2011-03-13, 21:28
Medlem
Endast korkade unga naiva nynazister kan tro att våldtäkter och mord är unikt för afrikanen och att den vite mannen är ofelbar.
2011-03-13, 21:31
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Någon måste bevisa att somalier är inte så dumma som ni verkar tro. Bevisen skulle bli ännu starkare om vi kanske var på 500-1000 somalier.
I Somalia finns det mer än 10 miljoner och borde enligt ditt resonemang vara ännu starkare. Istället är det bara ännu en jätteskock negerkaos.
2011-03-13, 21:32
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Endast korkade unga naiva nynazister kan tro att våldtäkter och mord är unikt för afrikanen och att den vite mannen är ofelbar.

Läs tråden. Ingen har sagt att "vita mannen" är ofelbar. Ingen har sagt att vita, asiater, araber eller andra icke-svarta människor aldrig begår horribla brott i nivå med negerns. Det är omfattningen vi pratar om.
2011-03-13, 21:36
Medlem
Cimmerians avatar
Men Orzion... om du säger till mig att vita och svarta är likadana så MÅSTE du kunna hitta en gruppvåldtäkt på en BEBIS utförd av vita män. Om du inte kan det så har vi hittat en skillnad mellan svarta och vita som är direkt iakttagbar, inte sant?

Och vad är det för trams att bebisar inte kan vittna? Det kan inte djur heller - men ändå har folk åkt dit för djursex, eller hur?

Och som jag varit inne på, och som Skogsvätte också förtydligar för dig, så måste vi titta på omfattningen. Det du gör är att jämställa en person som röker två cigg om dagen med en som röker två paket om dagen - "de är båda rökare", säger du.

Jag säger att det är en sjuhelvetes skillnad.

I inget vitt land i historien kan du hitta Sydafrikas siffror av 2011 - där var tredje eller var fjärde man är en våldtäktsman. Varför kan du inte det? Vi har alla varit i krigstider, svälttider, fattigtider, you name it.

Så sent som i statarnas samhälle borde det ha våldtagits hejvilt, men det var inte så - varför?

Titta på min länk om Tanzania och försök hitta en period i Sveriges historia där svenska flickor har levt under sådant konstant hot om våldtäkt - att man till och med bryter sig in i husen och våldtar. Sverige har varit mycket fattigt, och även våldsamt och i krigstider - du MÅSTE kunna hitta liknande förhållanden om du vill fortsätta att hävda att vita och negrer beter sig exakt likadant.
2011-03-13, 21:44
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Ja sex skandalen inom den katolska kyrkan är ju en enskild händelse och inte alls en enorm skandal med tiotusentals drabbade barn. ” There were 16 witness accounts of sexual abuse being perpetrated by more than one religious staff simultaneously, generally in association with physical assault.” Enbart I den studien som gjordes I Irland hittades alltså 16 vittnen som vittnade om hur de utnyttjats sexuellt av en grupp. Dessa tragiska händelser förekommer dessvärre överalt på jorden och är långt ifrån något unikt för människor från Afrika.

Den katolska kyrkan fördömer dessa brott -både den vatikanska lagen och katolikerna. Däremot fördömer inte det afrikanska samhället och ibland inte heller lagen desa våldtäktsmän. I Sydafrika är 1/4 av alla svarta män våldtäksmän och i många sammmanhang sanktioneras till och med våldtäkt av samhället. Det är strukturerna i Afrika som pekar på någonting är fel. Sedan är det så här min gode herre att svarta är grovt överepresenterade i våldstäktsstatistiken i alla västerländska länder och det inkluderar även afro-amerikaner. Om du inte visste det så är det extremt säkert för svarta kvnnor att umgås med vita män. Risken att svarta kvinnor våldtas av vita män är nära obefintlig. För vita kvinnor i svarta mans sällskap är det tvärtom. Där löper vita kvinnor en mycket stor risk att våldtas och mer än så, de löper större risk att bli våldtagna än svarta kvinnor.

Länk: http://bjs.ojp.usdoj.gov/

Här på Bureau of Justice Statistics (Amerikanska BRÅ) kan du hitta mycket kul om ras och kriminalitet. I USA ägnar man sig nämligen åt att registrera brottslingar efter hudfärg.
2011-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Först: Orzion: var är gruppvåldtäkten på en bebis? Utförd av vita män i grupp?

Sedan: Wingie:

Jag har hänvisat till svenska domböcker på Malmös arkiv som jag har arbetat med - de finns där, bara att kolla. Jag har hänvisat till Colin Wilsons mastodontverk om brott historiskt, vari han arbetar utifrån engelska brottskalendrar som sammanställde varje års brott så att medelklassen kunde förfasa sig... och vari överfallsvåldtäkter var så ovanliga att man talade om "degenerates", eftersom man inte hade en term för dessa ovanliga brott. Jag tror att alla brottshistoriker håller med om att Sex Crimes i den vita världen var något som tog fart på 1900-talet. Jag vågar påstå det med stor säkerhet. Colin Wilson påstod det, och enligt vad jag har kollat upp och läst utöver honom så verkar man vara överens på den punkten.

