Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Fast det där är ju två psykiskt sjuka människor och går inte att jämföra med hur det ser ut i Subsahara, där kannibalism sker systematiskt, både rituell sådan och vanlig hushållskannibalism (Varnagel).
Nåja, han hittade åtminstone två vita människor som (utan att vara utsatta för svält) med öppna ögon har dödat och ätit en annan människa, tillsammans. Bra jobbat. Och eftersom de där klåparna tillhörde den ryska "gothscenen" får vi kolla upp gotharna närmare:
http://en.wikipedia.org/wiki/Goth_subculture
Controversy
The gothic fascination with the macabre has raised public concerns regarding the psychological well-being of goths. The mass media has made reports that have influenced the public view that goths, or people associated with the subculture, are malicious; however this is disputed and the Goth subculture is often described as non-violent.[12] That being said, academic studies have shown a higher propensity towards violence and self-harm within the subculture.[13][14][15] Some individuals who have either identified themselves or been identified by others as goth, whether correctly or incorrectly, have committed high profile violent crimes, including several school shootings. These incidents and their attribution to the goth scene have helped to propagate a wary perception of Goth in the public eye.[10][16]
A compilation of three photos of Scott Dyleski, run on the cover of the San Francisco Chronicle. The picture on the right, of Dyleski in the ninth grade, which shows him in makeup and long hair, was criticized by his defense attorney as unfair and misleading, because by fall 2006 Dyleski's appearance had become more conservative and mainstream. The Dyleski trial sparked controversy over the goth scene.
Public concern with the goth subculture reached a high point in the fallout of the Columbine High School massacre that was carried out by two students, incorrectly associated with the goth subculture. This misreporting of the roots of the massacre caused a widespread public backlash against the North American goth scene. Investigators of the incident, five months later, stated that there was no involvement between the goth subculture and the killers, who held goth music in contempt.
Nå, här hittar vi vita unga människor som älskar köttiga skräckfilmer och mörker och, förmodligen i djupaste hemlighet, Twilight-böckerna. De VILL se ut som Nattens Barn, och - tja - allt det där, och de VILL se farliga ut och är sådär härligt nihilistiska som bara unga personer kan vara.
Det vita samhället verkar dock ha ifrågasatt gotharnas mentala hälsa - förmodligen främst i USA.
Här har vi en grupp vita människor där vi BORDE hitta en massa bisarra brott - kanske rent av flera fall av kannibalism. Men jag tror att detta lär vara ett ganska ensamt exempel, faktiskt.
Vita människor som sysslar med negervåld är - som jag sa innan - oftast ensamma eller - och det här är viktigt och borde ha noterats bättre av länkgivaren: agerar i PAR där en ene personen äger en kraftfull dominans över den andre. Jag citerar mig själv:
Cimmerian: Vi får se. Du förstår - du KAN hitta sådana här groteskerier i den vita världen, men då hamnar du bland de sällsynta seriemördarnas rike, oftast ensamma galningar (par som mest, där ena parten dominerar den andra) vars handlingar än idag anses så udda och ovanliga att de kan betecknas som naturens egna missfoster.
Länken du kom med bekräftar endast det av mig redan identifierade mönstret: du KAN hitta det, men endast ensamma eller PAR, där ena parten tydligt dominerar den andra.
Försök nu hitta en GRUPP vita människor som dödar och äter upp en människa.