2010-10-05, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KickassDuke
Vad har Downs Syndrom med något av det här att göra?

Herren Stray Bullet som avgudas här har i sina tidigare inlägg tagit smygbilder på barn med Down's Syndrome och uppmuntrat andra lika äckliga människor att skratta åt dem. Leta efter inläggen jag örkar inte just nu. Att se att en sån människa är förespråkare för rasister har visat mig nivån här så jag ska bara avstå..

Skulle lägga till att han här en bild på Mobutu under sitt namn, man förstår varför. Mobutu jobbade med CIA, Frankrike och Belgien för att låta västerländska företag plundra i Kongo och hålla Kongos befolkning fattiga så länge Mobutu kunde ta en hel Boeing från Kongo till Paris för att köpa skor en lördag eftermiddag. Sedan ska ni sitta och använda datorer som innehåller Koltan från samma Kongo för att skriva skit om afrikaner. Kanske medan kaffet från Kenya kokar och medan ni har i munnen snus från tobak odlat i Malawi. Men det var bara en by the way...
Senast redigerad av Afrikaan 2010-10-05 kl. 06:30.
2010-10-05, 06:36
Medlem
KickassDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikaan
Herren Stray Bullet som avgudas här har i sina inlägg yagit smygbilder på barn med Down's Syndrome och uppmuntrat andra lika äckliga människor att skratta åt dem. Leta på inläggen jag örkar inte nu.
Då förstår jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Afrikaan
Sedan ska ni sitta och använda datorer som innehåller Koltan från samma Kongo för att skriva skit om afrikaner. Kanske medan kaffet från Kenya kokar och medan ni har i munnen snus från tobak odlat i Malawi. Men det var bara en by the way...
Får man alltså inte rikta kritik mot Afrika bara för att man nyttjar produkter som innehåller ämnen med ursprung i Afrika? Ska jag alltså kontrollera om kaffet är från Brasilien eller Kenya (dricker indonesiskt kaffe just nu), om koltanet i datorn är från Kongo eller Ryssland, innan jag uttrycker mina åsikter om Afrika eller afrikaner? Känns lite överdrivet.
2010-10-05, 08:28
Medlem
Cimmerians avatar
Ursprungligen postat av Afrikaan, i lite stöddig ton:

För varje brott och äcklig händelse kan gjort av en svart som ni länkar till kan jag hitta en liknande gjort av en vit.

Cimmerian svarar kvickt: Kan du? Ok, då ber jag dig visa oss:

a) En gruppvåldtäkt på en bebis, utförd av en GRUPP vita män.

b) En fistulering av en kvinna, eller flicka, utförd av en GRUPP vita män.

c) Kannibalism, utförd av en GRUPP vita människor.

d) Vita soldaters användande av kidnappade barnsoldater i krig.

Afrikaan är inte så sugen på att leda sitt stöddiga uttalande i bevis:

Med detta lämna jag den här delen av flashback. Fortsätt att leva i era värld och att passar era dagar att skriva hur hemska andra är om detta hjälpa er att känna er bättre i era trista och losers liv.

The Story of the Multi-culturalists life - eller hur? Stöddiga uttalanden, fullständig oförmåga att hitta minsta belägg för stöddigheterna, och sedan: sorti ut ur tråden med gnälliga tillmälen.
2010-10-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Ursprungligen postat av Afrikaan, i lite stöddig ton:

För varje brott och äcklig händelse kan gjort av en svart som ni länkar till kan jag hitta en liknande gjort av en vit.

Cimmerian svarar kvickt: Kan du? Ok, då ber jag dig visa oss:

a) En gruppvåldtäkt på en bebis, utförd av en GRUPP vita män.

b) En fistulering av en kvinna, eller flicka, utförd av en GRUPP vita män.

c) Kannibalism, utförd av en GRUPP vita människor.

d) Vita soldaters användande av kidnappade barnsoldater i krig.

Afrikaan är inte så sugen på att leda sitt stöddiga uttalande i bevis:

Med detta lämna jag den här delen av flashback. Fortsätt att leva i era värld och att passar era dagar att skriva hur hemska andra är om detta hjälpa er att känna er bättre i era trista och losers liv.

The Story of the Multi-culturalists life - eller hur? Stöddiga uttalanden, fullständig oförmåga att hitta minsta belägg för stöddigheterna, och sedan: sorti ut ur tråden med gnälliga tillmälen.

C) http://www.side-line.com/news_comments.php?id=44449_0_2_0_C
2010-10-05, 16:39
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roughed

Han glömde ordet "systematisk". Se så nu.
2010-10-05, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roughed
Fast det där är ju två psykiskt sjuka människor och går inte att jämföra med hur det ser ut i Subsahara, där kannibalism sker systematiskt, både rituell sådan och vanlig hushållskannibalism (Varnagel).
Senast redigerad av Straybullet 2010-10-05 kl. 16:42.
2010-10-05, 16:45
Bannlyst
Kannibalism har förekommit i vita länder men då oftast p.g.a. svält.
http://www.suite101.com/content/cannibalism-in-the-soviet-union-a34252

Det finns också ett flertal exempel på skeppsbrutna vita sjömän etc. som tvingats till kannibalism för att överleva.

