2010-11-23, 23:45
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Hur är negern?

Vi har ett dagsfärskt exempel på hur en äkta nogger är. Dessutom en "svensk" sådan!

Neger deltar i gruppvåldtäkt med några andra spännande noggrer

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article274417.ab

Negern får två månaders ungdomsvård.

Negern slår nu till igen och bevisar en gång för alla att negern besitter de finaste negergener!

http://www.dt.se/brottsplats/article806239.ece

Negerns facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000160118815

Helt otroligt. Vilken ärkeneger. Rånar och våldtar en 80-årig kvinna. Dock helt i linje med senaste nytt från djungeltrumman i Det mörkaste Kongo:
Citat:
Deep in the eastern Congo, in the thick of a conflict that plumbs the depths of human cruelty, one doctor in a single-storey hospital is keeping hope alive. Gynaecologist Denis Mukwege draws his strength, he says, from the indomitable spirit of the most weakened of victims – women raped in a calculated act of war who arrive, "broken, waiting for death, hiding their faces", at his hospital. "Often they cannot talk, walk or eat," he says. The rape survivors that pass through Dorcas House are aged between two and 80.

http://www.guardian.co.uk/world/2010/nov/14/doctor-mukwege-congo-war-rapes

Citat:
Ursprungligen postat av knocc123
Västkustnegrer är väldigt stora i storlek. Kanske inte världens längsta folk i snitt. Men dem är väldigt kraftiga och starka, om inte dem starkaste människorna i världen tillsammans med östeuropéer. Östafrikaner brukar vara smala, men långa.

Ok...? Hur vore det med lite fakta och källor istället för dina spekulationer? Att du sett några västafrikanska välbyggda fotbollsspelare duger liksom inte. Faktum kvarstår att de är små.
Senast redigerad av servus 2010-11-23 kl. 23:48.
2010-12-06, 17:54
Bannlyst
Negrerna överaskar igen, denna gången i Uganda.

Citat:
OVER six million Ugandans have speech difficulties, particularly stammering, a problem officials said affects their wellbeing and impacts negatively on the country’s economic development.

According to Dr. Patrick Turyaguma, a senior medical officer in the Ministry of Health, “over 20% of the population has some degree of speech and language problems”. This excludes the totally dumb, who are also many, he said.

http://www.newvision.co.ug/D/8/13/740241
2010-12-06, 22:35
Medlem
Har funderat lite på hur det står till med antalet vita, nordostasiater och svarta kandidater till Nobelpriset i naturvetenskapliga ämnen. Enligt denna källa krävs det ett genomsnittligt IQ på ca 150 för att vara aktuell för ett nobelpris.

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=3&sqi=2&ved=0CCkQFjAC&url=h ttp%3A%2F%2Fwww.sigmasociety.com%2Fold%2FSigma_VI_ Society.doc&rct=j&q=150%20iq%20nobel%20prize&ei=Hl X9TJmCGY-cOtyCzNQK&usg=AFQjCNFrab3n-G3J3y3a5G9IBkrBPAOjdA

För att ta reda på detta behöver vi alltså ta reda på hur stor del av en befolkning som har en IQ på 150 samt det totala antalet vita, asiater och negrer.

Enligt nedanstående källa som utgår från att 100 är den genomsnittliga IQ har 1 av 2000 en IQ på 150 vilket gör det enkelt att räkna ut antalet vita med 150 i IQ eftersom vitas genomsnitt ligger på just 100. Det är dessutom 3 och 1/3 standardavvikelser till höger på normalfördelningskurvan.

http://en.wikipedia.org/wiki/High_IQ_society

För nordostasiater är den genomsnittliga IQ´n 105 vilket innebär att för att nå upp till 150 krävs det endast 3 standardavvikelser vilket motsvarar 13/10000.

För negrer är den genomsnittliga IQ´n 70 och 5 och 1/3 standardavvikelser till höger. Detta motsvarar 1/3500000.

Totalt antal vita i världen: ca 1 miljard. 1000000000 *1/2000= 500000 vita med 150 i IQ.

Totalt antal nordostasiater: ca 1,5 miljarder. 1500000000 *13/10000=1 950 000 nordostasiater med 150 i IQ.

