2010-04-03, 23:38
Medlem
Embriacos avatar
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8602347.stm

http://www.news24.com/Content/SouthAfrica/News/1059/9099cbce944245f3bfefc51557252256/03-04-2010-11-02/Eugene_Terreblanche_murdered

http://www.dn.se/nyheter/varlden/hogerextrem-ledare-dodad-i-sydafrika-1.1072238

Citat:
According to the AWB's André Visagie, Terre'blanche was beaten to death with pipes and pangas on his farm Villanna (meaning 'the home of Anna').

Senast redigerad av Embriaco 2010-04-03 kl. 23:54.
2010-04-03, 23:42
Medlem
DeadMikes avatar
Jag är personligen fascinerad av Amerika-negrerna. Dessa primitiva varelser uppvisar en del särpräglat och underligt beteende. Kollar man lite på Cops på TV6 så framgår tydligt att de är extremt våldsbenägna, aggressiva och verkligen korkade. Alltid har de en crack-pipa undanstoppad nånstans i det oftast stulna fordonet. En påse gräs, och en pistol tycks även det vara obligatorisk utrustning.

Det som förbryllar mig mest är ändå deras till synes omåttliga aptit på kyckling i alla dess former. När de inte skjuter på varandra, misshandlar, våldtar vita kvinnor, röker crack eller metamfetamin så äter de alltid nån typ av friterad kyckling ur stora sk "Neger-hinkar" En teori som jag utarbetat under mina studier på Stockholms Universitets Socialantropologiska institution går ut på att friterad kyckling i kopiösa mängder stimulerar samma receptorer i negerns hjärna som crack-kokainet. Detta har jag tyvärr ännu inte kunnat styrka med empiriska bevis, men min magkänsla säger mig att jag är på rätt spår.

Jag planerar inom en snar framtid en resa till Amerika-negrernas huvudstad Atlanta i Georgia USA för att i detalj studera dessa kycklingätande crack-rökande Afro-amerikaner. Det återstår att se om jag återkommer med livet i behåll, det är ju som bekant synnerligen farligt för vita att vistas i negerns revir.
Senast redigerad av DeadMike 2010-04-04 kl. 00:36.
2010-04-04, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Embriaco
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8602347.stm

http://www.news24.com/Content/SouthAfrica/News/1059/9099cbce944245f3bfefc51557252256/03-04-2010-11-02/Eugene_Terreblanche_murdered

http://www.dn.se/nyheter/varlden/hogerextrem-ledare-dodad-i-sydafrika-1.1072238

Illa, mycket illa.
2010-04-04, 13:18
Medlem
Här är en uppvisning i negerns intelligens, men det mest skrämmande är att det är en högt uppsatt amerikansk politiker.
http://www.youtube.com/watch?v=l9R-cQ_A_6w&feature=related
2010-04-04, 16:16
Medlem
TimGunns avatar
Mycket rasism, fördomar och generaliseringar om svarta och afrikaner så därför ser jag till att balansera ut det så att det inte slutar med att ni sugs in i ett vakuum av självhat.

Här är en artikel om en "neger" som har lyckats väldigt bra, och genom ett bra syfte: att genom lånsiktigt tänkande rädda världen. Vad har du gjort idag?

http://sydsvenskan.se/varlden/article643859/Hus-av-plastpasar-skapar-ett-gront-Afrika.html
2010-04-04, 17:09
Medlem
Våffelnylles avatar
Har ni någon speciell "dröm" eller speciellt "mål" när det gäller negrer?
2010-04-04, 17:41
Medlem
Halalslakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Våffelnylle
Har ni någon speciell "dröm" eller speciellt "mål" när det gäller negrer?
Biobränsle.
2010-04-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halalslakt
Biobränsle.

hahahah

vore inte helt fel faktiskt! skulle slå 13 flugor i en smäll och främja integrationen!
2010-04-05, 09:37
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopZz
Rasfrågan bör inte heller vara en fråga för den delen.

Rasbegreppet, som inte existerar, är paradoxalt i diskussionerna. Rasen, den genetiska skillnaden, bör vara så självklar i samtliga områden man tillämpar ordet i. Att svarta skulle ha mindre IQ och vara mindre smarta än vita, talar inte för dom svarta som är smartare än andra vita. Därav kan du direkt dra slutsatsen att "svart" inte är en ras.

Givetvis är hudfärgen en "DNA-kod", och samtliga svarta bär en speciell. Det gör vita, asiater och alla andra folkslag också för den delen.
En "DNA-kod" av flera miljoner kan inte definiera en ras. Inte två heller...eller tre.
Förmågan att kunna rulla tungan som en ring styrs av en genetisk faktor, vissa svarta bär på den medan andra inte gör det. Samtidigt som vissa vita gör det och andra inte.
Dom ljushyade svarta från östafrika kan ha betydligt mer gemensamt med den europeiska "rasen" än vad dom har med med dom mer mörkhyade svarta från västafrika, sydamerika osv. Ur ett genetiskt perspektiv dvs. Kanske inte omfattningsvis, men individen såklart.
Anti-intellektuellt inlägg som behöver rättas!

Vithet, svarthet, IQ osv har inget med ras att göra. Ras är hela de 3 miljoner SNP (0.1% av det mänskliga genomet på 3 miljarder SNP) som skiljer sig åt bland alla människor, i omfattande biogeografiska kluster; genisolat, eller om du så vill, "underart".

Negrer hade lika gärna kunnat vara vita, sett ut som nordeuropéer, blåögda och blonda. Hade de däremot haft de genetiska skillnaderna de har när man jämför med européer så hade de fortfarande varit en annan ras oavsett deras likartade utseende eller intelligens. De flesta som inte vet vad ras är tror att ras är hudfärg, och diverse annan pigment; det är helt felaktigt.

