2010-02-09, 21:16
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Helt ärligt så anser jag inte att negrer är människor, de är någon sorts halvmänniska.

Sen att judisk-vetenskap försöker bevisa att niggern är det bästa som finns är ungefär som att på 1600 talet så bevisade kyrkans vetenskapsmän att jorden visst var platt.

För mig är du en lallande dåre en nazist som om du hade levt i 30talets tyskland hade stått och heilat till hitler utan att ha en jävla anning om vad han vill för att "det känns rätt, och alla andra gör ju det"
Vad skulle judarna ha för intresse att påvisa att svarta är människor? Blandar du inte ihop lite nazistiska äpplen och päron här..

Jaha, nu är jag nazist också.. Hur känns det själv att vara ett sällskap på 20 ryggdunkande nazister på ett internetforum? Antar att ni inte brukar berätta era åsikter IRL, man kan ju verkligen undra varför..
2010-02-09, 21:20
  #194
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Allt är ju inte svart och vitt när det kommer till negern. Bland negroiderna finns det många bra idrottstalanger, musiktalanger och negern är en god överlevare i Afrikas mörka djungler och på savannen. Inte för inte brukar man säga att negern har rytmen i blodet. När man generaliserar negern i positiva ordalag så brukar mångkulturalister inte bli speciellt upprörda över att man generaliserar. Det är de negativa generaliseringarna som upprör.

Negerns brister handlar främst om moralisk mognad och dennes kapacitet att utveckla ett fullgott intellekt. Negerns MedelIQ och Afrikas efterblivenhet är ingen olycklig slump utan till övervägande del ett resultat av negern själv. Det är inte lätt att erkänna sina egna tillkortakommanden och därför använder negern och mångkulturalisten ofta kolonialism och andra bortförklaringsmodeller. Man vill inte riktigt erkänna var skon klämmer.
2010-02-09, 21:20
  #195
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Vad skulle judarna ha för intresse att påvisa att svarta är människor? Blandar du inte ihop lite nazistiska äpplen och päron här..

Jaha, nu är jag nazist också.. Hur känns det själv att vara ett sällskap på 20 ryggdunkande nazister på ett internetforum? Antar att ni inte brukar berätta era åsikter IRL, man kan ju verkligen undra varför..

Vad fan yrar du om nu? du måste försöka att fokusera gräshoppan!

Jag berättar om mina teorier IRL, inte på jobbet så klart eftersom det vore en skandal.

Om det är sant att du mot all förmodan är vit så är du av samma skrot och korn som nazisterna i 30 talets tyskland, samma grupptillhörighet och blind tillit åt vad staten säger och vad "vetenskapsmän" bevisar i sina medicinska verk.

nu är du hipp hipp hurra för multikulti det är så jävla fett oballa booo bruschhan yeah! på 30 talet hade du stått och skrikit dig hes "sieg heil sieg hiel" hela dagarna.

Såna är sådana som du, ni konsumenter den grå massan osv..
2010-02-09, 21:22
  #196
Medlem
goin-xxxls avatar
Svenskt lexikon 1905

mulatt: En blandning av människa och neger
2010-02-09, 21:23
  #197
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
haha så skön och det roligaste är att det är så sant.

Dagens negrer har dock lärt sig väldigt bra hur man låtsas vara en människa inom många områden.

Men att anlita en neger för någon sorts jobb är inte direkt smart

Dagens version får väl bli.

Neger även negroid: Humanoid som kan om man har livlig fantasi liknas vid en fullvärdig människa, kopierar gärna människor och lurar säkret dom mindre vetande vita människorna. Negern är lat och saknar hämningar, är sexuellt ombytlig och bryr sig föga om sin egen avkomma. När negern är upprörd tar den på sig ett märkligt beteende den låtsas vara bådde gravid och svältfödd samtidigt, det lurar mången viting att skänka omåttligt mycket pengar till den gravida skeletor-negern. Osv. osv.
__________________
Senast redigerad av Mad monk 2010-02-09 kl. 21:31.
2010-02-09, 21:29
  #198
Bannlyst
Men om något positivt ska fram om negresser i alla fall så brukar jag gilla att knulla dom ibland, skulle aldrig vilja ha barn eller en diskution med en negress men bli lite skönt full och knulla dom kan faktiskt vara rätt trevligt ibland.

Sen är det också sant att 1 neger kan vara hur rolig och trevlig som helst att umgås en kortare stund med, men man skulle knappast be han om hjälp med något tekniskt eller utmanande.