Totalt antal negrer: ca 760 miljoner utanför USA och 40 miljoner i USA (där negern har 85 i IQ vilket ger 4 och 1/3 i standardavvikelse eller 1/100000) 760000000 * 1/3500000 + 40000000 * 1/100000=617 negrer med 150 i IQ.

Översikt (antal med 150 i IQ fördelat på ras)

Nordostasiater: 1 950 000
Vita: 500 000
Negrer: 617

Slutsats

Om jag är korrekt underrättad har inte en enda neger hittills fått Nobelpriset i ett naturvetenskapligt ämne, inte helt överraskande med tanke på dessa siffror. Visst, detta är ingen exakt undersökning, men om man följer normalfördelningskurvan får man dessa resultat. Därför tror jag inte vi kan räkna med några mängder av svarta nobelpristagare i dessa ämnen inom den närmsta tiden.

En annan intressant uträkning är att om man utgår ifrån att Stockholm har en miljon vita invånare skulle detta motsvara 1000000 * 1/2000=500 med 150 i IQ vilket i stort sett är vad negern skrapar ihop totalt för hela världen...
2010-12-06, 22:39
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderWater
Om jag är korrekt underrättad har inte en enda neger hittills fått Nobelpriset i ett naturvetenskapligt ämne, inte helt överraskande med tanke på dessa siffror.
Däremot är judar överrepresenterade i kategorin du nämner. Vad ska man dra för slutsatser av det?

Bland litteraturpristagarna återfinns dock några negrer. Jag tror att även stora författare är rätt intelligenta.
2010-12-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Däremot är judar överrepresenterade i kategorin du nämner. Vad ska man dra för slutsatser av det?

Bland litteraturpristagarna återfinns dock några negrer. Jag tror att även stora författare är rätt intelligenta.

Ashkenazim judar har ju en snitt IQ på 115 och det finns väl max 10 miljoner av dessa i världen. Det blir alltså 2 och 1/3 standardavvikelse och då landar vi på en uträkning på=10000000*1/100=100000 judar på 150.

Här har du länken till de svarta nobelpristagarna, en i ekonomi, resten i fredspris och litteratur (vilket förmodligen inte kräver ett IQ över 120 enligt min bedömning)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_black_Nobel_Laureates
Senast redigerad av UnderWater 2010-12-06 kl. 22:56.
2010-12-06, 23:27
Medlem
kakburks avatar
Citat:
eftersom vitas genomsnitt ligger på just 100

Hur vet man det? Vi har ju haft en invandring av negrer och diverse annat lågintelligent folk som drar ner genomsnittet.
Finns det statistik att tillgå som separerar vita från negrer och skräpfolk i samma land så att man kan få en relevant siffra?

Att negern är ointelligent är ju genetiskt betingat, det vet ju vem som helst. Om du dammsuger Afrika så kan du troligtvis inte skrapa ihop mer än en handfull negrer som når upp till 100 i IQ.

Dock så är detta inte det viktiga. Negern har ju ett visst underhållsvärde som art betingad. Förutsatt att man kan studera honom i hans naturliga habitat.

Som det rovdjur han är så blir han inte samma muntergök när han befinner sig i ett civiliserat samhälle.
Hans mörka hy tjänstgör som perfekt kamouflage efter mörkrets inbrott där det enda den ensamma tjejen hinner se är en glimmande tandrad och ett par uppspärrade ögonvitor innan överraskningssexet.

Hujeda mig.
2010-12-06, 23:55
Medlem
trickydicks avatar
Citat:

Totalt antal nordostasiater: ca 1,5 miljarder. 1500000000 *13/10000=1 950 000 nordostasiater med 150 i IQ.

Men nu har nordasiaterna än snävare normalfördelningskurva än vita, dvs färre högintelligenta men färre idioter per capita.
2010-12-07, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Men nu har nordasiaterna än snävare normalfördelningskurva än vita, dvs färre högintelligenta men färre idioter per capita.

Jag har aldrig sett någon studie som har redovisat detta. Har du en källa på det?
2010-12-07, 01:34
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Jag har aldrig sett någon studie som har redovisat detta. Har du en källa på det?

Tror det avhandlas i orginalet till The bell curve, Lynn och Rushton har skrivit om det också.

