Citat:
Ursprungligen postat av metallgem
Nä nu måste jag bryta du säger att du är en smart person men har du inte fattat att USA system är uppbyggt av mäktiga företag som köper den president de vill ha har du inte 100talsmiljoner för att driva kampanj, Obama är lika dum i huvet som den andre dåren som ställde upp tror tom att han var köpt och att hans transa palin spelade sin roll perfekt folk var tvungna att välja obama, för de andra gjorde sitt bästa för att inte bli valda de var inga rikiga val igentligen då hade de sänt republikanen ron paul om de velat vinna.
du vet detta annars är du fan negerdum.
Vad har detta att göra med mitt inlägg ditt jävla mongo?
Klart att multimiljonerlobbyister à la jew spelar en viktig i hela processen, Vad försöker du bevisa? att jag är dum eller? Jag behöver inte ens förklara för dig vad jag vet om amerikanska systemet för att jag kan mer än dig, utan tvekan. Jag vet vilka stora lobbyister som satt på den republikanska sida och jag vet vilka som satt på den demokratiska sida. Tänker du med hjärnan nu när du säger att stora företag var på Obamas sida? skatten? idiot.
Ron Paul för USA är som Jimmies för Sverige, väldigt känd på forum och diverse internet sajter av fjortisar och idioter som er.