Som jag sa så var våldtäkt ett ovanligt brott i den vita världen, och du kan absolut inte hitta en gruppvåldtäkt på bebisar - hur fattiga vi än har varit.

Det förekommer avskyvärda handlingar i den vita världen - självklart: vi har Bundy och Dahmer och sådana grabbar. Men omfattningen! Råheten och primitivismen! Ser du inte själv skillnaderna?

År 2011 dödar man albinos i Afrika för häxkonsts skull, flera länder lider av epidemiska våldtäkter, inte minst Sydafrika, och vi ser förekomsten av gruppvåldtäkter på bebisar.

Vad är det du missar?
Då är jag intresserade hur Colin Wilson hittade detta fakta. Hur många kvinnor vid den tiden tror du anmälde våldtäkt?

Dessa hemska saker som de svarta personerna i djungeln gör beror på som du sa vidskeplighet och kultur. Hur detta har med rasen förstår jag inte. Svarta i USA, tror du dom äter albinos och gruppvåldtar bebisar?
Skillnaden är ju också att förr i tiden så fanns inte internet, nu kan vi ex hitta massa fakta om vad afrikanerna gör. Benägenheten att anmäla var mycket mindre i den vita världen förr.

Våltäkter på barn och troligen på bebisar med förekom inte minst bland präster och andra förvirrade religösa personer, som Orizon skrev ett par inlägg ovanför. Problemet är ju att man vet få brott som gjordes förr i tiden i den vita världen. Nu vet man hur många våltäkter det begås varje år osv.
Läs: http://www.brottsrummet.se/Bazment/44.aspx
2011-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie
Då är jag intresserade hur Colin Wilson hittade detta fakta. Hur många kvinnor vid den tiden tror du anmälde våldtäkt?

Dessa hemska saker som de svarta personerna i djungeln gör beror på som du sa vidskeplighet och kultur. Hur detta har med rasen förstår jag inte. Svarta i USA, tror du dom äter albinos och gruppvåldtar bebisar?
Skillnaden är ju också att förr i tiden så fanns inte internet, nu kan vi ex hitta massa fakta om vad afrikanerna gör. Benägenheten att anmäla var mycket mindre i den vita världen förr.

Våltäkter på barn och troligen på bebisar med förekom inte minst bland präster och andra förvirrade religösa personer, som Orizon skrev ett par inlägg ovanför. Problemet är ju att man vet få brott som gjordes förr i tiden i den vita världen. Nu vet man hur många våltäkter det begås varje år osv.

*Harkel*, inte bebisar kanske men iaf 11-åringar:

http://abcnews.go.com/US/gang-rape-charges-18-men-sparks-racial-tensions/story?id=13095476

Citat:
The suspects range in age from 14 to 26, include stars on the high school's basketball team as well as the son of a school board member.
2011-03-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Den katolska kyrkan fördömer dessa brott -både den vatikanska lagen och katolikerna. Däremot fördömer inte det afrikanska samhället och ibland inte heller lagen desa våldtäktsmän. I Sydafrika är 1/4 av alla svarta män våldtäksmän och i många sammmanhang sanktioneras till och med våldtäkt av samhället. Det är strukturerna i Afrika som pekar på någonting är fel. Sedan är det så här min gode herre att svarta är grovt överepresenterade i våldstäktsstatistiken i alla västerländska länder och det inkluderar även afro-amerikaner. Om du inte visste det så är det extremt säkert för svarta kvnnor att umgås med vita män. Risken att svarta kvinnor våldtas av vita män är nära obefintlig. För vita kvinnor i svarta mans sällskap är det tvärtom. Där löper vita kvinnor en mycket stor risk att våldtas och mer än så, de löper större risk att bli våldtagna än svarta kvinnor.

Länk: http://bjs.ojp.usdoj.gov/

Här på Bureau of Justice Statistics (Amerikanska BRÅ) kan du hitta mycket kul om ras och kriminalitet. I USA ägnar man sig nämligen åt att registrera brottslingar efter hudfärg.

I sådana fall var alla svenska män våldtäktsmän innan 50talet då frugan inte kunde anmäla sin man.
2011-03-13, 22:02
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie

Negern utvecklas m.a.o. inte. Inget bra betyg tycker jag.
2011-03-13, 22:07
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Men Orzion... om du säger till mig att vita och svarta är likadana så MÅSTE du kunna hitta en gruppvåldtäkt på en BEBIS utförd av vita män. Om du inte kan det så har vi hittat en skillnad mellan svarta och vita som är direkt iakttagbar, inte sant?

Och vad är det för trams att bebisar inte kan vittna? Det kan inte djur heller - men ändå har folk åkt dit för djursex, eller hur?

Och som jag varit inne på, och som Skogsvätte också förtydligar för dig, så måste vi titta på omfattningen. Det du gör är att jämställa en person som röker två cigg om dagen med en som röker två paket om dagen - "de är båda rökare", säger du.

Jag säger att det är en sjuhelvetes skillnad.