Men kannibalism i rituellt syfte i västvärlden är nog svårt att hitta, såvida inte det (som i föregående exempel) är psykiskt sjuka människor som är i farten.
2010-10-05, 19:09
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Fast det där är ju två psykiskt sjuka människor och går inte att jämföra med hur det ser ut i Subsahara, där kannibalism sker systematiskt, både rituell sådan och vanlig hushållskannibalism (Varnagel).

Hur vet du det?
Vad vi får göra och inte göra är reglerat av lagar och kan vara en orsak till att det inte förekommer i lika stor utsträckning i väst.
2010-10-05, 19:11
Medlem
NotTheFullQuids avatar
Citat:

Vad är hushållskannibalism? Klart stördaste termen jag hört på ett bra tag.
2010-10-05, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Hur vet du det?
Vad vi får göra och inte göra är reglerat av lagar och kan vara en orsak till att det inte förekommer i lika stor utsträckning i väst.
Du ser väl på dem? Tycker du att de ser friska ut?
Det skulle man kunna tro om man är lite trög, men så är det givetvis inte.

Citat:
Ursprungligen postat av NotTheFullQuid
Vad är hushållskannibalism? Klart stördaste termen jag hört på ett bra tag.
Skillnaden mellan rituell kannibalism och hushållskannibalism torde vara att i det senare fallet så äter man människokött som vilken mat som helst och inte för att bli rik/odödlig/fertil eller vad det nu kan vara.
2010-10-05, 19:43
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Nåja, han hittade åtminstone två vita människor som (utan att vara utsatta för svält) med öppna ögon har dödat och ätit en annan människa, tillsammans. Bra jobbat. Och eftersom de där klåparna tillhörde den ryska "gothscenen" får vi kolla upp gotharna närmare:

http://en.wikipedia.org/wiki/Goth_subculture

Controversy

The gothic fascination with the macabre has raised public concerns regarding the psychological well-being of goths. The mass media has made reports that have influenced the public view that goths, or people associated with the subculture, are malicious; however this is disputed and the Goth subculture is often described as non-violent.[12] That being said, academic studies have shown a higher propensity towards violence and self-harm within the subculture.[13][14][15] Some individuals who have either identified themselves or been identified by others as goth, whether correctly or incorrectly, have committed high profile violent crimes, including several school shootings. These incidents and their attribution to the goth scene have helped to propagate a wary perception of Goth in the public eye.[10][16]
A compilation of three photos of Scott Dyleski, run on the cover of the San Francisco Chronicle. The picture on the right, of Dyleski in the ninth grade, which shows him in makeup and long hair, was criticized by his defense attorney as unfair and misleading, because by fall 2006 Dyleski's appearance had become more conservative and mainstream. The Dyleski trial sparked controversy over the goth scene.

Public concern with the goth subculture reached a high point in the fallout of the Columbine High School massacre that was carried out by two students, incorrectly associated with the goth subculture. This misreporting of the roots of the massacre caused a widespread public backlash against the North American goth scene. Investigators of the incident, five months later, stated that there was no involvement between the goth subculture and the killers, who held goth music in contempt.

Nå, här hittar vi vita unga människor som älskar köttiga skräckfilmer och mörker och, förmodligen i djupaste hemlighet, Twilight-böckerna. De VILL se ut som Nattens Barn, och - tja - allt det där, och de VILL se farliga ut och är sådär härligt nihilistiska som bara unga personer kan vara.

Det vita samhället verkar dock ha ifrågasatt gotharnas mentala hälsa - förmodligen främst i USA.

Här har vi en grupp vita människor där vi BORDE hitta en massa bisarra brott - kanske rent av flera fall av kannibalism. Men jag tror att detta lär vara ett ganska ensamt exempel, faktiskt.

Vita människor som sysslar med negervåld är - som jag sa innan - oftast ensamma eller - och det här är viktigt och borde ha noterats bättre av länkgivaren: agerar i PAR där en ene personen äger en kraftfull dominans över den andre. Jag citerar mig själv:

Cimmerian: Vi får se. Du förstår - du KAN hitta sådana här groteskerier i den vita världen, men då hamnar du bland de sällsynta seriemördarnas rike, oftast ensamma galningar (par som mest, där ena parten dominerar den andra) vars handlingar än idag anses så udda och ovanliga att de kan betecknas som naturens egna missfoster.

Länken du kom med bekräftar endast det av mig redan identifierade mönstret: du KAN hitta det, men endast ensamma eller PAR, där ena parten tydligt dominerar den andra.

Försök nu hitta en GRUPP vita människor som dödar och äter upp en människa.
2010-10-05, 20:34
Medlem
Keruacs avatar
"Här kämpar Wallström mot våldtäkter".
http://www.dn.se/webbtv/nyheter/har-kampar-wallstrom-mot-valdtakter-1.1181927

Nu jävlar så får dom bestialiska våldtäktsnegrerna i Kongo passa sig..Margot är på plats..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in