk som Jimi Hendrix, Louis Armstrong, Michael Jackson osv som betydligt större genier och det gör nog 99,9 % av jordens befolkning också.
2010-02-09, 21:03
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Jaha, niggrer är alltså inte ens en människoras längre. Spännande. Men låtsas vara människor kan de, precis som en hund? Jag blev plötsligt lite orolig, har sett niggrer jobba som läkare, konsulter, busschaufförer osv.

Jahaja, du glömde dina medicinska verk som bevisar niggerns artspecifika ointelligens. Det var ju tråkigt, men du kan väl skriva vilka böcker det är så kan jag kolla upp dem i närmsta bokhandel?
Bokhandeln? Ta en titt på google bara.

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_Differences_in_Intelligence_%28book%29
2010-02-09, 21:07
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Bra argument du har. Jag är varken niggerlover eller något annat. Jag tycker dock synd om människor som dig, det måste vara jobbigt att hata hela tiden.

Själv ser jag folk som individer. Är någon idiot skiter jag fullständigt i om han eller hon är vit eller svart, jag har sett både och.

Ps. Mens är något kvinnor har, men jag betvivlar att du någonsin kommer att få till det med en sån.

Men du är väl en kvinna? eller åtminstone något som kan sägas vara en sådan. Men för att återgå till ämnet hittade följande sak om hur negern är:

http://runeberg.org/nfak/0483.html

Negern är som ett barn och har ett tjockt kranium.
Senast redigerad av Mad monk 2010-02-09 kl. 21:09.
2010-02-09, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Tyvärr kan man inte se en FOLKGRUPP som individer. Tar vi in 1 miljon negrer så kommer majoriteten av dessa var dysfunktionella idioter som bara är i vägen för oss andra i samhället.

Bland dessa 1 miljon negrer finns det sedan ett par individer som står ut och kan mäta sig med den vita mannen, dessa är dock just ett par på miljonen.

Tråden handlar förövrigt om hur "negern" generellt är, inte hur ett fåtal individer inom denna ras är.
Tar vi in en miljon svarta samtidigt i ett litet land som Sverige så förstår vem som helst att samhället inte klarar av det. Det handlar om samhällsekonomi.

Jag är ganska säker på att de svarta är precis som vi vita. Sen handlar allt om förutsättningar och kulturellt kapital. Är du född i en lerhydda i en by utan skolgång är risken ganska stor att din inlärning inte blir särskilt stimulerad då din vardag går ut på att hämta vatten eller dylikt. Däremot inte sagt att din ambitionsnivå är mindre, mindes alltid när jag var liten att de små svarta barnen på TV verkade ha en betydligt mer positiv syn på skolgången än vad jag hade.
Bannlyst
Citat:
Jaha, niggrer är alltså inte ens en människoras längre. Spännande. Men låtsas vara människor kan de, precis som en hund? Jag blev plötsligt lite orolig, har sett niggrer jobba som läkare, konsulter, busschaufförer osv.

Jahaja, du glömde dina medicinska verk som bevisar niggerns artspecifika ointelligens. Det var ju tråkigt, men du kan väl skriva vilka böcker det är så kan jag kolla upp dem i närmsta bokhandel?

Helt ärligt så anser jag inte att negrer är människor, de är någon sorts halvmänniska.

Sen att judisk-vetenskap försöker bevisa att niggern är det bästa som finns är ungefär som att på 1600 talet så bevisade kyrkans vetenskapsmän att jorden visst var platt.

För mig är du en lallande dåre en nazist som om du hade levt i 30talets tyskland hade stått och heilat till hitler utan att ha en jävla anning om vad han vill för att "det känns rätt, och alla andra gör ju det"
Medlem
Mad monks avatar
felpost
2010-02-09, 21:11
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Citerar wikipedia trots att de antagligen är judiska. Blues är en form av vokal och instrumentell musik med ursprung i arbetssånger, sjungna av svarta i USA. Modern amerikansk populärmusik har starkt påverkats av blues, och särskilda musikformer som jazz, storbandsmusik, rhythm and blues, rock'n'roll och country, såväl som konventionell pop har uppkommit på grund av inflytande från blues, eller fått sin nuvarande form tack vare blues.

Jag jämför inte med Wagner. Men jag sätter folk som Jimi Hendrix, Louis Armstrong, Michael Jackson osv som betydligt större genier och det gör nog 99,9 % av jordens befolkning också.
Michael Jackson - ett geni? Han skrev inte ens sina egna låtar. Däremot var han en duktig dansare och rätt så duktig sångare. Det är allt.

Edit: OK vissa rättelser för att han faktiskt skrev några låtar.

Här har du svaret på bluesens ursprung:

http://en.wikipedia.org/wiki/Appalachian_folk_music#Coal_mining_and_protest_mus ic
2010-02-09, 21:12
Medlem
goin-xxxls avatar
den äldre versionen av svenska ordboken har ordet neger med en rätt så bra beskrivning på dom

neger: människo liknande apa som bor i gräshyddor och spelar bongo trumma när dom är glada
2010-02-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Men du är väl en kvinna? eller åtminstone något som kan sägas vara en sådan. Men för att återgå till ämnet hittade fäljande sak om hur negern är:

http://runeberg.org/nfak/0483.html
Jag saknar fitta och bröst, visste inte att man måste ha det för att anse att svarta är människor.. Tur för dig att du är så macho och häftig då. Jag tror nog vi är många som är avundsjuka på dig..

Nordisk familjebok, 1800-talsutgåvan. Det märks vilket århundrade era åsikter kommer ifrån.
2010-02-09, 21:14
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Tar vi in en miljon svarta samtidigt i ett litet land som Sverige så förstår vem som helst att samhället inte klarar av det. Det handlar om samhällsekonomi.

Jag är ganska säker på att de svarta är precis som vi vita. Sen handlar allt om förutsättningar och kulturellt kapital. Är du född i en lerhydda i en by utan skolgång är risken ganska stor att din inlärning inte blir särskilt stimulerad då din vardag går ut på att hämta vatten eller dylikt. Däremot inte sagt att din ambitionsnivå är mindre, mindes alltid när jag var liten att de små svarta barnen på TV verkade ha en betydligt mer positiv syn på skolgången än vad jag hade.
Ja det argumentet användes ju flitigt av den multikulturella eliten. Tills dem kom på att negroes in the USA också var helt bombade och att dessa negroes faktiskt inte gick till vattenhålan och drack vatten med antiloperna.

Är de kanske överstimulerade?

Jag har refererat till Lynns bok om ras, intelligens och IQ. Ta och läs den om du vill. Varför någon skulle göra det förstår jag inte - har du inte vettigare saker för dig?

Däremot bör vilken normalt funtad människa som helst kunna ta till sig de undersökningar som faktiskt har gjorts om negerns IQ. Inte alls komplicerad forskning, lätt att förstå!
Senast redigerad av cp-apa 2010-02-09 kl. 21:17.
2010-02-09, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
den äldre versionen av svenska ordboken har ordet neger med en rätt så bra beskrivning på dom

neger: människo liknande apa som bor i gräshyddor och spelar bongo trumma när dom är glada

haha så skön och det roligaste är att det är så sant.

Dagens negrer har dock lärt sig väldigt bra hur man låtsas vara en människa inom många områden.

Men att anlita en neger för någon sorts jobb är inte direkt smart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in