Som du ser i den här bilden har vi ungefär lika många som har IQ70 som 135, medan östasiaterna har lika många som har IQ 90 som IQ 115

http://img26.picoodle.com/img/img26/3/9/19/f_sftfi1imagem_9acceca.gif
Senast redigerad av trickydick 2010-12-07 kl. 01:38.
2010-12-09, 19:22
Medlem
Jag håller på och läser boken 'Svart intelligens i ett vitt samhälle' av Stanley Burnham (en pseudonym av karriärmässiga skäl) och inledningen - för den oinsatta - ger en mycket bra verklighetsbild av negrers självållade situation. Read and weep ;
Citat:
SVARTAS LÅGA GENOMSNITTLIGA IQ framstår alltjämt som den mest välbevakade hemligheten i Förenta staterna. Under de senaste fyrtio åren har samma energi lagts ned av samma samling forskare, experter och opinionsbildare för att bevara denna hemlighet, och vi kan vänta oss en fortsättning av denna ansträngning inom överskådlig framtid. Men med få undantag avslöjar IQ-test praktiskt taget samma kognitiva skillnader som tidigare, trots de hundratals miljarder dollar som lagts ned på att förbättra svartas utbildning och sociala status. Visst har många svarta gynnats av integrationen i skolorna, och må så vara att många av dem förtjänar de omfattande fördelar som tillkommit dem tack vare deras utbildning, men de fördelar som många andra tillskansat sig har bara varit möjliga tack vare kvoteringar (eufemistiskt beskrivna som ”riktlinjer för mångfald” eller ”rasnormering”), påtvingade av våra domstolar och statliga och federala byråkratier. Samtidigt fortsätter genomsnittstalen för svartas IQ och anlagsprov att ligga lågt – den genomsnittliga levnadsstandarden bland den svarta underklassen har till och med sjunkit – och såsom alltid varit fallet, fortsätter svartas låga ställning i samhället att vara allmängiltig, inte bara en unik skönhetsfläck i den amerikanska demokratin.
Trots massiva satsningar uppnås aldrig det förväntade resultatet, även om det inte kommer som en överraskning. Man kan också relatera till detta i svenskt sammanhang genom att kolla på de satsningar som har gjorts i förorten, utan resultat.

Författaren fortsätter ;
Citat:
Faktum är att det inte finns något annat samhälle i världen, ej heller har det någonsin funnits något, i vilket svartas prestationer i fråga om utbildning och sociala framsteg nått upp till europeisk eller nordamerikansk standard. Ingen annanstans presterar svarta bättre. Nästan hela den afrikanska kontinenten under Sahara är sorgligt efterbliven, och så är även Haiti, det äldsta oberoende svarta samhället i världen. Resten av den svarta befolkningen i Västindien lever på existensminimum, liksom den stora svarta minoriteten i Brasilien och de små svarta storstadskolonierna i Europa, vilka uppenbarligen lider av samma problem som sina motsvarigheter i amerikanska städer. Var någonstans på jordens yta åtnjuter en svart majoritet, eller ens en ansenlig svart minoritet, en god levnadsstandard? Ingenstans, så vitt jag kan avgöra.
Negern uppvisar alltså samma beteendemönster, låg intelligens och dysfunktionalitet oavsett geografisk punkt - vilket också bekräftas i tråden om och om igen.

Citat:
Den alternativa förklaring som utforskas i denna bok – att ingen specifikt står att klandra, varken svarta eller vita – baseras på den enkla och påvisbara förutsättningen att den svarta samhällsgruppens problem i första hand härrör från en hos negern genetiskt betingad brist på intelligens jämfört med de andra raserna.
Intressant, om än något en okonventionell slutsats och precis det som flertalet har hävdat i tråden.

Återkommer om jag hittar fler klockrena citatvärdiga beskrivningar. Boken som PDF hittar ni här - http://www.preservationist-books.com./SVIQ.pdf
2010-12-09, 19:27
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Judar är klart intelligenta, men en del av förklaringen kan man nog finna i Nobel-kommitéernas sammansättning, om jag uttrycker mig försiktigt.
Citat:
Inte IQ 150-klass.
2010-12-09, 20:25
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Judar är klart intelligenta, men en del av förklaringen kan man nog finna i Nobel-kommitéernas sammansättning, om jag uttrycker mig försiktigt.
Priskommittéerna består huvudsakligen av äldre, vita män. Kanske det till viss del förklarar varför så få negrer utkoras!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in