Citat:
Ursprungligen postat av Afrikaan
Jag har ingen lust alls att diskutera med dig då jag har läst dina tidigare inlägg och såg vilken typ av sjuk människa du är. Du har bl a tagit bilder på sjuka barn och postat dem här för att du och dina äckliga kompisar kan skratta åt dem. Om du representerar den typen av svenskar som hatar afrikaner så är jag jätteglad att du hatar oss. Med detta lämna jag den här delen av flashback. Fortsätt att leva i era värld och att passar era dagar att skriva hur hemska andra är om detta hjälpa er att känna er bättre i era trista och losers liv. På morgonen är faktumet kvar, att jag som afrikan har lyckats bättre i mitt liv än ni har gjort trots förutsättningar, och jag känner många andra afrikaner som ni kan inte ens drömma om att lyckas som de har gjort.
PS: Jag hoppas verkligen att dina barn eller någon i din familj bli född med Down's Syndrom.
Sluta apa dig nu min bäste neger. Du har ingen lust att diskutera med mig för du vet att jag har rätt och att du har fel. Du vet lika bra som jag att överallt där negrer är tillräckligt talrika, där är också fullständigt kaos, barnsoldater, etniska rensningar, kannibalism, massvåldtäkter, djävulsdyrkan, svält, aids och annat mysigt.
Den riktigt negroida Kongo- eller Nigerianegern tillhör förmodligen världens allra mest destruktiva folkslag alla kategorier.
Du hävdar att du lyckats bra, dina destruktiva negergener till trots, är det så så är det ju bara att gratulera, jag förstår inte vad det har med någonting att göra bara. Det är fortfarande ingen som har hävdat att det inte finns några smarta negrer. Vi påvisar bara att de är i förkrossande minoritet.
Skogsvatte gjorde en fin liten lista över alla negerländer och problem som de dras med, även om den bara var något av en ofärdig skiss så var den mycket nyttig för att visa hur eländigt ställt det faktiskt är i Afrika. Hoppas att han har sparat den och kan posta den här igen.