2010-02-09, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Jag kan hålla med om tesen, men från min sida använder jag endast exemplen för att visa att ingen som saknar intellekt skulle kunna skapa musik eller vara världsbäst i idrott. Dock är jag alldeles för dålig på vetenskapsmän för att kunna skriva upp dem. 2,5 miljoner svarta går på amerikanska universitet just nu. 20 % av den svarta befolkningen har minst högskolestudier bakom sig. Känns lite väl mycket för en folkgrupp som saknar intelligens.

1. Affirmitive Action
2. G&M Foundation (kan du läsa mer om i politik utrikes)
2010-02-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Majoriteten av de vita i tyskland tyckte också det var coolt att gasa massvis av judar och de precis som du stödde sig mot "nästan alla tycker som jag, därför har jag rätt"

Du bevisar enbart min teori här, sen gillar jag att du tar till personliga påhopp när inget annat funderar.
Dina argument haltar ganska rejält. Du menar alltså att allt som är allmänt vedertaget är att jämföras med nazismens massindoktrinering? Det är bara trams, jag ställer mig bakom påståenden som är empiriskt bevisade. Alla vet att jorden är rund, att kossor inte kan flyga och att det inte finns så stora genetiska skillnader att man kan tala om raser.
2010-02-09, 21:58
Medlem
Citat:

1. Affirmitive Action
2. G&M Foundation (kan du läsa mer om i politik utrikes)
Affirmative action kanske kan förklara varför svarta besitter en hel del av de viktiga jobben i USA, t.ex. rektorsjobb. Men för att kunna ta en bachelor's degree (3-5 år på högskola/universitet) måste man faktiskt besitta lite kunskaper.
2010-02-09, 22:01
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Affirmative action kanske kan förklara varför svarta besitter en hel del av de viktiga jobben i USA, t.ex. rektorsjobb. Men för att kunna ta en bachelor's degree (3-5 år på högskola/universitet) måste man faktiskt besitta lite kunskaper.
Vem har sagt det? Finns en jävla massa fåntrattar på exempelvis svenska högskolor som har doktorsexamen.

Vetenskapen har bevisat att negern genetiskt har en lägre IQ än vita - sen finns det ett fåtal negrer (negerns Einstein) som kan ta sig igenom ett par år på högskolan.
Senast redigerad av cp-apa 2010-02-09 kl. 22:03.
2010-02-09, 22:02
Bannlyst
Citat:

Så du har inte pluggat hör jag? Man kan sitta där med kuken i hand och ändå lyckas väldigt enkelt.

Sedan finns det någon högskola någonstans i Sthlm där alla blattar går och kommer ut med bachelors och masters i allt möjligt.

En kompis till mig som är Arab har en bachelor i IT och visste inte vad en ip addres var.
2010-02-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Vem har sagt det? Finns hur jävla många fåntrattar på exempelvis svenska högskolor som har doktorsexamen.
Mycket möjligt, men de har fortfarande fixat sina tentor. Har svårt att tro att alla svarta människor på universiteten är halvmänniskor som prickar tentorna på tur innan de våldtar tentavakten.
2010-02-09, 22:05
Medlem
Mad monks avatar
Ok, ok, negern är vår överman. Låt dom ta över helt, 20.000 negrer kan omöjligt ha fel. F-n vilket självhat vissa här besitter, helt omöjligt att tala dom tillrätta.
2010-02-09, 22:05
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Svenskt lexikon 1905

mulatt: En blandning av människa och neger

Jag uppskattar den tiden.

Då fick man tala sanning. Idag så skall allt vara så politiskt korrekt. Vilket kommer att stå oss vita dyrt som fan.
Men somliga ville ha det så här (folket som tog negern till floden Rhen). Dessa hatiska jäklarna skrattar säkerligen gott idag när dom ser hur våra länder blir negerförpestade.

Alla lika Alla olika!
Senast redigerad av Keruac 2010-02-09 kl. 22:22.
2010-02-09, 22:07
Medlem
Citat:
Så du har inte pluggat hör jag? Man kan sitta där med kuken i hand och ändå lyckas väldigt enkelt.

Sedan finns det någon högskola någonstans i Sthlm där alla blattar går och kommer ut med bachelors och masters i allt möjligt.

En kompis till mig som är Arab har en bachelor i IT och visste inte vad en ip addres var.
Jo jag pluggar, och även om man kan lalla runt ibland så kan tentaperioderna vara för jävliga.

Södertörn pratar du nog om.. men nu pratar vi Harvard och liknande.

Ok.. antar att han har svårt att få jobb i sin bransch?
2010-02-09, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ok, ok, negern är vår överman. Låt dom ta över helt, 20.000 negrer kan omöjligt ha fel. F-n vilket självhat vissa här besitter, helt omöjligt att tala dom tillrätta.

ja kolla på:

Sydafrika
Zimbabwe
Haiti
osv..

Där blev allt till utopier när de svarta läkarna och samhällsbyggarna fick börja designa sina utopier i fred från den korkade, okreative vite mannen.

Zimbabwe exporterar ju robotar till Japan samt rymdteknik till USA och sydafrika finslipar på en warp motor så att dom kan kolonisera mars.
2010-02-09, 22:11
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
ja kolla på:

Sydafrika
Zimbabwe
Haiti
osv..

Där blev allt till utopier när de svarta läkarna och samhällsbyggarna fick börja designa sina utopier i fred från den korkade, okreative vite mannen.

Zimbabwe exporterar ju robotar till Japan samt rymdteknik till USA och sydafrika finslipar på en warp motor så att dom kan kolonisera mars.

Ja, när vi vitingar är utplånade och uppätna kommer negerns dröm om att ta över universum gå i uppfyllelse, vilka är vi att stå i vägen för människans fortsatta utveckling egentligen?
Senast redigerad av Mad monk 2010-02-09 kl. 22:17.
2010-02-09, 22:13
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Mycket möjligt, men de har fortfarande fixat sina tentor. Har svårt att tro att alla svarta människor på universiteten är halvmänniskor som prickar tentorna på tur innan de våldtar tentavakten.
Ja och dessa är som sagt negerns Einsteins.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in