Så det är helt meningslöst att tjafsa om hudfärg och IQ. Hela mänskligheten hade kunnat vara vit men det utesluter inte rasliga skillnader, precis som t.ex. australiska aboriginer är en annan ras än sub-Sahara afrikaner trots att de har samma hudfärg.

Och de fåtal negrer som har hög intelligens (hög IQ för att vara neger alltså) är inte representativa för den stora majoriteten av negrer, som helt klart är intellektuellt underbegåvade.

Och vad gäller "Dom ljushyade svarta från östafrika" (alltså eritreaner, etiopier, somalier etc.) så är de i princip mulatter, skulle man kunna säga. Inte mulatter på så sätt att de har en europeisk förälder och en negerförälder, utan mulatter på så sätt att de ligger mittemellan sub-Sahara Afrika och Europa på genetiska PCA kartor. Det är lite svårt att komma fram till varför de är så, bland annat har de uråldriga gener kvar från före utvandringen från Afrika, som gör att de har större genetisk likhet med européer och östasiater än vad andra negrer har, men det har även förekommit en del återvandring från Eurasien till Ethiopien.

Dessutom feldefinierar du ras. Man definierar inte en rasgrupp som bestående av monolitiska identiska klonade individer. Att det finns både korkade och smarta negrer (intelligenta negrer är helt klart en minoritet bland negrerna) innebär inte att svarta inte är en ras, eftersom ras är så mycket mer än att alla inom en grupp måste ha exakt lika hög eller låg IQ.

Dessa genetiska kluster är varför ras är en obestridlig verklighet:

http://img33.imageshack.us/img33/2713/eliasalucarddecodemepca.png

Dessa kluster bygger på 560,000 SNP markörer. Oavsett den "genetiska variationen" bland negrer så har de ändå högre genetisk likhet med varandra än vad de har med européer. Det är genetiskt omöjligt att missta en neger, för en europé, på högupplösta genetiska test med genome-wide SNP. Och om rasbegreppet inte existerade—som du felaktigt hävdar—då hade det varit omöjligt att skilja på kontinentala genetiska grupper. En valfri nigerian hade liksom kunnat misstas för att vara etnisk svensk på ett högupplöst genetiskt test, om det vore som du hävdar. Men du snackar ju bara skit också. Att det fortfarande finns intellektuellt oärligt folk som upprepar det här tramset...
Senast redigerad av EliasAlucard 2010-04-05 kl. 09:43. Anledning: förtydligande
2010-04-05, 14:18
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadMike
Jag är personligen fascinerad av Amerika-negrerna. Dessa primitiva varelser uppvisar en del särpräglat och underligt beteende. Kollar man lite på Cops på TV6 så framgår tydligt att de är extremt våldsbenägna, aggressiva och verkligen korkade. Alltid har de en crack-pipa undanstoppad nånstans i det oftast stulna fordonet. En påse gräs, och en pistol tycks även det vara obligatorisk utrustning.

Det som förbryllar mig mest är ändå deras till synes omåttliga aptit på kyckling i alla dess former. När de inte skjuter på varandra, misshandlar, våldtar vita kvinnor, röker crack eller metamfetamin så äter de alltid nån typ av friterad kyckling ur stora sk "Neger-hinkar" En teori som jag utarbetat under mina studier på Stockholms Universitets Socialantropologiska institution går ut på att friterad kyckling i kopiösa mängder stimulerar samma receptorer i negerns hjärna som crack-kokainet. Detta har jag tyvärr ännu inte kunnat styrka med empiriska bevis, men min magkänsla säger mig att jag är på rätt spår.

Jag planerar inom en snar framtid en resa till Amerika-negrernas huvudstad Atlanta i Georgia USA för att i detalj studera dessa kycklingätande crack-rökande Afro-amerikaner. Det återstår att se om jag återkommer med livet i behåll, det är ju som bekant synnerligen farligt för vita att vistas i negerns revir.
På tal om trollen:

http://theinternetisterrible.com/wp-content/things/murder_kfc.jpg

Kanske kan hjälpa din teori.

Själv är man ju då vegetarian
2010-04-05, 20:00
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halalslakt
Biobränsle.
hahaha, det var faktiskt lite underhållande
2010-04-06, 18:13
Medlem
Missanderstudds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
Du är fan otrolig vi tänker lika men jag vill inte klassa negern som en ren apa, utan mer en människa med begåvningshandikap pgr av att den inte fått utveckla en eget samhälle och levt under sånt klimat som inte krävt nåt större samarbeta människor emellan.

därav inte utvecklats på samma sätt, men de som hängt med sen 1600talet i europa och amerika är på en helt ok nivå.

Det är inte ovanligt att negerkramare hävdar att negrernas tillkortakommanden beror på utbildningsnivå, infrastruktur, kultur etc, vilket är ganska komiskt eftersom det är saker som människor skapar själva... Något som negrerna uppenbarligen har misslyckats med. Många skyller även på att Afrika har varit koloniserat, och att detta ska ha hindrat negrerna från att utvecklas. Det är förstås också skitsnack. Om negrerna hade varit, eller haft möjligheten att bli ett högtstående folk så hade de kommit ungefär lika långt i utvecklingen som européer och asiater.

Alla ursäkter till varför negrer är så värdelösa, är inget annat än politiskt korrekta rationaliseringar. Man försöker fly ifrån en obekväm sanning.

Negrer = epic fail. Lär dig att leva med det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in