I inget vitt land i historien kan du hitta Sydafrikas siffror av 2011 - där var tredje eller var fjärde man är en våldtäktsman. Varför kan du inte det? Vi har alla varit i krigstider, svälttider, fattigtider, you name it.

Så sent som i statarnas samhälle borde det ha våldtagits hejvilt, men det var inte så - varför?

Titta på min länk om Tanzania och försök hitta en period i Sveriges historia där svenska flickor har levt under sådant konstant hot om våldtäkt - att man till och med bryter sig in i husen och våldtar. Sverige har varit mycket fattigt, och även våldsamt och i krigstider - du MÅSTE kunna hitta liknande förhållanden om du vill fortsätta att hävda att vita och negrer beter sig exakt likadant.
Jag har gett exempel på brutala och våldsamma gruppvåldtäkter av små pojkar vid flertalet tillfällen utförda av personer inom den irländska kyrkan det går dock med all sannolikhet att hitta liknande händelser i andra länder. Det är sant att jag inte hittat något fall där det är en bebis det handlar om och om det har skett vet vi inte fast med tanke på hur många våldtäkter som utförs mot barn vore det inte osannolikt att tänka sig att det även skett gruppvåldtäkter på bebisar. Tragiskt nog inträffar detta över hela världen oavsett vilken hudfärg människor har och allt vi kan göra är att beklaga och fördöma det. Att påstå att det bara sker i Afrika eller att bara Afrikaner gruppvåldtar barn är inte sant. Hur många exempel kan du hitta där bebisar har guppvåldtagits?
2011-03-13, 22:11
Medlem
servuss avatar
Citat:
Det är ingen som påstått något sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Svenskar har väl en liten fetisch för små barn, eller hur? Ni har ju även på politisk nivå kämpat för att sänka straffet för sexbrott mot barn och sänka åldersgränsen för när det skulle vara straffbart att ha sex med barn.
Spekulationer. Denna tråd handlar om negrer och i USA är negrer överrepresenterade vad det gäller pedofil gentemot vita med faktorn 3.

https://www.flashback.org/sp26736768

Vad RFSL och liknande vill är inte särskilt talande.

Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
*Harkel*, inte bebisar kanske men iaf 11-åringar:

http://abcnews.go.com/US/gang-rape-charges-18-men-sparks-racial-tensions/story?id=13095476
http://www.liveleak.com/view?i=9b2_1299707489

Anekdotbevisföring funkar dock inte. Det går säkert att hitta något icke-neger-psyko också. Det är strukturer och trender som måste beaktas. Där är det dock mycket klart var negern står.

Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/cvus05.pdf
Amerikanska negrer står för 50% av våldtäkterna i USA, utgör 12% av befolkningen. Amerikanska svarta våldtar 37460 vita kvinnor per år, vita amerikaner våldtar "inga" negresser (s55). Det är faktiskt helt sjukt om man tänker efter...

Citat:
Jag ska visa er vad jag kan åstadkomma. Jag önskar att jag kunde få en grupp mörkhyade människor direkt ifrån "ghettot" och joina mig för att visa er vad en människa kan åstadkomma med starka motivationer.
Det är hopplöst. Jag tycker nästan lite synd om dig. Lycka till ändå.

Citat:
Vad i helvete krävs då för att få er att inse att intelligens inte har ett skit med hudfärg att göra? Det här är dock ett sätt att visa det. Även om jag tillhör den "intellektuella, ambitiösa och motiverande skaran" så betyder det inte att jag ska sitta och inte göra ett skit. Någon måste bevisa att somalier är inte så dumma som ni verkar tro. Bevisen skulle bli ännu starkare om vi kanske var på 500-1000 somalier.
Negrer har låg intelligens och det har fastställt i många studier. Detta är iofs SAT men visar ganska tydligt den gigantiska intellektuella skillnaden mellan negrer och vita:
http://liberalbiorealism.files.wordpress.com/2009/10/800px-1995-sat-income21.png?w=500
Svarta barn uppvuxna i de rikaste familjer presterar sämre än de fattigaste vita. Socioekonomi kan slänga sig i väggen när det kommer till rasskillnader.

Vidare finns det hur mycket som helst på ras och intelligens längre bak i tråden:
https://www.flashback.org/sp26736874
Om du inte kommer med något nytt kan vi släppa den diskussionen. Att "hudfärg" har med intelligens att göra är utan tvekan.
Senast redigerad av servus 2011-03-13 kl. 22:31.
2011-03-13, 22:24
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
I sådana fall var alla svenska män våldtäktsmän innan 50talet då frugan inte kunde anmäla sin man.

Vi har haft lagar om kvinnofrid sedan medeltiden och troligen längre tillbaka i tiden. Att vi har ett sådant högt nummer av våldtäkter i Sverige beror på invandringen från tredje världen och det har Cimmerian, Servus och andra i den här tråden gång på gång bevisat genom att hänvisa till legitima akademiska källor.

Är det inte bättre att du tar en kulturrelativistisk position istället - det är litet ärligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in