Citat:
Ursprungligen postat av Brukspartiet
1) För att inte tala om de hundratals ''vita'' företag som exploaterar Afrika.
2) För att inte tala om hur vi låter de svälta pga EU's jordbrukspolitik.
1) Kan du namnge, säg, fem av dessa företag, och beskriva vari exploateringen ligger?
2) Vilka jävla vi? Är det okej med kollektivisering av hela folkslag nu eller? Om "vi" ska sona något som privata företag gör - som inte är så värst helvita för den delen - hur kan du då opponera dig mot att "de" (araber, negrer, balkanfolk) kollektivt ska sona för den brottlighet de står för i Sverige?
Skillnaden är ju enorm ändå: de människomassor vi tar in är vanliga människor, och de orsakar oss död och lidande. I Afrika är det inte en flodvåg av vita vanliga människor som begår brott, utan just privata MULTI-nationella bolag. Det är inte vita som folkslag som belastar dem - det är giriga svin i megabolag som inte känner lojalitet mot något land på jorden.
Samma under imperialismen - vad visste folk hemma i Europa om vad som pågick? Vilka styrde det Ostindiska Kompaniet och liknande? Det var privata företag som betedde sig som svin (oftast anställde man kriminella och råskinn) - och detta ska vi kollektivt känna skuld för ännu 100 år senare. Men det som vanliga negrer och araber ställer till med bara genom att bo i Sverige... Åh nej, det får vi absolut inte lasta en folkgrupp för... det är ju bara en liten klick som gör skit, neh?
Jag antar att du gärna skulle vilja stoppa de onda företagen från att verka i Afrika, korrekt? Eftersom vanligt folk far illa?
Nå, gissa vad: jag vill stoppa invandringen av exakt samma skäl: svenskar förlorar livet och blir utsatta för grova brott.
Men i din perversa värld är DU god - för du bryr dig om negrer, och JAG är ond, för jag prioriterar vita, speciellt mina landsmän. Du blir rasande när en liten klick vita gör så att negrer far illa, men skiter i vilket om vita far illa pga. invandring från neger- och arabländer.
Kan det BLI mer perverst?