Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Det gör även apor. Dom svingar sig från gren till gren, nosar andra apor i stjärten, kanske pillar lite i hålet med ett finger, tittar nyfiket på fingret och gör sedan ett snabbt smaktest. Dom om några verkar njuta av livet. Eller hur?
Vi njuter på ett mer avancerat sätt än så. Visst behövs stora doser av andlighet i västerlänningens liv, Att leva lite mer i nuet men det utesluter inte ansvar och framåtskridande. Västerlänningen arbetar kollektivt (för allas trevnad) medans negern kör solo. Negerns största problem är negern själv med andra ord.
Vi njuter på ett mer avancerat sätt än så. Visst behövs stora doser av andlighet i västerlänningens liv, Att leva lite mer i nuet men det utesluter inte ansvar och framåtskridande. Västerlänningen arbetar kollektivt (för allas trevnad) medans negern kör solo. Negerns största problem är negern själv med andra ord.
Missförstå mig inte nu helt. Jag är som er också emot rasblandning m.m. Men låt oss vara trovärdiga och objektiva, inför saker som kan förklara hur pass intelligenta vi är, och kan bli.
Att svaja i träd som apor, knulla, pilla varandra i gumpen är väl högst naturligt. Det gör ju även vi då vi sportar och jagar en jävla puck på is, eller sparkar en skinnboll vilket kan verka korkat men är det inte pga att vi mår bra av fysisk aktivitet. Kan tänka mig att svaja i träd skulle varit jävligt kul, analsex har vi också av någon anledning, fast kommunikationen mellan oss sker allt via internet numera via FB , porrsidor (analpillande), Facebook och annan skit. För Gud förbjude att vi träffas IRL som negrerna i djungeln, då kanske vi anmäler varandra för ofredande och hets mot folkgrupp om vi säger "Hej" till varandra. Bäst vi gömmer oss och är "intellektuella" av oss.