Men något händer när negrerna är fler än 3-4 stycken då bildas någon slags bo-i-hydda-mentalitet och det tjoas och klängs
2010-02-09, 21:33
  #199
Medlem
goin-xxxls avatar
mm och det är bra ändå att de finns neger män också för annars kan det inte bli nå fler sköna negresser
så dom e väll helt okej så länge dom hålls i kedjor innan och efter parnings säsongen
2010-02-09, 21:36
  #200
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
mm och det är bra ändå att de finns neger män också för annars kan det inte bli nå fler sköna negresser
så dom e väll helt okej så länge dom hålls i kedjor innan och efter parnings säsongen

ja synd att slaveriet är avskaffat jag har så mycket pengar att jag skulle säkert ha råd med 4-5 sexiga negresser i kedjor i någon hundkoja på tomten.

Men nu till saken, jag tycker negrerna får vara/leva som dom vill, men dom bör helst göra det i soptippen Afrika
2010-02-09, 21:36
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Vad fan yrar du om nu? du måste försöka att fokusera gräshoppan!

Jag berättar om mina teorier IRL, inte på jobbet så klart eftersom det vore en skandal.

Om det är sant att du mot all förmodan är vit så är du av samma skrot och korn som nazisterna i 30 talets tyskland, samma grupptillhörighet och blind tillit åt vad staten säger och vad "vetenskapsmän" bevisar i sina medicinska verk.

nu är du hipp hipp hurra för multikulti det är så jävla fett oballa booo bruschhan yeah! på 30 talet hade du stått och skrikit dig hes "sieg heil sieg hiel" hela dagarna.

Såna är sådana som du, ni konsumenter den grå massan osv..
Pseudovetenskapen ligger väl snarare i dina ogrundade teorier? Du skulle lika gärna kunna skrika att jorden var platt. Det är ungefär lika fräscht som rasism och jag skulle fortfarande säga att det inte stämmer. Det är faktiskt "vetenskapligt" bevisat.

Haha, jag är faktiskt vit, fortfarande. Du vet väl själv att majoriteten av de vita inte delar dina åsikter? Sen var det du som började prata blatte-svenska..
2010-02-09, 21:37
  #202
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Allt är ju inte svart och vitt när det kommer till negern. Bland negroiderna finns det många bra idrottstalanger, musiktalanger och negern är en god överlevare i Afrikas mörka djungler och på savannen. Inte för inte brukar man säga att negern har rytmen i blodet. När man generaliserar negern i positiva ordalag så brukar mångkulturalister inte bli speciellt upprörda över att man generaliserar. Det är de negativa generaliseringarna som upprör.

Negerns brister handlar främst om moralisk mognad och dennes kapacitet att utveckla ett fullgott intellekt. Negerns MedelIQ och Afrikas efterblivenhet är ingen olycklig slump utan till övervägande del ett resultat av negern själv. Det är inte lätt att erkänna sina egna tillkortakommanden och därför använder negern och mångkulturalisten ofta kolonialism och andra bortförklaringsmodeller. Man vill inte riktigt erkänna var skon klämmer.

Ja, vilken förbannad dubbelmoral dessa PK-fittor besitter å ena sidan det finns inga raser, å andra sidan negern är bra på att springa och spela basket. F-n vad dessa jävlar måste blunda hårt när dom skiter.
2010-02-09, 21:48
  #203
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Pseudovetenskapen ligger väl snarare i dina ogrundade teorier? Du skulle lika gärna kunna skrika att jorden var platt. Det är ungefär lika fräscht som rasism och jag skulle fortfarande säga att det inte stämmer. Det är faktiskt "vetenskapligt" bevisat.

Haha, jag är faktiskt vit, fortfarande. Du vet väl själv att majoriteten av de vita inte delar dina åsikter? Sen var det du som började prata blatte-svenska..

Majoriteten av de vita i tyskland tyckte också det var coolt att gasa massvis av judar och de precis som du stödde sig mot "nästan alla tycker som jag, därför har jag rätt"

Du bevisar enbart min teori här, sen gillar jag att du tar till personliga påhopp när inget annat funderar.
2010-02-09, 21:53
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja, vilken förbannad dubbelmoral dessa PK-fittor besitter å ena sidan det finns inga raser, å andra sidan negern är bra på att springa och spela basket. F-n vad dessa jävlar måste blunda hårt när dom skiter.
Jag kan hålla med om tesen, men från min sida använder jag endast exemplen för att visa att ingen som saknar intellekt skulle kunna skapa musik eller vara världsbäst i idrott. Dock är jag alldeles för dålig på vetenskapsmän för att kunna skriva upp dem. 2,5 miljoner svarta går på amerikanska universitet just nu. 20 % av den svarta befolkningen har minst högskolestudier bakom sig. Känns lite väl mycket för en folkgrupp som saknar intelligens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in